Nogal..en redelijk nonchalantquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar de Farfan ik nog steeds in gedachte (onder Hiddink) was explosief. Een speler met veel dreiging, snelheid en een fantastische traptechniek. Maar sinds zijn blessures heb ik hier maar zeer weinig van terug gezien. Het wil niet meer schijnbaar, hij oogt lomp en vermoeid. De passie die hij op Europees niveau liet zien is nergens meer te bekennen. Ik heb het idee dat hij al sinds het vertrek van Hiddink stil staat in zijn ontwikkeling.
Heb je hem vorig jaar tegen Nac gezien in de bekerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, maar dat vind ik echt onbegrijpelijk. Ik vond hem echt een hele goede verdediger.
Het wreekt zich dat PSV toch niet zo'n goede springplank is naar de topcompetities, hij kan zich niet meer opladen maar komt ook niet weg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar de Farfan ik nog steeds in gedachte (onder Hiddink) was explosief. Een speler met veel dreiging, snelheid en een fantastische traptechniek. Maar sinds zijn blessures heb ik hier maar zeer weinig van terug gezien. Het wil niet meer schijnbaar, hij oogt lomp en vermoeid. De passie die hij op Europees niveau liet zien is nergens meer te bekennen. Ik heb het idee dat hij al sinds het vertrek van Hiddink stil staat in zijn ontwikkeling.
Eerst eens dat altijd lastige AZ verslaanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ook, dit is de kans ook voor Feyenoord om terug in de race te komen
Wat een ontzettende knuppel inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2008 02:15 schreef rubbereend het volgende:
heb je je Ajaxsjaal al om Jorien?
heel de ochtend staat hier de ajax marsch al op.quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:15 schreef rubbereend het volgende:
heb je je Ajaxsjaal al om Jorien?
Dan komen jullie nu terug in de race en dan zondag lopen jullie weer achter?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ook, dit is de kans ook voor Feyenoord om terug in de race te komen
Zal inderdaad wel genieten geblazen zijn voor jou een keer echt voetbal kijkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:11 schreef Damzkieee het volgende:
Pils staat al koud, en Tele2 staat al warm te draaien
Popcorn in de aanslag en gaan
Bij 0-0 word ik seriously pissed.
Gelukkig voor jou heb je nog een verjaardag, beetje afleiding na 22.35 uur zal je goed doen!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel genieten geblazen zijn voor jou een keer echt voetbal kijken
Haha...quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou heb je nog een verjaardag, beetje afleiding na 22.35 uur zal je goed doen!
Feli trouwens hè.
Leg uitquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel genieten geblazen zijn voor jou een keer echt voetbal kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |