6 aprilquote:Op maandag 28 januari 2008 18:37 schreef Dapa het volgende:
tot hoe lang apk?
Is heel duidelijk en maakt me ook niet veel uit, ook de APK niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:17 schreef Herr.Flick het volgende:
Foto's geplaatst.
Voor alle duidelijkheid:
Men zal wel begrijpen dat het hier gaat om een auto die niet in nieuwstaat is, auto heeft diverse krassen en kleine deukjes op diverse delen. Verwacht dus geen "3-maanden-bovag-garantie-auto", maar het gaat hier dus om een complete auto waar evt wat werk/hobby aan zit. Auto rijd verders wel gewoon, is nu ook gewoon verzekert en er kan dus in proefgereden worden. Koppeling van de auto is nog recent vervangen (oktober '07).
Nieuwe APK kan, keuringskosten zijn voor de nieuwe eigenaar
Minstens 50 euro te weing...quote:Op maandag 28 januari 2008 19:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is heel duidelijk en maakt me ook niet veel uit, ook de APK niet.
Ik heb belangstelling omdat ik mijn motor voor onderhoud uit elkaar moet schroeven en toch eigenlijk wel vervoer wil hebben.
Wat vind je van mijn bod?
Weet ik zo niet, maar de staat van de auto is volgens mij niet dramatisch slecht.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:20 schreef BOKA het volgende:
Je verwacht dus dat hij gewoon door de apk komt en dat er niks vervangen hoeft te worden?
ovb 200 euro.
Ik zie dat er al 200 geboden is, dus bied ik die 250 wel.quote:
Ja, dat kan/mag.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zie dat er al 200 geboden is, dus bied ik die 250 wel.
Kan ik em zaterdag halen?
Mits ie goed start hebben we wat mij betreft een deal.
Volgens mij is dat achter, het is niet echt storend, maar ik vertel het er vooraf liever bij.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:54 schreef vannelle het volgende:
Kee, zaterdag it is.
Wil je me mailen op vannelle at home punt nl voor je adres en hoe laat en zo?
Evt. telefoonnummer kan ook handig zijn.
Nog even een belangstellend vraagje (deal gaat gewoon door hoor): dat wiellager dat je hoort, is dat voor of achter?
Komt ongetwijfeld helemaal goed.quote:
Lieve mod, het gaat nog steeds over verkoop van de auto.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:42 schreef NanKing het volgende:
Lieve mensen, doe eens iets minder slowchatten hier.
Ik heb nog geen mailtje ontvangen, had je al gestuurd?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:54 schreef vannelle het volgende:
Kee, zaterdag it is.
Wil je me mailen op vannelle at home punt nl voor je adres en hoe laat en zo?
Evt. telefoonnummer kan ook handig zijn.
O, nee heb nog niks gestuurd... mijn fout!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mailtje ontvangen, had je al gestuurd?
Niet om te drammen hoor, maar misschien is er iets mis gegaan.
Wie weet zien we deze dan weer op FOK!quote:Op maandag 28 januari 2008 21:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Komt ongetwijfeld helemaal goed.
Misschien wil je hem van mij kopen als mijn motor klaar is? Net als Herr Flick hoef ik er ook niet rijk van te worden, ik heb gewoon ff tijdelijk vervoer nodig.
Slotje danquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:46 schreef vannelle het volgende:
Jeps, staat nu bij mij voor de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |