Ach, het was geen 4-0 in ieder gevalquote:
Zoveel kansen en vervolgens wel onderuit gaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:45 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ach, het was geen 4-0 in ieder geval
Eerlijk gezegd heb ik dat liever dan de 0-0 die het anders waarschijnlijk was geworden, zo te horen wou hij er bij Man Utd gewoon niet in. Dan heb ik liever geen replay, dat zit toch maar in de weg.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Het was overigens wel een erg dubieuze penal.
Valt wel mee vond ik, 85% terecht vind ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Het was overigens wel een erg dubieuze penal.
Als je de herhaling meerdere malen achter elkaar bekijkt zie je goed dat Kuszczak zijn armen absoluut niet uitsteekt. Baros struikelde over het hoofd van Kuszczak (die daar een behoorlijk tik kreeg) en in mijn ogen is dat gewoon een actie waar de keeper machteloos in staat. Baros is dan wel weer zo slim om erg gretig te gaan liggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt wel mee vond ik, 85% terecht vind ik.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:42 schreef Dos37 het volgende:
Godver wat een zooi
ik ga me verder stuiter dik zuipen
Zouden ze bij Bristol Rovers europa in mogen met dat stadion?quote:Op zondag 9 maart 2008 12:47 schreef Barnet_Bee het volgende:
Schitterend FA Cup dag gisteren, zowel Manure als Chelsea eruit. Hup Bristol Rovers en Cardiff City vandaag, want een finale tussen Middlesbrough en WBA zou alsnog een tegenvaller zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |