quote:Op maandag 28 januari 2008 21:55 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Tot morgenquote:Op maandag 28 januari 2008 21:55 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Ik denk dat zn contract gewoon nog niet afgelopen was.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:08 schreef Sirolf het volgende:
... en toen was het stil...
Ik vind die Andrew trouwens nog steeds niet toevoegen...
Sterkte!quote:Op maandag 28 januari 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit hier nog wel even... PC herinstalleren...
Da's kutquote:Op maandag 28 januari 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf zit hier nog wel even... PC herinstalleren...
Vooral omdat m'n videokaart volgens mij is overleden...quote:
Super gaaf, ben benieuwd!quote:Op maandag 28 januari 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
WeekendDNA is inmiddels aan het uploaden. Audio ben ik niet helemaal tevreden over, maar ben allang blij dat ie nu goed opgeslagen is
Nog 20 minuten![]()
Ga 'm direct checken als ik terug ben uit Martiniplaza (Capitals - Leiden).quote:Op maandag 28 januari 2008 22:54 schreef Piles het volgende:
Ik heb m zelf niet gekeken, dus hoop dat ie een beetje goed is
Kijk maar uit, met al die zieken gaat 3FM één grote nul-negie-nul-negie-parade worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:30 schreef Piles het volgende:
Eric heeft het nul-negie-nul-negie-virus ook te pakken
Ow, haaaaaiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:07 schreef antiroos het volgende:
haaa-haaaai
Mooooooooooooorningquote:
Niveautje LTS-zwakstroom. Net zoals die wazige willie (ofzo) eerder in het uurquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:52 schreef cosmick het volgende:
What the fuck is dit voor een oninteressant gezeik.
quote:
Mooorning G!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:04 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
* Glacier zwaait naar SilentChaos, cosmick, Roel en DaMook
Mogguhquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:04 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Ik had al voor je zitten google'n maar helaas...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:12 schreef cosmick het volgende:
Voor het geval iemand dit over het hoofd heeft gezien![]()
![]()
.
Zeg, kan iemand zich hier een videoclipje herinneren met daarin beren die naar de kermis gaan (getekend)?. Ik dacht aan Badly Drawn Boy, maar kan daar niets van vinden. Hulp is welkom
.
Voor jou doen Michiel/Eric dus de ochtendshow?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:04 schreef DaMook het volgende:
[..].
Toch ben ik zo weg. Heb deze week nachtdienst en ben nu al zo'n 2 uur thuis. Zo maar eens gaan slapen
.
Moguhquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:04 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Pics en eh, sla je slag SC!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
Zo de tering...
We hebben hiernaast nog een leeg pandje staan...Belt net de makelaar aan...Ik zag haar al uitstappen, maar GVD wat een mooie meid is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |