ik wilde het ook al vragen, chris brown heeft echt wel meer stijl dan al die kansloze kinders hierquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:34 schreef donroyco het volgende:
Waarom staat Chris Brown ertussen?
[ afbeelding ]
Merkkleding is niks mis mee , maar om de hele wereld te laten zien dat je zelfs je boxer van een merk is , vind ik ik wel zo in en in triest.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:26 schreef Untouchables het volgende:
Grappig dat je in 1 post loopt te zeiken over dat iemand een merkboxer aan heeft en dat er "megapauper" H&M vestjes gedragen worden.
Overigens is die bolle dude briljant.
Chris Brownquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:34 schreef donroyco het volgende:
Waarom staat Chris Brown ertussen?
[ afbeelding ]
quote:ik wilde het ook al vragen, chris brown heeft echt wel meer stijl dan al die kansloze kinders hier
Uhu, maar ik blijf me er dood om lachenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:09 schreef Enchanter het volgende:
Die laatste foto PSP boy of zo toch ?
Zeg haar dan ff van mijn zusje af te blijven.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
weet je nog waar je de bovenste foto vandaan hebt, net mijn nichtje toch eens vragen wat die allemaal uitvoert
Die gast is echt zo'n kankerkneus. Zag hem ook een keer bij TMF Jump toen filmde ze hem en zijn vrienden toen ze uitgingen (@ de hollywoudquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:43 schreef KimetJ het volgende:
Die ene met die pet op is toch ook hij die melbourneshuffle?
OMGquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:29 schreef WheeleE het volgende:
Het fenomeen blijft zich verbreiden: Barstool Sports - New Jersey Freakshows
Met een paar bekenden!
Te grappigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:29 schreef WheeleE het volgende:
Het fenomeen blijft zich verbreiden: Barstool Sports - New Jersey Freakshows
Met een paar bekenden!
Volgens mij heeft ze haar mond volquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:35 schreef Jeltos het volgende:
Onderschrift ik had het zo heet![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn die Lee Hotti's en die komen ook uit de statesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
OMG, ze hebben de states gehaald
Mama van Kamper Pietquote:Op maandag 11 februari 2008 02:11 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een oudje , ik weet het , maar hij blijft ubertriest
[ afbeelding ]
Wat heeft 'ie aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker origineel ook zo 'n tribal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broer van z(w)anger Bob ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dit was het weer , tot de volgende keer
Fokking hell wat een wenkbrauwen zeg!quote:Op maandag 11 februari 2008 01:10 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
lekker liggen he
[ afbeelding ]
van buiten oo zo vrolijk, maar van binnen kapot door wat je me heb aan gedaan
[ afbeelding ]
...heb nog steeds pijn in me hart door jou liefde
[ afbeelding ]
kan wel ondeugend kijken
![]()
![]()
![]()
Ze lijkt hier wel op Margreet Dolman, het typetje van Paul Haenen.quote:Op maandag 11 februari 2008 01:10 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
kan wel ondeugend kijken
![]()
![]()
![]()
WTF IS DIT EEN JONGEN OF EEN MEID? ECHT ZIEKquote:Op maandag 11 februari 2008 01:10 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
lekker liggen he
[ afbeelding ]
van buiten oo zo vrolijk, maar van binnen kapot door wat je me heb aan gedaan
[ afbeelding ]
...heb nog steeds pijn in me hart door jou liefde
[ afbeelding ]
kan wel ondeugend kijken
![]()
![]()
![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Tvpquote:Op maandag 11 februari 2008 18:29 schreef Sakray het volgende:
Haha geweldig topic dit xD Lach me suf
alleen kan iemand me zegge wat TVP betekent?? kan ik maybe harder mee lachen voortaan ;p
Neuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh wat doe jequote:Op maandag 11 februari 2008 02:11 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een oudje , ik weet het , maar hij blijft ubertriest
[ afbeelding ]
Wat heeft 'ie aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker origineel ook zo 'n tribal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broer van z(w)anger Bob ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dit was het weer , tot de volgende keer
Joh , ik heb het over die andere gasten met die wortelkoppiesquote:Op maandag 11 februari 2008 03:08 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Dat zijn die Lee Hotti's en die komen ook uit de states
Die laatste vond ik ook leuk en spontaan. Maar ik vroeg me vooral af waarom ze verder 22 foto's heeft waar ze zo moeilijk kijkt, uit een rare hoek genomen en met getuite lippen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:20 schreef Catch22- het volgende:
mooi meisje toch? ze heeft wat weg van Hayden Pannetiere
Dat heet lipgloss, nerd.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Ahja, dat vind ik altijd zo vreemd: van die lippenstift met huiskleur-kleur. Net alsof het leuk is er uit te zien als een plastic pop ofzo...
Haha, deze is ook euh apart:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:19 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
zou me niks verbazen als haar bh is opgevuld met kipfilter, kan best een man zijn
http://www.sugababes.nl/*DiamOnd__
Veeg me opquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:38 schreef WheeleE het volgende:
De wind-omhoog-kapsels, pruilmondjes en quasi-stoere-poses hebben ook de wereld van de webcomic Ctrl-Alt-Del bereikt:
[ afbeelding ]
Ze zit teveel naar links als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, deze is ook euh apart:
[ afbeelding ]
WTF dat lijkt echt net een ventquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:19 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
zou me niks verbazen als haar bh is opgevuld met kipfilter, kan best een man zijn
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:19 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit waren die gasten die bij Jeckyll&Hyde meededen.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:19 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Paris Hilton's manager Elliot Mintz.
Zó bruin kan toch gewoonweg niet gezond zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:19 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Paris Hilton's manager Elliot Mintz.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:03 schreef Little_Acorn het volgende:
Het lijkt wel of 'ie die baard er heeft opgetekend met houtskool
Echte vedetten zijn het...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:18 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dit waren die gasten die bij Jeckyll&Hyde meededen.
Ken Kon ze persoonlijk.![]()
/aandacht.
Maar iig zijn dit dus geen 'Breezerboys' maar artiesten.
Moest ff denken aan BaajGuardian.quote:
Dat was nou precies mijn eerste reactiequote:Op woensdag 13 februari 2008 21:18 schreef roepdeman het volgende:
George Michael Gone Bad?
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Dit meisje (nick: !!!!!!!!PUSH^UP. wie noemt zichzelf nou push-up? om vooraf vervelende vragen te voorkomen? 'zeg, zijn die tieten echt?' 'nee, push-up.') heeft 22 (!) foto's waarop ze moeilijk kijkt met getuite lippen en waar haar hoofd half op staat. Ik zie bijna geen verschil. Even een sfeerimpressie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook één van de andere kant:
[ afbeelding ]
Nu ga je je afvragen of dat meisje ook zo over straat loopt. Maar gelukkig is er één spontane foto (waar wel nog minder van haar hoofd op staat). Ze onderstreept haar nickname ook nog even:
[ afbeelding ]
Excuusnegertquote:
Haar zou ik dus KEIHARD volblaffen!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:01 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
En toch, ik zou der doenje vergeet btw wel om de mooiste pics uit te kiezen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij weet dus duidelijk niet wat ruig isquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:04 schreef Modus het volgende:
Dat soort types zie je steeds vaker met de achterkant hun spijkerbroek zeer nauwgezet in hun witte sportsokken gevrot, en dan van die ielemiele Onitsuka sneakertjes ofbootschoenen
of van die Bikkembergklittenbandsjitrommel eronder. En een jas met bontkraag natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha, die mongolen zag je toch al een jaartje minimaal rondlopen. Althans in Rotterdam wel. Je vergat natuurlijk de handtasjes van hun erbij te vermelden en de petjes.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:04 schreef Modus het volgende:
Dat soort types zie je steeds vaker met de achterkant hun spijkerbroek zeer nauwgezet in hun witte sportsokken gevrot, en dan van die ielemiele Onitsuka sneakertjes ofbootschoenen
of van die Bikkembergklittenbandsjitrommel eronder. En een jas met bontkraag natuurlijk.
idd. De handtassen van Converse en de petjes van lacostequote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:06 schreef irencus het volgende:
[..]
Hahahaha, die mongolen zag je toch al een jaartje minimaal rondlopen. Althans in Rotterdam wel. Je vergat natuurlijk de handtasjes van hun erbij te vermelden en de petjes.
of natuurlijk die o zooi mooi zwarte lacoste schoenen en AJ shirtjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
idd. De handtassen van Converse en de petjes van lacoste
Shit dit is echt wel een mooie meid..hoort eigenlijk in het Breezer topic!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:01 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:01 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Subtiel hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:42 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Haar zou ik dus KEIHARD volblaffen!
wat is erger die muts of dat interieur. Tering alle mina hoe kan je daar nou gaan wonen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
uit de OP:
[ afbeelding ]
Gevalletje 13 jaar en zwanger ofzo?![]()
En die gozers met hun oranje hoofden zijn echt té erg
Hahaha, dat wijf woont hier vlakbijquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
uit de OP:
[ afbeelding ]
Gevalletje 13 jaar en zwanger ofzo?![]()
En die gozers met hun oranje hoofden zijn echt té erg
2 woonwagens verderopquote:Op maandag 18 februari 2008 08:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha, dat wijf woont hier vlakbij![]()
Aso's zijn het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Volgens mij is dat een keet. Zo'n zuipkeet in het oosten, waar ze waarschijnlijk ook is 'volgeblaft' en zwanger geworden...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:03 schreef irencus het volgende:
[..]
wat is erger die muts of dat interieur. Tering alle mina hoe kan je daar nou gaan wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |