Aaah Jimquote:Op zondag 9 maart 2008 11:09 schreef BVO het volgende:
Ah en mijn conclusie over Nederland; wordt Europees gezien gematigd positief gereageerd, met name in het Zuidoosten véél positiever dan in Nederland. Aangezien ik ervan overtuigd ben dat Hind het nummer en de act in Serviënaar een veel hoger level zal tillen, denk ik dat - hoewel de concurrentie toch niet gering is - de finale (mits gunstige loting!!') wel gehaald wordt. Die loting wordt essentieel.
Waar blijft marky trouens, of happyme, om te zeggen dat het een kutnummer is en Hind niet uptempo kan en dat we veel beter Jim hadden kunnen sturen?
Was dit sarcastisch bedoeld?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:41 schreef Gert het volgende:
Behalve de Irish turkey dus verder geen "gekkigheden"?
Ze doet me een beetje denken aan Kellyquote:Op zondag 9 maart 2008 17:21 schreef MisterO het volgende:
Polen heeft het winnende nummer jongens. Tussen alle bombarie door zal zij opvallen met haar mooie ballad:
http://nl.youtube.com/watch?v=kgtsjKlmRSE&feature=related
Ik duim voor BWOquote:Op zondag 9 maart 2008 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Overigens kiest Zweden volgende week haar inzending en hele dikke kans dat we de seksbom Charlotte Pirelli in Belgrado gaan zien met de typische Zweedse discostamper Hero. En ik moet zeggen, hij klinkt verdomd lekkerHelaas heb ik geen youtube-materiaal kunnen vinden.
In 1999 won ze het Eurovisie Songfestival met het Abba-achtige Take me to your Heaven: http://www.youtube.com/watch?v=p_3PTS1e3Wc
Ik krijg er hele foute Enrique Iglesias-associaties bijquote:Op zondag 9 maart 2008 20:13 schreef BVO het volgende:
Nog niet eens door zijn nationale voorronde heen, maar de Russische Dima Bilan (3e geloof ik in 2006) zal denk ik weer een grote favoriet zijn en concurrent voor Hind in de SF, net als bijvoorbeeld Armenië en andere sterke nummers.
Zijn nummer is geproduceerd door Timbaland; Believing. Samen met Armenië de grote favoriet denk ik nu, al heb ik nog niet alles goed gehoord.
De Russische voorronde is nu trouwens bezig lees ik nu.
Ik lees net een liveverslag en het was erg over the top, maar ondanks dat er in die voorronde vandaag 27 nummers staan (je moet er toch niet aan denken hier in NL), lijkt zijn overwinning nu al zeker. Ik vind het nummer wel fijn eigenlijk, en goed of niet, scoren gaat het gewoon, zéker als het de finale haalt en Rusland weer overal stemmen kan scoren.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg er hele foute Enrique Iglesias-associaties bij![]()
Kwijlmuziek
Het irriteert me nu al mateloosquote:Op zondag 9 maart 2008 22:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind Ishtar d'r liedje wel heel erg grappig![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=jfCUYUQ7FLY&feature=related
Ik hoorde het nu pas voor het eerst, misschien dat ik het daarom nog leuk vindquote:
Nee was een goeie finale... maar die Sandrine is echtquote:Op zondag 9 maart 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoorde het nu pas voor het eerst, misschien dat ik het daarom nog leuk vind
Vond het wel verfrissend
Ik vind 'r eigenlijk geen slechte bij zitten daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |