Edit, schmedit, ik blijf bij m'n standpunt!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:11 schreef BVO het volgende:
KutCee, wij steunen Hind, onze IDOheldin. Edit nu het nog kan.
Dat komt toch ook/. Twee dansers, twee zangeressen. Die komen er nog bij. Hind is mooi, goed, bijzonder... arabische deuntjes zijn geil... poe, ik voorspel een zege!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:23 schreef Maartel het volgende:
Dit gaat in ieder geval absoluut niet winnen.. of er moet nog een act omheen komen.. dit is typisch zo'n nummer wat je 5 optredens later alweer vergeten bent..
]quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:26 schreef MisterO het volgende:
Oja, Hind was vandaag chagerijnig zeg! of het leek zo
Het was echt grappig, je zag duidelijk dat Hind not amused was door het feit dat de hele show niet serieus, homo stijl wasquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
]
Zo is Hind. Daarom hou ik van haar. Ik hou van Arabische muziek, Shakira achtige stijl. Dus ik vind het nummer leuk. Het gaat niet winnen, 12e plek in de semi ofzo, ik maar ik ben trots op d'r..
Een beetje te serieus neemt ze zich zelf wel jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was echt grappig, je zag duidelijk dat Hind not amused was door het feit dat de hele show niet serieus, homo stijl was
En terecht. Daarom is ze zo leuk juist.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Een beetje te serieus neemt ze zich zelf wel ja
Inderdaad!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Een beetje te serieus neemt ze zich zelf wel ja
Helaas doet Marokko niet mee, hoewel er genoeg Marokkanen verspreid zijn over de andere landenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:23 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien dat we wat punten scoren in Turkije en Marokko, vanwege het deuntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |