quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst ook weer uit naar de anime.
De manga sowieso natuurlijk, want die is op dit moment héél spannend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd... in de manga is nu geweldig veel actie gaande.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De anime is goed al duurde het erg lang allemaal terwijl ze juist zo'n haast hadden
De manga is GEWELDIG en ik kan al niet meer wachten tot volgende week.
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door -Strawberry- op 17-02-2008 13:52:17 ]
In Naruto-termen is dat super snel manquote:Op maandag 18 februari 2008 17:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Das inderdaad niet snel..
Dan pas?! Dat getuigt wel van een heleboel rek en strek werk, met flink wat flashbacks om de boel op te vullen.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:19 schreef chef7 het volgende:
Het duurd nog even, maar zover ik kan zien krijgen we 20 maart een dubbele aflv:)
51 "Reunion"
"Saikai" (再開) March 20, 2008
52 "The power of Uchiha"
"Uchiha no chikara" (うちはの力) March 20, 2008
Nu al?... Ik pluk 'm morgen wel van mangashare.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
In elk geval heb ik wel een nieuwe manga te lezen.
390 translation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love's a loaded gun....
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:47 schreef iuvenis het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaatie ook niet, denk ik. Wees blij dat je niet voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mm ik snap em, maarja ik ga toch maar verder een tijdje in het japans, want ik ben toch erg benieuwdquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:56 schreef Ge4ce het volgende:
Uhm...NaaiHard-DieHard...In America zitten ze nu op aflevering 143. Dus het kan wel ongeveer kloppen dat je ineens over op subs bent gegaan.
Hier zijn de release datums van de seizoen die je nu kijkt: Hier @ en.wiki.org
Je zit nu, net als ons, vast aan de aflevering-per-week ritme.
(Al zitten er velen op anime Shippuuden of manga 2 hoogte.)
Brrr, Engels beter. Maar neem het je niet kwalijk. Je bent in contact gekomen met Naruto via de Amerikaanse versie, dan ben je die stemmen gewend. Dan klinken de Japanse natuurlijk vreemd...quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:35 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
eej![]()
Ik ben nieuw in dit topic en ook vrij nieuw wat betreft Naruto, ik zit nou op episode 156, maar ik had een vraagje:
Tot 10 afleveringen geleden waren ze allemaal nog engels te bekijken, en nou moet ik het doen in het japans met subs. Nu is daar opzich niets mis mee, maar ik vond die engelse stemmen wat beter. Weten jullie waar de rest van de serie nog in het engels is te vinden?
Veoh, heeft ze niet.
ultimateanimes.blogspot.com ook niet
Engelse stemmen beter?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:35 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
eej![]()
Ik ben nieuw in dit topic en ook vrij nieuw wat betreft Naruto, ik zit nou op episode 156, maar ik had een vraagje:
Tot 10 afleveringen geleden waren ze allemaal nog engels te bekijken, en nou moet ik het doen in het japans met subs. Nu is daar opzich niets mis mee, maar ik vond die engelse stemmen wat beter. Weten jullie waar de rest van de serie nog in het engels is te vinden?
Veoh, heeft ze niet.
ultimateanimes.blogspot.com ook niet
Net klaar met de download, gewoon de ep hoor!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:37 schreef capital_P het volgende:
48 staat op dattebayo..
beetje vroeg, zou het een troll zijn?
SPOILER: 48Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Ge4ce op 29-02-2008 06:24:46 ]
SPOILER: PreviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:/eens. Viel mij ook al op.SPOILER: PreviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ondanks dat het alleen maar gepraat en geen aktie was, vond ik het wel een goede episode. Vooral die laatste monoloog van Naruto was weer typisch NarutoSPOILER: PreviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil het wel verklappen, maar weet eigenlijk niet precies meer hoe het zat.
Ik ga die episode ook maar even kijken nu.
edit: de manga is er al!die eerst dan maar
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:40 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
/eens. Viel mij ook al op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |