Mwaoh, niet per se. Deze is wel leuk, maar ietsje te verwijfd.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:15 schreef Gellius het volgende:
Hou jij van baardeloze knaapjes, Tokay?.
Ja, dat is Mika Penniman.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:20 schreef wyccie het volgende:
Is dat Mika?
Ik heb deze week drie vrije dagen, dus goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe gaat het met je Scrut?
De punker van weleer draagt heden ten dage een maatpak?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:40 schreef Gellius het volgende:
Mijn heer ziet er tegenwoordig een beetje anders uit, trouwens.
Wel weer aan het werk?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb deze week drie vrije dagen, dus goed
Er zit schot in de zaak. Ze hebben betaald en morgen krijg ik m'n contract.quote:
quote:Gelluis, ik heb geen idee.
Zou dit op maat voor hem gemaakt worden? Ik denk het wel, ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De punker van weleer draagt heden ten dage een maatpak?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zit schot in de zaak. Ze hebben betaald en morgen krijg ik m'n contract.
[..]
Oeps...quote:
Hmm ik ben niet in dit genre thuis... Is hij de de zanger van Kornquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:58 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zou dit op maat voor hem gemaakt worden? Ik denk het wel, ja.
[ afbeelding ].
Zeg maar Gellius hoor, Daain.
't Is 'n Amerikaan, Diaan!quote:is an American singer, songwriter and musician who is largely considered to be the founding father of the Horrorpunk genre of music. He is the founder of
(original incarnation, 1977-1983),
, and
. He also owns the
record label and
, an adult-oriented comic book publishing company.
His musical career spans thirty years, encompassing a range of genres from punk rock, heavy metal and industrial to blues and classical. He has written songs for long-time idols Johnny Cash, and Roy Orbison.
As a singer, he is noted for his vocal range and distinctive style, which has been compared to that of Elvis Presley, Jim Morrison, Howlin' Wolf, and Italian Tenor Mario Lanza.
Ja dat had ik nog niet eens gevraagd he? Ik raak eruit met dat raden van een plaatje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:25 schreef Gellius het volgende:
Nee, de originele Ramones zijn allemaal dood of Hobbit geworden.
[..]
't Is 'n Amerikaan, Diaan!
Korn is geen metal, het zijn gewoon een stel aanstellers.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
Korn is zo'n metalbandje.
Dat niet, ik luister de laatste tijd regelmatig naar the misfits maar kon alleen niet op zijn naam komen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:41 schreef Gellius het volgende:
Kennelijk een beetje uit het collectieve geheugen weggezakt, onze Glenn. Vindt ie niet leuk.
Ow jammer... zeg die afspraak dan gewoon afquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:39 schreef brother52 het volgende:![]()
Nee, helaas niet. Ik heb al een andere afspraak staan.
Ik hoop stiekum dat die niet doorgaat zodat ik alsnog kan.
Anders over een maandje voor de herkansing.
Welke data hebben jullie nog vrij eind februari / begin maart? Dan kan ik daar rekening mee houden.
Ja, inderdaad erg jammer. Ik zat er ook al aan te denken om die andere afspraak af te zeggen, vanavond maar eens even kijken of ik die ook kan verplaatsen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ow jammer... zeg die afspraak dan gewoon af![]()
![]()
hele middag of avond? met of zonder Twan?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad erg jammer. Ik zat er ook al aan te denken om die andere afspraak af te zeggen, vanavond maar eens even kijken of ik die ook kan verplaatsen.
Ik ben van plan om het ´s avonds te doen maar jullie mogen wat mij betreft ´s ochtends om 8 uur al voor de deur staan. Twan is natuurlijk ook welkom.
Ach het gaat gewoon om een ordinaire verjaardagquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:48 schreef Gellius het volgende:
Zijn jullie swingers ofzo?
En dit zegt dan een moeder. Ik huiver.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hele middag of avond? met of zonder Twan?
quote:Ik ben van plan om het ´s avonds te doen maar jullie mogen wat mij betreft ´s ochtends om 8 uur al voor de deur staan. Twan is natuurlijk ook welkom.
Jij begint over de swingers? Ik niet.... Brother en ik hebben het gewoon over het vieren van een verjaardag. Die van Brother in dit geval.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:40 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het allemaal walgelijk. Als je dat een rare gedachte vindt, dan is dat maar zo. [ afbeelding ].
Toe. Diaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij begint over de swingers? Ik niet.... Brother en ik hebben het gewoon over het vieren van een verjaardag. Die van Brother in dit geval.
Ik zie van mezelf geen abject wangedrag....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:44 schreef Gellius het volgende:
[..]
Toe. Diaan.Heb dan in ieder geval nog het fatsoen en het zelfrespect je abjecte wangedrag te erkennen. Dit gelieg en gedraai.
.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:53 schreef Gellius het volgende:
Verdringing èn ontkenning. Dit zou wel eens tot een intervention kunnen leiden. Vervelend, ik wilde net dit weekend een kamertje witten.
Tja.......quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:18 schreef Gellius het volgende:
Van jou had ik het nog wel ergens verwacht Diaan. Maar dat die goeie ouwe peaceman zich tot zulke infame praktijken heeft laten verleiden, dat is pas echt een schok.
Het is een schande!!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:22 schreef Z het volgende:
En kennelijk is dit niet naar voren gekomen bij de ambtelijke voorbehandeling???
Welke infame praktijken?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:18 schreef Gellius het volgende:
Van jou had ik het nog wel ergens verwacht Diaan. Maar dat die goeie ouwe peaceman zich tot zulke infame praktijken heeft laten verleiden, dat is pas echt een schok.
The Misfits is destijds langs me heen gegaan. Op de latere foto's herkende ik hem wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:19 schreef Gellius het volgende:
Tong. Je kende Glenn Dantzig toch wel hè? Een poseur, inderdaad, dat had je goed gezien.
Dit heb ik even opgezocht:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:31 schreef Gellius het volgende:
Neh, wij procrastineren een beetje. Net alle onderhandelingen met het huis achter de rug. Maar binnenkort gaan we eens even vergaderen.
Tja je moet er maar op komenquote:Procrastineren
Procrastineren - deze vervaarlijke naam geven de Amerikanen en Engelsen aan de al te menselijke neiging de dingen uit te stellen tot morgen die men beter vandaag had kunnen doen. Studenten hebben er nogal vaak last van.
Toch wel met een fatsoenlijke opening, diverse agendapunten, enz. he?!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:31 schreef Gellius het volgende:
Neh, wij procrastineren een beetje. Net alle onderhandelingen met het huis achter de rug. Maar binnenkort gaan we eens even vergaderen.
En niet te vergeten de WVTTK en rondvraag....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch wel met een fatsoenlijke opening, diverse agendapunten, enz. he?!
En zullen we deze Ex nu wel of niet uitnodigenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:02 schreef Gellius het volgende:
Alles prima hoor mensen. D'r zit natuurlijk gewoon ook altijd een stukje planning aan zo'n huwelijk hè? Targets formuleren, deadlines vaststellen, beleidslijnen opstellen, piketpaaltjes uitzetten, rollen toewijzen. En borgen, natuurlijk.
Weet jij het, Gellius?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:51 schreef wyccie het volgende:
"Waar wachten we nog op?"
Appelsientje, een hools user die deze zomer gaat trouwen, komt pas in de huwelijksnacht. Die gaat zonder neuken het huwelijk in.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:31 schreef Gellius het volgende:
Ik sta toch al niet graag in het middelpunt van de belangstelling, dus misschien dat ik op die dag wat later kom.
Of gewoon je eigen bruiloft vergeten. Dan ben je nog een tikkeltje erger dan Frollo.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:31 schreef Gellius het volgende:
Ik sta toch al niet graag in het middelpunt van de belangstelling, dus misschien dat ik op die dag wat later kom.
Vergeten vrij te vragen, dat zou wel echt iets voor mij zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of gewoon je eigen bruiloft vergeten. Dan ben je nog een tikkeltje erger dan Frollo.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Appelsientje, een hools user die deze zomer gaat trouwen, komt pas in de huwelijksnacht. Die gaat zonder neuken het huwelijk in.
Volgens mij lijk je op mijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Vergeten vrij te vragen, dat zou wel echt iets voor mij zijn.
*mental note.
Die heeft geen sex voor het ja woordquote:
Klopt maar was wel een paar jaar laterquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:41 schreef wyccie het volgende:
Ik vergeet er nog twee. Simon & Garfunkel. Mrs. Robinson.
Het is mijn op één na favoriete film. De openings-en eind scene zijn ongeëvenaardquote:
Wacht jij nou nog ergens op?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:34 schreef Gellius het volgende:
Ik weet het ook niet, wyccie.
Nee, allang niet meer.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:55 schreef Gellius het volgende:
Wacht jij nou nog ergens op?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:46 schreef Gellius het volgende:
Je favoriete zijnde..?
Ik zoek de naam van de actrice En een andere filmquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:09 schreef wyccie het volgende:
Gone with the wind?
Juist goed gegoogledquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:16 schreef wyccie het volgende:
Streetcar named Desire.
Nee, maar die heb jij al. Dat is toch ook mooi?quote:
De leukste...hmmm. Die vraag is te moeilijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:34 schreef Z het volgende:
Welke is de leukste wyccie?
Welke stapel bedoel je? Die twee op de grond, die op de kast, die in de kast, of die in de doos?quote:
Die vond ik matig. Het sfeertje was het net niet. Duurde daardoor te lang. En waar ging die film überhaupt over? Heeft dus niet echt een goede indruk op me gemaakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:44 schreef Z het volgende:
Wij bezitten sinds kort ook een DVD. La Dolce Vita om precies te zijn, zat hij de Hollands Diep.
Hm, niet gezien. Wel met Kyle.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:43 schreef wyccie het volgende:
De verste. Nou, er ligt ook nog wat in de kelder. Als je het niet erg vindt ga ik daar nu niet naartoe. Maar ik wil wel even in de doos kijken.
The Trial.
Ik geef jouw laptop de schuld. Wie verzint dat nou?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:59 schreef Gellius het volgende:
Citizen Kane heb ik alleen op de laptop een keer bekeken. Toen ik koorts had. Ik was erg moe toen het allemaal gedaan was, weet ik nog.
Welke versie ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:59 schreef wyccie het volgende:
De dichtstbijzijnde film is The postman always rings twice. Ook in cellofaan.
Ik heb dit weekend lekker lang vrij. Dan ga ik wat dvd's van hun cellofaan ontdoen.
Dat kun je dus als voordeel zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:04 schreef Gellius het volgende:
En ik heb geen kelder. Dat is wel één van de voornaamste nadelen van het wonen inAmsterdam
. Dat je vrijwel nooit een kelder hebt. En als je er wel eentje hebt moet je die elke tien jaar laten uitbaggeren.
Ik zou zo graag gewoon een keldertje. Direct toegankelijk vanuit de keuken. Voor de eerdappels en de wijn. Maar goed, drie-hoog is ook fijn. Twee etages en geen bovenburen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:11 schreef Z het volgende:
Ik heb een berging in de kelder. Nieuwbouw inAmsterdam
heeft meestal een parkeer/berging kelder.
Je lijkt op mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:19 schreef Gellius het volgende:
Ik ga tukken. Morgen vroeg beginnen.
Da's Mike Rowe, inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:01 schreef brother52 het volgende:middag..
Dat is Mike van Dirty Jobs
Zo'n keldertje hebben wij... nou ja keldertje... het is een kelder zoals het gewoon is bij jaren-30 woningen. Een groot deel onder de keuken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:17 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik zou zo graag gewoon een keldertje. Direct toegankelijk vanuit de keuken. Voor de eerdappels en de wijn. Maar goed, drie-hoog is ook fijn. Twee etages en geen bovenburen!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:55 schreef Z het volgende:
En ik weet wel wat er zich in die kelder af speelt. Of beter, ik wil het niet weten.
quote:Diaan73: Bring out the Gimp.
peaceman: But the Gimp's sleeping.
Diaan73: Well, I guess you're gonna have to go wake him up now, won't you?
Vooruit dan maar:quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:31 schreef Gellius het volgende:
Enfin: plaatje, iemand?
Ze is was een Française. En ze deed helemaal níks om beroemd te worden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:47 schreef Gellius het volgende:
Andermaal?
wat een aanbiddellijk schepseltje!.
O, nee, dat bedoelde ik niet!quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef Gellius het volgende:
Ah, een zogeheten Grande Horizontale?.
Nee, en al helemaal geen kopieën.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:16 schreef Gellius het volgende:
Je bedoelt dat in al die stapels dvd's geen kopietje van Pulp Fiction te vinden is?
Ik wacht niet meer.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:59 schreef Gellius het volgende:
Waar wacht je nog op, wyccie?
Tong! Jij weet deze!quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:21 schreef Tokay het volgende:
Mevrouw deed datgene wat wij allen doen: ademhalen.
Nee, deze mevrouw was geen wetenschapper.quote:
Maar ze was eigenlijk Pools.quote:
Now we're talking!quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:28 schreef wyccie het volgende:
Langst geleefde vrouw?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:48 schreef Z het volgende:
Ik nam, per ongeluk, de fout van Diaan over.
Yepsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus dat is vannacht gebeurd?
Ik was gewoon wakker maar ben niet gebeld of zoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
YepsIk heb er ook niet veel van gemerkt, ik lag toen al te slapen.
![]()
Wat onbeschoft zegquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was gewoon wakker maar ben niet gebeld of zo
Ik denk dat hij niet meer bij ons wil horen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Sinds pyl hier niet meer komt loopt alles in het honderd
Klinkt aannemelijk, ik wil ook liever niet bij mezelf horen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet meer bij ons wil horen.![]()
Of weet jij een betere reden?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk, ik wil ook liever niet bij mezelf horen.
Ik ben heel saaiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat klinkt ook niet erg opwekkend.
Soms is saai toch ook goed? Het hoeft niet allemaal even heftig te zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben heel saaiSoms zou ik best wat minder saai willen zijn maar dat is me dan weer te veel werk.
Daar geloof ik niets vanquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben altijd saai en voorspelbaar.
Dat is nog het ergste, mensen geloven me niet.quote:
Die van Prinses Margriet?quote:Gaan jullie mijn plaatje trouwens nog raden?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste, mensen geloven me niet.
[..]
quote:Die van Prinses Margriet?
quote:
Zelfs ik ontkom er niet aan, Scrutinizer.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je al omgekleed en dronken voor het carnaval, Tokay?
Randstadter!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:11 schreef Gellius het volgende:
Dweilen?
Dat dus. Ik bedoel: dat ga ik dus níet doen.quote:Het woord 'dweil' in dweilorkesten komt van de term 'dweilen', in de zin van ]'doelloos, dan wel dronken, op straat rondzwerven'. In Brabant, en in mindere mate Limburg, is (of vaker, was) het gebruikelijk om tijdens carnaval van café naar café te 'dweilen', dit gebeurde onder begeleiding van kleine carnavalskapellen die voor de muziek zorgden. Zo ontstonden al snel de termen 'dweilband' en 'dweilorkest'.
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Randstadter!
[..]
Dat dus. Ik bedoel: dat ga ik dus níet doen.
Het carnavallen gaat helaas na zaterdag hier gewoon door.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:19 schreef Gellius het volgende:
Precies. Ik ga gewoon werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |