abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56480398
hihi grappig die verschillen

ik heb echt een rothekel aan witte rompers.
vooral omdat die babyshirtjes altijd omhoog kruipen en je dan zo'n wit stuk romper ziet.

Hier dus veel effen gekleurde rompers (lang leve rainbowbabies ) en streepjes rompers. Pepijn draagt ook vaak een t-shirt korte mouw over een lange mouwen romper heen.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 16:15:32 #252
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56480937
Nog ff een vraagje over het al dan niet slapen in de box...
Als je denkt dat je beeb moe is en je legt hem/haar boven neer, maar hij/zij is nog helemaal niet moe, is dat dan niet erg lullig voor dat kind? Dan beknibbel je eigenlijk op zijn.haar speeltijd... toch?

Eli kan tegenwoordig zijn tong semi-bewust uitsteken

hier ook witte rompers, niet prachtig, maar daar heb ik schijt aan. tis toch ondergoed.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 17:39:12 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56482110
Nou ja, dat is dus wat ik lastig vind, die slaaptekenen herkennen.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 17:46:49 #254
45621 Suzanna
Mama van...
pi_56482236
Davinia, hier heb ik ze (bijna) nooit in de box laten slapen, dat ging van kwaad naar erger dan op den duur. Maar dat verschilt natuurlijk per kind. Ze slapen in een box nooit zo lang als in hun bed (is mijn ervaring), worden snel wakker en als ze een beetje wakker worden, zullen ze sneller ECHT wakker worden omdat ze teveel afleiding in hun omgeving hebben. Ook is een beetje rust wel bevorderlijk voor het in slaap vallen, dus is eigen-kamertje-boven wat mij betreft de beste slaapomgeving.

Nogmaals, dit is dus mijn ervaring he (even als disclaimer!)

Wanneer baby's moe zijn zullen ze zich in de box sneller gaan 'vervelen' of eigenlijk gewoon snel zeuren. Zodra mijn kinderen echt begonnen te zeuren in de box, gingen ze na even knuffelen lekker naar bed. Dat kan al na een uur zijn, bij hele kleintjes, of wat langer natuurlijk, bij wat oudere baby's. Maar vaak zijn ze sneller moe dan je denkt...
Oh ja, niet alle baby's gaan dan huilen hoor, sommigen gaan alleen gapen, oogjes wrijven en er zijn natuurlijk nog een hoop meer 'tekenen' die bij jouw kind specifiek kunnen horen. Het is ook wel lastig om dat te gaan herkennen hoor (hier ook vooral bij eerste kindje ineens slapend kind in wipstoel/box en ik oh, was ze moe?)

Succes ermee!
pi_56482255
Slaaptekenen hier worden steeds duidelijker. Ze wrijft nu ook in haar oogjes .
In het begin letten we vooral op gapen en vaak toch ook wat zeurderig in de box als ze echt moe was. Nu oogjes wrijven en met duim in de mond wat liggen suffen. Dan is het echt bedtijd.
In het begin was het vaak een tijdje mopperen als we haar in bed legden. Nu is het vaak al goed zodra ze haar duim in haar mond heeft. En soms ligt ze dan nog een tijdje rond te kijken voordat ze echt in slaap valt.

Ik ben voornamelijk van witte rompers, maar niet alleen maar, vind met korte mouwen eroverheen ook wel leuk. Had wat besteld bij rainbowbabies, maar die maat 62/68 lijkt zo groot dat het nog wel eens tegen de zomer kan worden, gelukkig had ik korte mouwenshirts voor over lange mouwenrompers, maar die kunnen dus evt best in de zomer zonder lange mouwenrompers .
Mirte had vandaag iets met een polokraagje aan, staat erg leuk. Maar dat kraagje zit alsmaar in de weg met duimen en is in no time helemaal natgekwijld en gezeverd... Heb al zitten denken om de puntjes van het kraagje anders vast te zetten met een klein steekje voorlopig. Of iemand nog andere tips?
Fake it till you make it...
  zaterdag 2 februari 2008 @ 17:48:31 #256
45621 Suzanna
Mama van...
pi_56482261
Oh ja, meestal zijn baby's wel echt moe als ze moe lijken, maar zijn ze soms ineens weer levendig als je ze naar bed brengt, komt misschien door andere omgeving. Dus dan lijkt hij/zij niet moe maar is dat eigenlijk wel. Ik ging ze nooit gelijk weer uit bed halen als ik twijfelde, maar probeerde het gewoon, en als ze dan echt gingen huilen als dat normaal niet gebeurde, haalde ik ze er wel weer uit. Het blijft proberen hoor.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 18:04:44 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_56482500
Hier hebben we ondervonden dat Activia al niet prettig is voor mijn darmen, maar Ruben krijgt er dus alleen nog maar meer last van
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 2 februari 2008 @ 19:33:24 #258
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56483852
Ik heb hier vandaag de 16 uur fles laten vallen. Wat meer bij de pap om 12.20 uur en nu de laatste fles zo wat groter. Ik ben benieuwd of ze het er op redt!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 19:57:19 #259
56471 pinquit
oh my lama!
pi_56484183
ik moet er niet aan denken om óok nog een bijpassende romper bij de outfit te zoeken
en weer wegvliegt
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 2 februari 2008 @ 20:01:44 #260
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_56484288
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 15:40 schreef p_iglet het volgende:
hihi grappig die verschillen

ik heb echt een rothekel aan witte rompers.
vooral omdat die babyshirtjes altijd omhoog kruipen en je dan zo'n wit stuk romper ziet.

Hier dus veel effen gekleurde rompers (lang leve rainbowbabies ) en streepjes rompers. Pepijn draagt ook vaak een t-shirt korte mouw over een lange mouwen romper heen.
Haha, ik hou om precies dezelfde reden ook niet van witte rompers
Witte sokken bij volwassenen vind ik trouwens ook vreselijk.

Devin heeft vandaag voor het eerst vlees gegeten!
Stukjes gekookte kip, pasta (ook voor het eerst) en wortel. De stukjes waren niet zo'n succes, de kip was gortdroog en bleef in zijn gehemelte plakken. Uiteindelijk alles gepureerd, beetje kookvocht erbij gedaan en hij vond het lekker! Mijn kleine carnivoor
.... met gevoel voor drama....
pi_56484543
Devin, smulpaap
zit hij al weer wat beter in zijn velletje kersjes?

Pepijn vond zijn avondeten vanavond (broccolissoep) geen suc6, terwijl hij gewoon broccoli heerlijk vind.
De couscous met tomatensaus, rozijntjes en courgette van gisteren ging er wel met smaak in.
Zo leuk dat eten en ontdekken

hihi ik zoek ook niet altijd een perfect matchende romper ofzo, maar ik vind een legergroene of donkerblauwe romper een stuk minder storend als een witte wanneer er een shirtje omhoog kruipt
  zaterdag 2 februari 2008 @ 20:22:53 #262
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_56484873
P_iglet, hij lijkt al beter in zijn vel inderdaad. Maar vandaag waren mijn man en ik allebei thuis en konden we hem ook alle aandacht geven die hij wilde (en meer ).
Nog steeds snel best veel huilen, maar een stuk minder gejengel al, dus ook minder stress.
En hij was me toch aanhankelijk! Op schoot zitten en dan armpjes om me heenslaan, hoofdje neerleggen op mijn schouder of borst (na het drinken) Normaal doet hij dat nooit langer dan een paar seconden, hij zit meestal niet langer danb dat stil, maar vandaag zat hij een paar keer echt minutenlang tegen me aangekropen. Zo lief
pi_56486394
Lekker Kers
pi_56489100
Vandaag hadden we te maken met een heel zielig Jetje waar pap en mam niet zo veel mee konden!
Jet is altijd vrolijk, maar ineens sloeg haar bui over op huilen, huilen, huilen Ik denk dat ze serieus last heeft van haar doorkomende tandjes ...... Zo zielig, want ze wil ook niet getroost worden enzo!

Moeilijk, moeilijk, moeilijk .....

Slaap lekker allemaal!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zaterdag 2 februari 2008 @ 22:44:27 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_56489445
Wat doe je aan in de wieg kruipende baby's? Ik heb enkel nog maar slaapzakjes maat 70 of groter gevonden, maar dat is echt nog veel te groot. Toch vind ik dit ook een beetje eng:

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 2 februari 2008 @ 22:53:13 #266
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56489675
Troel, je kan van een maatje 70 de mouwtjes een beetje dichtnaaien, zodat de armpjes er niet uit kunnen schieten?
Prenatal wil ook nog wel eens kleinere hebben. En de Hema volgens mij ook.

Jetje, even doorbijten meid! Maak het je ouders niet te moeilijk he!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_56494779
Jetje .

Klein kruipertje Ruben...
Ik heb bij de prenatal een klein slaapzakje gekocht (wel maat 70), heb een tijdje gewacht voor we 'em gingen gebruiken, omdat ik bang was dat Mirte met haar hoofd door het gat zou kunnen en dan in de slaapzak zou komen... Inmiddels heeft ze een wat groter hoofd en gaat het prima.
Volgens mij heb ik laatst bij de Hema wel kleinere zakjes zien hangen Troel... Anders misschien een zo klein mogelijk slaapzakje en dan de onderkant omslaan zodat hij er niet in kan verder?
Overigens krijgt Mirte het voor elkaar om zelfs met slaapzak de dekens van zich af te trappen en scheef in bed te gaan liggen. Maar dan ligt ze toch nog wat bedekter dan zonder...
Succes, ik vind het wel een lieve foto
pi_56494856
milo, gefelicteerd met je eerste verjaardag!!! En tot ziens in het dreumestopic..

Troel, mijn moeder had voor Chris een slaapzak bij de C&A gekocht. Die kon je aan de onderkant omslaan, en vastzetten. En het hoofd en armgaten waren ook niet te ruim. En er zaten mouwen aan met ritsen. Dus heel handig als het eens wat kouder is (bij mijn ouders is geen verwarming/isolatie op de slaapkamers). Maar ik geloof dat Chris wel iets ouders was toen hij er voor het eerst in sliep. Dus weet niet of de slaapzak ruben goed past..

En ik ben gek op witte rompers (evt met klein plaatje).. Anders moet ik elke keer die la doorzoeken naar een romper in bijpassende kleur. Liever een witte romper, dan een gekleurd vloekend iets..
pi_56494950
Troel, ik zou hem ook in een slaapzakje doen Prenatal had volgens mij alweer de nieuwe zomer collectie binnen zonder mouwen

Milo van harte gefeliciteerd!! maak er een leuke dag van!!

We weten al wat Jet dwars zat, poep het zat daarnet tot aan haar oksels! Daarna kwam nog een "water" poepje Ik denk dat ze mijn buikgriep van afgelopen week nu heeft en papa klaagt er ook al over!
Ojee!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 3 februari 2008 @ 10:34:54 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56495235
Anders zelf (laten) maken Troel? Patroontje maken van de bovenkant van een passend t-shirtje en de rest wijst zich vanzelf toch?

Oh, en lieve dames... Lois had het laatst al in een ander topic gezegd ook, die felicitaties zijn heel lief bedoeld, maar daarvoor hebben we een speciaal verjaardagstopic, anders krijgen we steeds overal driedubbelop felicitaties. Bij het uitzwaaien, bij het binnenzwaaien etc. etc.
  zondag 3 februari 2008 @ 10:41:50 #271
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56495300
@Troel, volgens mij waren de slaapzakkwn officieel pas vanaf 2mnd...

Eli ligt ook binnen de kortste keren schuin de wieg/ledikant. Dus we hebben links an rechts twee grote handdoeken opgeerold, zodat hij nergens heen kan. Anders wordt hij wakker doordat hij met zijn kop tegen de spijlen aan het rammen is, en dat is ook niet lekker, toch?

Beaker, fijn dat je weet wat er was!

Eli heeft net volgens mij voor het eerst zelf zijn speen in zijn mond gedaan, want hij zat verkeerdom Zag er ontzettend schattig uit en ikheb hem liefdevol uitgelachen
  zondag 3 februari 2008 @ 10:50:30 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56495369
Dat van die handdoeken zou ik dus nooit doen.
'Liever' dat hij met zijn koppie tegen de spijlen komt dan dat hij klem komt te liggen in een handdoek.
Hoewel Eli natuurlijk al (bijna?) een half jaar oud is, dat scheelt wel iets natuurlijk.
pi_56495390
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:41 schreef DaviniaHR het volgende:
@Troel, volgens mij waren de slaapzakkwn officieel pas vanaf 2mnd...

Eli ligt ook binnen de kortste keren schuin de wieg/ledikant. Dus we hebben links an rechts twee grote handdoeken opgeerold, zodat hij nergens heen kan. Anders wordt hij wakker doordat hij met zijn kop tegen de spijlen aan het rammen is, en dat is ook niet lekker, toch?

Beaker, fijn dat je weet wat er was!

Eli heeft net volgens mij voor het eerst zelf zijn speen in zijn mond gedaan, want hij zat verkeerdom Zag er ontzettend schattig uit en ikheb hem liefdevol uitgelachen
\
lief grappig is dat, hè

wij draaiden de speen wel eens expres om in hun slaap en dan zag je je slapende koter met zijn handje naar de speen gaan om hem zelf weer terug te draaien
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_56495597
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:52 schreef milagro het volgende:

[..]

\
lief grappig is dat, hè

wij draaiden de speen wel eens expres om in hun slaap en dan zag je je slapende koter met zijn handje naar de speen gaan om hem zelf weer terug te draaien
pi_56495746
quote:
Op zondag 3 februari 2008 11:08 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

ja of heel zachtjes trekken aan het speentje, slapende koter begint dan als een bezetene te zuigen eraan, en als je dan ietsje meer kracht zet en het speentje eruit trekt,hoor je zo'n leuke *PLOP*

wel snel weer terug stoppen tuurlijk anders verpest je je eigen nachtrust
  zondag 3 februari 2008 @ 11:25:42 #276
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56495804
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Dat van die handdoeken zou ik dus nooit doen.
'Liever' dat hij met zijn koppie tegen de spijlen komt dan dat hij klem komt te liggen in een handdoek.
Hoewel Eli natuurlijk al (bijna?) een half jaar oud is, dat scheelt wel iets natuurlijk.
Eli is idd al 5 mnd.
Even voor de duidelijkheid, de handdoeken liggen tot onder zijn oksels, dus niet in de buurt van zijn gezicht. en hij ligt met zijn voeten tegen het eind van het bed, dus hij kan ook niet naar "beneden" kruipen en dan zichzelf in de handdoeken begraven.

Idd, milagro, die *PLOP* is erg schattig
pi_56495840
Net draaaamaaaa hier. Fles leeg of nou ja... meer klont nog dan melk, dus papa trok em eruit.
Alsof hij haar weet ik veel wat aandeed . Onze kleine dramaqueen
pi_56495930
gewoon 't pyjamaatje vastnieten aan het matras

is het niet zo dat tegen de tijd dat een kind zich echt met enige vaart kan omrollen dan ook 'hard' tegen de spijlen aan gaat , het hoofdje dat ondertussen wel kan 'hebben' ?

zo'n heel kleintje schuift tegen de spijlen aan, door eigen getrappel, maar aangezien het lekker doorslaapt, zal het met de last ervan wel meevallen toch?

ik heb als kleuter+ me wel eens omgedraaid in een recentelijk door moeder tegen de andere muur gezet bed, om dan dus knalhard met mijn kop tegen de muur aan te knallen
herkenbaar vast wel of niet, ram je jezelf zowat bewusteloos
  zondag 3 februari 2008 @ 11:54:45 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56496188
quote:
Op zondag 3 februari 2008 11:25 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Eli is idd al 5 mnd.
Even voor de duidelijkheid, de handdoeken liggen tot onder zijn oksels, dus niet in de buurt van zijn gezicht. en hij ligt met zijn voeten tegen het eind van het bed, dus hij kan ook niet naar "beneden" kruipen en dan zichzelf in de handdoeken begraven.

Idd, milagro, die *PLOP* is erg schattig
Ah ok, dan snap ik het beter.
Ik zag hele enge dingen voor me.
  zondag 3 februari 2008 @ 11:59:33 #280
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56496272
Dat dacht ik al, daarom gaf ik nog wat verduidelijking

Milagro, eli rolt nog niet echt, dus dat is niet echt een issue. en we hadden het idee dat hij wakker werd doordat hij tegen de spijlen kwam, dus dan slaapt hij juist door doordat hij niet meer tegen de spijlen komt.

oeh, dit klinkt alsof ik me verdedig. hmmz... ik voel me niet aangevallen, hoor, ebn bezig et huiswerk voor werkgroep en verveel me, dus heb veel te veel tijd om alles duideljk uit te leggen
pi_56496690

Ik las hier laatst over het uitkoken van flessen in zo'n bak ( doe ik altijd! ) staat zojuist heel dat ding in brand!!!

Zo......ben blij dat Crook thuis was! Ga nu maar even naar Rotterdam om nieuwe flessen te kopen voor Jet, want ook die zijn vergane glorie
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 3 februari 2008 @ 12:56:07 #282
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_56497513
Beaker te weinig water of te veel vermogen?
op het werk hebben we weleens een hel ploeg stoere brandweermannen binnen gehad door dat de spenen en flessen voor een vuurtje zorgde
  zondag 3 februari 2008 @ 13:04:48 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56497733
Serieus!
Ik ben inmiddels enorm fan!
  zondag 3 februari 2008 @ 13:09:43 #284
82727 klein_spookje
pi_56497879
BE genoeg water en niet het vermogen erg hoog. alles goed met je grote knul
  zondag 3 februari 2008 @ 13:14:48 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56497995
Ja, ik kan me wel voorstellen als je er niet genoeg water in doet, dat het dan niet goed gaat, het wordt echt loeiheet!

Hier gaat het helemaal prima met ons ventje.
Af en toe nu die geluidjes uit de box zijn echt zo verschrikkelijk lief!
Gisteren lag hij te lachen met geluid. Het zal toeval geweest zijn, maar het was echt zo schattig!
  zondag 3 februari 2008 @ 13:23:14 #286
82727 klein_spookje
pi_56498250
Heerlijk he als je kind het zo naar zijn/haar zin heeft.
Het is idd genieten. Zoë beging nu te slaan tegen de babygym en er naar te kijken en te lachen. Ze gaat steeds beter slapen.
Vannacht maar 1x een voeding. Toen ze nog zo een last van haar maag had dronk ze om de 2 uur een klein beetje en dat hoeft nu niet meer. Alleen aan het begin van de ochtend en einde van de middag zijn de medicijnen uitgewerkt en dan heeft ze wel last.

Ze is vrolijk en lacht veel en slaapt goed. Echt genieten.

O en nog een vraagje. Als ik jou een paar foto's mail wil je ze dan in het fototopic zetten voor me of de linkjes door mailen.
  zondag 3 februari 2008 @ 13:34:11 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56498524
Ja hoor, is goed.
Alleen gaat dat vanmiddag niet meer lukken, we gaan over een paar minuten weg.
pi_56500020
Fin dat alle kindjes weer wat vrolijker zijn! En lekker slapen..
Beaker, dat verwacht je ook niet van zo'n ding..

Chris heeft vannacht heerlijk geslapen. om 7.33 hoorde ik het eerste murmeltje pas.. Alleen hij heeft allemaal vlekjes op zijn bovenlijf.. Gisteren zag ik het al iets om zijn onderbuik, maar vanochtend in bad zag ik dat zijn hele rug ook rode vlekjes had en zijn onderbuik nog wat meer. Er komt op een plek zelf een klein bultje/pokje/puistje op..
Hij heeft er geen last van ofzo, maar we vragen ons wel af waar het door komt.. Iets van de bijvoeding (maar welk kind is nou allergisch voor broccoli), zijn pyama die niet was gewassen na het kopen (maar het was al de tweede nacht en waarom niet op zijn armen, waar er geen romper tussenzit), een rare infectie (geen contact gehad met andere kinderen/zieke mensen). Of toch wat warmteuitslag..
Vandaag maar weer terug naar de bekende dingen (worteltjes, oude pyama etc)
pi_56502236

Ik kom er nu dus achter dat ik het water vergeten ben!!!

wat stom!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 3 februari 2008 @ 16:47:32 #290
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_56503033
Jeetje Beaker, dat is schrikken
Nu zal ik nog beter gaan opletten, met mijn halfdemente kop mag het een wonder heten dat ik nog nooit vergeten ben water in het ding te doen...

Devin is een beetje geconstipeerd, zit regelmatig luid kreunend te drukken, maar de laatste fatsoenlijke poepluier is van vrijdagavond. Wel een paar harde keutels gehad die halverwege zijn blijven hangen en dus moesten worden losgepeuterd
Ik heb vanochtend wat olijfolie op zijn speentje gedaan en ik had verwacht dat hij het ranzig zou vinden, maar hij sabbelde er lustig op los Helaas nog steeds geen poep, we wachten rustig af...
pi_56503669
Kersjes, je kunt ook een scheutje olijfolie door zijn avondeten doen, dan krijgt hij net wat meer binnen.
Al is stukjes eten met olijfolie dan weer lastig . Couscous met flink wat olijfolie ging hier in ieder geval rap naar binnen. Wij hadden van de week hetzelfde probleem. Meneer produceerde konijnenkeuteltjes.

Oew wat eens schrik Beaker... Ik ben ook al eens het water vergeten, maar gelukkig stond het ding toen niet in de fik. Toch maar beter op letten
pi_56503965
Stom he!

Ik rende door het huis, want ik dacht de cv ketel het begeven had!

@ Kersjes Een klein stukje handzeep afbreken en in zijn poeperd doen. Werkt super!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 3 februari 2008 @ 17:52:49 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56504349
Beaker, is het een idee om het water erin te laten zitten en dat je het dus ververst als je hem wilt gebruiken?
Zo heb je er iig altijd water in zitten voor het geval je het verversen een keer vergeet.
pi_56504384
Ik vergeet dat soort dingen nooit! maarja.... eens moet de eerste keer zijn! en een leer voor jullie

Goede tip BE! Ik ga morgen even een nieuwe kopen, iemand ervaring met die van de HEMA? Ik had een AVENT maar die schaf ik nu niet meer aan!

Oja, de flessen die het overleefd hebben staan nu in de vaatwasser ik neem aan dat ik die nog wel kan gebruiken? Toch?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 3 februari 2008 @ 17:57:53 #295
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56504440
Beaker verder niets beschadigd? had je nog wel andere flessen over, dat jet nog wat kon eten?
Phoe, lijkt me wel eng!
BE, je bent inmiddels dus fan van je magnetron sterilisator geworden? Das ook snel gegaan

@Kersjes, temperaturen helpt, of anders flink veel sudocrem op zijn billetjes, dan komt er vanzelf ook iets in zijn poepgaatje en dat smeert ook door.

P_iglet, is je huis al pepijn-proof? kruipend en wel geen nachtvoedingen meer? en slaapt sasha eigenlijk al een beetje s nachts? en de andere mini-beebs?

bij het introduceren van hapjes, hebben jullie dat tussen de voedingen door gedaan, of vlak voor een voeding?

trouwens, als ik iedere piep die eli maakt wijt aan zijn tandjes, zouden ze dan sneller doorkomen?
hij komt al een paar dagen niet meer voor eten, du na 5,5 a 6 uur proppen we er maar een fles in, die dan ook schoon opgaat. klinkt dit bekend?

[ Bericht 0% gewijzigd door DaviniaHR op 03-02-2008 18:07:13 ]
  zondag 3 februari 2008 @ 18:01:48 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56504519
Davinia, ik ben helemaal om hoor!
pi_56504526
Chris kreeg bij ons rond half 6 al een beetje pap, dus dat hebben we nu vervangen door groente. Zijn 3e fles was om 3 uur, en de vierde rond half 9. Dus dat zit er ook mooi tussenin..
pi_56505015
Wij gebruiken kindicol druppels voor de poeperij... manlief was er zeer sceptisch over, maar het lijkt echt te werken.
  zondag 3 februari 2008 @ 20:34:16 #299
45621 Suzanna
Mama van...
pi_56507559
Kindicol heeft hier ook geholpen!
  zondag 3 februari 2008 @ 20:46:45 #300
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56507804
Beaker, hier de bak van de Hema.. bevalt prima
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')