Haha, ik hou om precies dezelfde reden ook niet van witte rompersquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:40 schreef p_iglet het volgende:
hihi grappig die verschillen
ik heb echt een rothekel aan witte rompers.
vooral omdat die babyshirtjes altijd omhoog kruipen en je dan zo'n wit stuk romper ziet.
Hier dus veel effen gekleurde rompers (lang leve rainbowbabies) en streepjes rompers. Pepijn draagt ook vaak een t-shirt korte mouw over een lange mouwen romper heen.
\quote:Op zondag 3 februari 2008 10:41 schreef DaviniaHR het volgende:
@Troel, volgens mij waren de slaapzakkwn officieel pas vanaf 2mnd...
Eli ligt ook binnen de kortste keren schuin de wieg/ledikant. Dus we hebben links an rechts twee grote handdoeken opgeerold, zodat hij nergens heen kan. Anders wordt hij wakker doordat hij met zijn kop tegen de spijlen aan het rammen is, en dat is ook niet lekker, toch?
Beaker, fijn dat je weet wat er was!
Eli heeft net volgens mij voor het eerst zelf zijn speen in zijn mond gedaan, want hij zat verkeerdomZag er ontzettend schattig uit en ikheb hem liefdevol uitgelachen
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 10:52 schreef milagro het volgende:
[..]
\
lief grappig is dat, hè
wij draaiden de speen wel eens expres om in hun slaapen dan zag je je slapende koter met zijn handje naar de speen gaan om hem zelf weer terug te draaien
![]()
![]()
ja of heel zachtjes trekken aan het speentje, slapende koter begint dan als een bezetene te zuigen eraan, en als je dan ietsje meer kracht zet en het speentje eruit trekt,hoor je zo'n leuke *PLOP*quote:
Eli is idd al 5 mnd.quote:Op zondag 3 februari 2008 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Dat van die handdoeken zou ik dus nooit doen.
'Liever' dat hij met zijn koppie tegen de spijlen komt dan dat hij klem komt te liggen in een handdoek.
Hoewel Eli natuurlijk al (bijna?) een half jaar oud is, dat scheelt wel iets natuurlijk.
Ah ok, dan snap ik het beter.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:25 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Eli is idd al 5 mnd.
Even voor de duidelijkheid, de handdoeken liggen tot onder zijn oksels, dus niet in de buurt van zijn gezicht. en hij ligt met zijn voeten tegen het eind van het bed, dus hij kan ook niet naar "beneden" kruipen en dan zichzelf in de handdoeken begraven.
Idd, milagro, die *PLOP* is erg schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |