quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:43 schreef Kersjes het volgende:
Schorpioentjes zijn lang zo erg niet als vaak beweerd wordt
Hier ook ik zou nooit een kind in bed nemen. Klopt bij Mara stonden we daar beide helemaal achter ze is geboren s ochtends vroeg en ging die avond haar wiegje in en sliep daar op haar kamer in haar wiegje ieder slaapje.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:26 schreef Randa_v het volgende:
Hier slaapt Gwen overdag afwisselend in de wandelwagen en box. Nu ligt ze omdat ze wakker was in de draagdoek te slapen, kon ik wat aan het huishouden doen en haar toch lekker bij me hebben. Heb ik met Merlijn ook altijd gedaan tot hij ouder was. Ze heeft eigenlijk ook nog niet in de wieg geslapen, ja een halve nacht ofzo en als ik haar even kwijt wil als ik boven bezig ben. Ze slaapt bij ons in bed, al had ik nog zo afgesproken met mezelf om dit niet te doen.
Dat was ook mijn gedachte, daarom wilde ik ook laten slapen in de doomooseat, maar Eli doet het ook prima als hij in de box in slaap valt. (En PR vindt het onzin, dus dan is eea nog niet consequent, dus dan heeft het nog geen zin...)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Het lijkt me ook gewoon duidelijk voor het kind, bed=slapen box=spelen
quote:
Mijn ervaring is dat de ene dag de andere dag niet isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Moonah... hij is idd nog zo klein.
Dat is dus waarom ik zo worstel. Omdat ik weet dat hij het ook echt wel aan zou kunnen om het in zijn bedje vol te houden etc. etc, maar ja... dat arme kleine manneke.![]()
Ach, mss is het ook wel gewoon een dagje dat hij niet zo in z'n hummetje is. Kan natuurlijk ook.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:43 schreef Ardenlyn het volgende:
Maandag voor het eerst naar het CB en dat is in hetzelfde gebouw.
Kan ik altijd meteen vragen daar van hoe of wat
Ben wel heel benieuwd hoe het CB hier is want ik lees meer nare ervaringen met CB's dan goede.
Vraag over voeding.
Hoeveel mag een baby hebben? Ik lees bv ergens niet meer dan 30 schepjes op een dag en niet meer dan een liter....ik snap het niet echt.
Maarten krijgt nu ong 120 ml en 2 schepjes en dat 7x op een dag.
Kan ik hem meer geven want ik heb het idee dat hij wel iets meer wil tegenwoordig.
Over het duiveltje gesproken meneer wil eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |