abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56458224
hihi
ik heb mezelf afgelopen maanden gelukkig echt heel vaak getrakteerd op heerlijk pistoletje met filet !
dus...ik kan er wel weer even tegen

mooie schema's BE !
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:27:21 #202
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_56458534
Ik heb vanmiddag geluncht met een heerlijk broodje rosbief

Marit, aan de ene kant ben ik best een beetje jaloers en zou ik ook wel weer willen. Maar aan de andere kant benijd ik je absoluut niet: de horror van zwangerschap en bevalling liggen nog zo vers in het geheugen! Je bent vlak na mij bevallen, ik vind het dapper dat je het alweer aandurft. En ik ga van hieruit natuurlijk heel erg met je meeleven, en af en toe een beetje jaloers zijn, of niet
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:34:32 #203
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_56458715
Marit wauw gefeliciteerd.
Ik zou er zelf niet aan moeten denken maar wat ontzettend leuk voor jullie!

Vamp lekker een uurtje extra tijd zonder te voeden.

En kersjes ik kan me voorstellen dat je je rot schrikt van dat alarm maar wat heerlijk dat hij zo een lange tuk gemaakt heeft. Is hij nu ook meer uitgerust en gezelliger?

Gister naar de dieetiste gewaaid. Maar ach daar hadden ze niets nieuws te melden dan vier jaar geleden met Mara haar dieet. Dus daar had ik eigelijk geen fluit aan. De lijst is wel wat minder lang ik moet nu alleen ei, soja en koemelkeiwit laten staan de noten, zaden, pitten, pinda's, zee schelp en schaaldieren mag ik nog wel. Dat is ook wel erg lekker.

Zoë doet het zo goed. Ze slaapt regelmatig slaapt ook in de nacht goed komt wel regelmatig voor een voeding maar ach dat maakt me niet uit ze drinkt even en ik leg haar meteen weer in de wieg geen probleem.
Wel heeft ze iedere ochtend rond 5.30 last van krampen. En kan dan ook veel kreunen en mekkeren dan neem ikhaar meestal bij mij in bed tot halverwege de dag houd dat met vlagen aan wat dan afesloten word met een vreselijke grote poepbroek de ene keer loopt het langs haar beentjes naar beneden, de andere keer zit het tot haar oksels en soms tot haar nek over haar rug. Maar daarna is ze weer helemaal het meisje.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:37:58 #204
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56458786
O jongens ik rammel.....
Tel daarbij op net gestopt met pil (om andere redenen), vandaag volgens mij een knal van een eisprong en een man die een paar dagen weg is geweest en vanavond weer thuiskomt.
Ik sluit mezelf vanavond maar op ofzo voor mijn eigen veiligheid

Ik vind het zo leuk voor jullie Marit en ik ben heel benieuwd naar je ervaringen!

Ik mis Anna en heb geen zin meer om te werken! Maar voor mijn ouders hoef ik nog niet thuis te komen, die zijn met Anna aan het winkelen en het kind showen bij de bakker, de slager, de weet ik waar allemaal!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:43:53 #205
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_56458908
Oh Memmel toch
Schorpioentjes zijn lang zo erg niet als vaak beweerd wordt
.... met gevoel voor drama....
pi_56458979
Marit! Gefeliciteerd!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:49:32 #207
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56459029
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:43 schreef Kersjes het volgende:
Schorpioentjes zijn lang zo erg niet als vaak beweerd wordt
huh...ik snap 'm niet

Ik snap 'm wel
Tijd voor weekend.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_56459069
niet meer nodig
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:04:09 #209
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56459352
Wauw Marit Gefeliciteerd!
pi_56459549
kersjes..ik durf die bevalling helemaal niet aan!
heb vanmorgen nog even moeten huilen om de angst die omhoog kwam.
Maargoed.

Memmel...niet opsluiten...maar bespringen!
kunnen we samen zwangeren !
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:29:40 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56459929
Pfff, ik ben hier dus ook die regelmaat erin aan het brengen, maar dat is wel lastig hoor.
Gisteren lag hij vrijwel de hele dag hier in de box te slapen, ik had een vriendin op bezoek en dus geen zin in veel gehuil over de babyfoon.
Maar als je uren aaneen kan slapen in de box, dan moet dat in bed natuurlijk ook gewoon kunnen.
Alleen denkt Sasha daar anders over.
Sneu hoor, ergens vind ik hem nog zo klein om al zo streng te zijn, aan de andere kant, hij slaapt ook prima de hele nacht in zijn bedje zonder enig geluid, gisteren dus vanaf 20.00 tot vanmorgen 9 uur, met 2 keer de fles tussendoor, zonder commentaar in zijn bedje. Dan moet dat nu toch ook gewoon kunnen zou je denken.

Goh wat is de verleiding groot om te zeggen 'nou kom maar dan, gaan we eerst wel even boodschappen doen, kan je even in de wagen' ofzo.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:40:57 #212
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56460219
BE, ik heb gewoon aan die verleiding toegegeven toen Anna nog klein was hoor. En ik heb eigenlijk nooit problemen met slapen gehad. Anna lag ook regelmatig in de box te slapen, in de wagen (of in de wagen naast mijn bed), op mijn arm. Ik zou er lekker van genieten, want voor je het weet zijn ze groot!
Als je niet de indruk hebt dat het tot problemen 's nachts leidt, kun je de dutjes in bed er toch ook langzaam in brengen?

Marit:
Zou wel leuk zijn...
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:43:24 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56460290
Ja, dat denk ik dus idd ook. Ik hink dus heel erg op 2 gedachten. De een dat het dus niet uit maakt zolang hij idd maar gewoon 's nachts en overdag goed slaapt, maar de andere kant is de kant die zei 'mijn kind slaapt gewoon overdag in zijn bedje, waar hij hoort'.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:45:11 #214
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56460329
BE, Eli slaapt overdag ook in de box, hoor! Of soms in de doomooseat (als we er op tijd bij zijn, soms slaapt hij al tegen de tijd dat we doorhebben dat hij moe is en om hem dan nog te verplaatsen... )

Eli heeft ook een tijdje van die plekjes gehad. De eerste weken alleen rond zijn neus, en later ook flinke puistjes (hebben we foto's van op de website). zolang de pukkels niet onder de tepels komt, is er niets aan de hand.
Al waren die grotere puistjes geloof ik hormonen van de bv...

Enneh, je CB tekst over voeding staat nu hier
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:56:48 #215
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56460626
Marit.... Jeutje!
van harte gefeliciteerd zeg!

BE, hij is nog zo klein....
Je mag je gelukkig prijzen dat hij überhaupt zo goed slaapt! Tenminste, wat ik zo in de gauwigheid meekrijg.
Fijn hoor!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:56:53 #216
82727 klein_spookje
pi_56460631
Lieve be, waarom maak je het je zelf zo moeiljk meid. Je mannetje is nog zo klein. Hij heeft negen maanden in je buik de hele dag geluid gehad en de nachten stil. Nu word hij misschien rustig van de geluiden overdag.

Wij hebben er aan toe gegeven. Zoë sliep de eerste weken in de box. Vanaf vorige week werd ze onrustig met slapen op schoot of in de box en is ze naar haar bed verhuisd. Ik heb zo iets ze geeft het zelf aan. En daar ga ik in mee.

Doe waar je je goed bij voelt meid want waarom moet hij perse in bed slapen? ok dat hoort maar het belangrijkste is dat hij slaapt maakt het uit en waar. En denkt iedereen niet in het begin ik ga het zo en zo doen want dat andere vind ik belachelijk zo vind ik dat het hoort.
Maar komen we ook allemaal niet minstens 1x daarvan terug?

Wij wel in iedergeval hoor. Nooit zou er een kind bij ons in de slaapkamer slapen. ahum ahum sterker nog Zoë heeft de eerste weken bij ons in bed geslapen. En nu slaapt ze nog steeds bij ons op de kamer. En ik geniet er van. Dus soms verander je gewoon van je wat je voroaf bedacht had.
pi_56460822
O zijn wij dan echt zo streng?

Linde slaapt hier echt van begin af aan in de wieg en al snel overdag en 's nachts in haar eigen bedje. Soms valt ze overdag in de box of in de wipstoel in slaap, maar dan pakken we haar voorzichtig op en leggen we haar in bed. Gewoon omdat me dat het fijnst voor haar lijkt om in alle rust en lekker liggend te kunnen slapen.

Ze slaapt trouwens nooit bij ons in bed. Ja 's morgens halen we haar uit haar bedje en dan leggen we haar nog even lekker een kwartiertje ofzo bij ons voordat we er allemaal uitmoeten (in het weekend duurt dat natuurlijk langer)
pi_56461093
Been there done that Stiemie, ik zou bij een evt tweede ook echt het bed als enige slaapplek gebruiken. Met Meike deden we dat nadat ik het boek van Ria Blom gelezen had ook, en we hadden meteen een ander kind.
Het lijkt me ook gewoon duidelijk voor het kind, bed=slapen box=spelen

Memmel, je man zal wel blij met je zijn vanavond (misschien kun je Anna beter bij je ouders laten vanavond hihi
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_56461230
Ja bij ons is het ook gekomen naar aanleiding van Ria Blom.

Tss Memmel ik ga er bijna ook van meerammelen
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:25:41 #220
82727 klein_spookje
pi_56461235
Stiemie, bij Mara waren wij ook zo. Dat is niet streng denk ik. Nou ja zo zag ik het niet toen. Mara sliep op die manier het beste en het langste.
Zoë daar in tegen heeft wel een paar wk gehad dat ze echt alleen maar behoefte had aan mama contact en dan alleen op die manier stil was. Tegen mij aan was het enig wat haar wat rust gaf. Ze had zo een last van haar maagje, en vooral van het maagzuur door de reflux dat ze dat de eerste weken tot ze medicijnen kreeg echt nodig had. Daarna sliep ze ook in haar bedje.

En streng dat vind ik (lees goed VIND IK) als je je kind zo jong in bed laat huilen dat is iets wat wij niet doen.
pi_56461256
Hier slaapt Gwen overdag afwisselend in de wandelwagen en box. Nu ligt ze omdat ze wakker was in de draagdoek te slapen, kon ik wat aan het huishouden doen en haar toch lekker bij me hebben. Heb ik met Merlijn ook altijd gedaan tot hij ouder was. Ze heeft eigenlijk ook nog niet in de wieg geslapen, ja een halve nacht ofzo en als ik haar even kwijt wil als ik boven bezig ben. Ze slaapt bij ons in bed, al had ik nog zo afgesproken met mezelf om dit niet te doen.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:27:56 #222
82727 klein_spookje
pi_56461294
Karin daar ben ik het helemaal mee eens hoor. Bed is om te slapen, box om te spelen dat is ook de rede dat er bij ons in bed buiten de vaste knuffel geen speelgoed ligt.
En zeker als ze een paar maanden oud zijn is dat voor het kind het rustigste maar vooral ook het duidelijkste.
Een duidelijk ritme en dan niet zo zeer om zo laat dit en zo laat dat maar de vaste regelmaat na dit komt dat. Dat werkt hier super goed.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:31:26 #223
82727 klein_spookje
pi_56461374
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:26 schreef Randa_v het volgende:
Hier slaapt Gwen overdag afwisselend in de wandelwagen en box. Nu ligt ze omdat ze wakker was in de draagdoek te slapen, kon ik wat aan het huishouden doen en haar toch lekker bij me hebben. Heb ik met Merlijn ook altijd gedaan tot hij ouder was. Ze heeft eigenlijk ook nog niet in de wieg geslapen, ja een halve nacht ofzo en als ik haar even kwijt wil als ik boven bezig ben. Ze slaapt bij ons in bed, al had ik nog zo afgesproken met mezelf om dit niet te doen.
Hier ook ik zou nooit een kind in bed nemen. Klopt bij Mara stonden we daar beide helemaal achter ze is geboren s ochtends vroeg en ging die avond haar wiegje in en sliep daar op haar kamer in haar wiegje ieder slaapje.
Maar bij Zoë ging dt toch anders. Ze werd s avonds laat geboren, had het moeilijk om haar temp op peil te houden dus moest bij ons in bed.
De dagen erna ook nog het liefst en daarna kon ik het niet over mijn hart verkrijgen. Zowaar was manlief er helemaal meeeens. Dat was wel heel bijzonder.
Daarna het reflux verhaal. En nu op onze kamer in haar wiegje. Ze heeft ook regelmatig in de draagdoek gezeten in de kikkertjes houding zodat ik wat kon doen en zij het niet te zuur had.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:38:51 #224
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56461533
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Het lijkt me ook gewoon duidelijk voor het kind, bed=slapen box=spelen
Dat was ook mijn gedachte, daarom wilde ik ook laten slapen in de doomooseat, maar Eli doet het ook prima als hij in de box in slaap valt. (En PR vindt het onzin, dus dan is eea nog niet consequent, dus dan heeft het nog geen zin...)
Ik denk dat we in ons nieuwe huis (als we meerdere verdiepingen hebben, en echte gordijnen in de babykamer ) wel wat strenger gaan zijn vwb overdag slapen.

Trouwens, klein_spookje, je ondertitel klopt niet meer
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_56461639
Oei ja ik laat haar ook gerust even huilen hoor, soms wel een half uur of iets langer. Al ga ik dan natuurlijk wel steeds kijken, maar ik haal haar er dan niet uit. En troosten proberen we zoveel mogelijk in haar eigen kamertje te doen. Toen ze heel klein was ook. Nu hoor ik snel genoeg of het huilen om te slapen is, gillen omdat ze teveel prikkels heeft gehad en niet in slaap kan komen of echt huilen omdat er iets is. Eigenlijk haal ik haar er dan alleen in het laatste geval uit. En zodra het 'probleem' dan opgelost is, gaat ze weer terug haar eigen bedje in.

Ik denk dat we het zo doen omdat zowel mijn vriend als ik dat nog zo van vroeger kennen: alleen bij papa en mama in bed slapen als je ziek bent en anders gewoon in je eigen bed.
pi_56461680
Chris heeft hier de eerste 3/4 weken in het wiegje op onze kamer geslapen. En daarna een poosje beneden in de wieg overdag. 's nachts sliep hij in zijn ledikantje op zijn eigen kamertje. Na een week of 8 is hij helemaal naar het ledikantje gegaan.
In de box heeft hij nooit geslapen. Veel te nieuwsgierig naar alles om hem heen..

Weet iemand hier toevallig waar ik een witte polo (lange mouw+kraagje, mt 68/74) kan vinden? Heb nog een leuke spencer liggen, maar niks eronder. Een rondje stad vandaag leverde niks op (v&d, prenatal, hema, hans textiel)
pi_56461757
bij simply colors misschien wel diepvries
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_56461763
Hmm Rainbowbabies heeft veel kleuren, maar helaas geen witte... Misschien een ander kleurtje eronder?

Bij Simply colors hebben ze 'm inderdaad wel

Ik denk dat het bij ons ook wel scheelt dat we in een appartement wonen, dus ik hoor het vrij snel als er iets is. Ze ligt zeg maar niet meteen ergens boven op zolder. Bij vrienden leg ik haar trouwens wel altijd gewoon boven te slapen.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:53:16 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56461825
Stiemie, zo was het hier dus ook. Hij sliep voornamelijk boven en dat ging prima.
Maar door visite en zo sluipt het er dan toch in van 'laat maar even in de box liggen' en ik had het idee dat hij onrustiger werd de laatste dagen, dus idd met Ria Blom in de hand bedacht dat we het weer anders aan gingen pakken, maar goed, dat wil dus niet echt zo.
Ik heb hem net maar gepakt en na een half uurtje stil in de box kreeg hij honger. Dus lekker flesje erbij.
Maar na een halve fles viel hij als een blok in slaap in mijn armen.
Lief klein ding, helemaal moe dus.

Nu ligt hij lekker in de box verder te tukken. Morgen weer een dag voor streng zijn, voor vandaag is slaap even belangrijker vind ik.

Oh, en idd ging ik wel steeds even kijken en dan een aai over zijn bolletje, de speen als hij die wil en evt. het muziekje aan en dan weer weg.
Meestal werkt dat na 2 keer, maar vandaag dus even niet.
pi_56461863
Merlijn heeft ook altijd, vanaf 4 maanden, bij ons geslapen en is pas naar zijn eigen kamer sinds december. Dat gaat perfect en hij wil ook niet meer bij ons slapen . Doordat Gwen 's nachts veel last van krampjes had en omgekeerd ritme, is ze juist bij mij gaan slapen, ze slaapt in principe ook nog bij mij op de buik. Ben nu op zoek naar een snuggle nest zodat ze veilig bij ons kan slapen.
pi_56461871
Marit, van harte . Klein leeftijdsverschil, lijkt me pittig maar het zal ook ongetwijfeld wel voordelen hebben!

Davinia, als ik Mirte op haar buik leg dat ze steunt op haar elleboogjes dan kiepert ze zo om en ligt ze zo weer op haar rug. Overigens kan ze (als ze wil) ook wel op haar buik blijven liggen, maar dat omrollen is blijkbaar ook grappig. Als ze op haar rug ligt dan komt ze tot haar zij en dan voornamelijk de rechter. Hihi.

Jellyrose, leuk filmpje van Ethan .

Appelsap, succes met de trein, hopelijk vind Damian het prima allemaal!

BE, wij laten Mirte in haar bedje slapen. Ik heb de indruk dat het voor haar prettiger/rustiger is. Ze wil graag alles zien en als ze al in de box in slaap valt soms dan is het altijd maar even. Misschien ook hier door dat boek van Ria Blom . Heb het gelezen toen Mirte net geboren was.
Fake it till you make it...
pi_56461883
Deepfreeze, wat Karin zegt bij ww.simplycolors.nl hebben ze hem wel!

Damian heeft altijd op zijn kamertje geslapen. In de box oid wilde hij dus echt niet slapen, dus wat dat betreft was het voor ons erg makkelijk.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:58:22 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56461943
Oh en Moonah... hij is idd nog zo klein.
Dat is dus waarom ik zo worstel. Omdat ik weet dat hij het ook echt wel aan zou kunnen om het in zijn bedje vol te houden etc. etc, maar ja... dat arme kleine manneke.
Ach, mss is het ook wel gewoon een dagje dat hij niet zo in z'n hummetje is. Kan natuurlijk ook.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 17:05:15 #234
82727 klein_spookje
pi_56462057
Randa, Heerlijk he op je buik zo een mini mensje allleen slaapt het wat onhandig. Je kan ook het aankleed kussen gebruiken he in bed.

BE, als het voor jullie op andere dagen zo werkt is dat toch prima. Ik vind het knap dat je het kan. Zelf hebben we toen ze zo klein was (Mara dan en nu Zoë) altijd gepakt bij huilen. En pas toen ze ouder was en het ook daadwerkelijk begreep hebben we haar in bed en kamertje getroost enz.

Appelsap veel plezier bij je ouders/moeder en succes in de trein. En het zal allemaal goed gaan maar spannend is het altijd wel de eeste keer.
pi_56462806
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:05 schreef Stiemie het volgende:

O zijn wij dan echt zo streng?

Jet is een echte luiwammes en het liefste doet ze dat in haar eigen bed
De eerste 2 nachten heeft ze bij ons geslapen in haar wiegje, maar dat vonden wij geen succes ...
in de kraamweek overdag bij ons en 's nacht in haar eigen bed en na de kraamweek constant in haar eigen bed ....
In de box slaapt ze nauwelijks, want dan is ze veel te druk met andere dingen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_56464642
tnx karin, ik zal eens kijken op die site.. Weet iemand toevallig hoe de maten vallen? Dat blijft lastig met internetbestellingen..
pi_56465386
Die maten vallen daar vrij groot uit! Dus als je de maat besteld die hij nu heeft dan kan hij hem echt nog wel een tijd aan.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 20:12:04 #238
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_56465758
Marit!! Super, wat een leuke verrassing! Gefeliciteerd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_56467275
hier de ervaring dat simply colors zeker NIET groot valt.
Pepijn draagt daarvan nu pyjama en capuchontrui maat 74-80 terwijl hij verder nog bijna alleen maar 68 draagt...
Rainbowbabies valt wel enorm groot. Daarvan moeten de mouwen bij maat 62-68 hier nog 2x omgeslagen.
pi_56467842
Hier idem. De capuchontrui van simplycolors was precies pas en al vrij snel krap (om van de loslatende print maar niet te spreken ) terwijl Rainbowbabies heel lang ruim is en bovendien lang mooi blijft.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 21:54:53 #241
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56468172
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Moonah... hij is idd nog zo klein.
Dat is dus waarom ik zo worstel. Omdat ik weet dat hij het ook echt wel aan zou kunnen om het in zijn bedje vol te houden etc. etc, maar ja... dat arme kleine manneke.
Ach, mss is het ook wel gewoon een dagje dat hij niet zo in z'n hummetje is. Kan natuurlijk ook.
Mijn ervaring is dat de ene dag de andere dag niet is . En het ene kind het andere niet. Lekker op je gevoel varen, je kunt Sasha nog niet verwennen. Ik probeerde het altijd gewoon maar uit, begon altijd wel met standaard de baby in bed te leggen, maar als dat die dag of die keer niet zo'n goed idee was sliepen ze in de hangmat, of in de draagzak, of op schoot.
Als ze sliepen was het mij gezegend , maakte me niet zoveel uit waar.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 22:12:58 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56468617
Hij heeft net hier heerlijk 2 uur liggen tukken terwijl er 4 meiden van de softbal op visite waren. Geen probleem voor meneer!

Ik moet idd maar gewoon wat meer go with the flow gaan, als het ooit een probleem zou worden dan kan het dan nog wel gecorrigeerd worden, waarom nu al strikt doen terwijl dat helemaal nog niet echt nodig is.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 22:21:35 #243
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56468796
Ja precies. Gewoon lekker genieten van dat mannetje, je hebt er lang genoeg op gewacht .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_56469653
BE, die eerste weken/maanden is 't toch heel erg aftasten en kijken wat werkt. die echte regelmaat heb ik er ook niet in gekregen voor ze een paar (lees 3 à 4) maanden waren hoor. ik weet nog wel dat 't bij Piet vanaf een week of 8 veel beter werkte om 'm standaard bij een teken van vermoeidheid in z'n eigen bedje te leggen. Anna heeft en had in 't algemeen veel meer moeite met in slaap vallen. we zijn haar vanaf een week of 6 gaan inbakeren, en dat ging ook gepaard met altijd in eigen bed te slapen leggen. niet dat dat altijd succesvol was overigens, maar bepaalde vaste patronen kunnen wel rust bieden. vooral het herkennen van de vermoeidheidssignalen en daar dan snel op reageren was bij ons wel een 'eye-opener'.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 23:41:34 #245
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56470628
He BE softballt ook! Ik ook!
zo he....da's echt offtopic...

Over het slapen, ik merk wel dat ze nu minder snel in de box in slaap valt, In de wagen nog wel en in de auto ook, maar anders moet ik haar toch echt in haar bed liggen. En als haar hoofd haar matras raakt, is ze weg.
pi_56475086
Memmel...lekker geslapen vannacht?

het is hier wit !
nouja...het heeft wel wat gesneeuwd...arme carnavals-vierders!
pi_56475180
Pepijn gaat nu echt op ontdekkingstocht om dingen te pakken te krijgen die hij eigenlijk niet mag hebben

Ik geloof dat ik nodig ff moet opruimen
  zaterdag 2 februari 2008 @ 10:17:44 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56475478
Wat leuk Memmel!

Hier ook een beetje wit, maar dat is van de enorme laag hagel die er vannacht gevallen is. Wij waren precies toen wakker voor een fles en het was echt geen gehoor! Er was zelfs een keer een bliksem en een donder bij.

Pepijn, ondeugd!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 10:50:02 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56475799
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 10:43 schreef Ardenlyn het volgende:
Maandag voor het eerst naar het CB en dat is in hetzelfde gebouw.
Kan ik altijd meteen vragen daar van hoe of wat
Ben wel heel benieuwd hoe het CB hier is want ik lees meer nare ervaringen met CB's dan goede.

Vraag over voeding.
Hoeveel mag een baby hebben? Ik lees bv ergens niet meer dan 30 schepjes op een dag en niet meer dan een liter....ik snap het niet echt.
Maarten krijgt nu ong 120 ml en 2 schepjes en dat 7x op een dag.
Kan ik hem meer geven want ik heb het idee dat hij wel iets meer wil tegenwoordig.
Over het duiveltje gesproken meneer wil eten

Toevallig had ik gisteren het voedingsadvies van het CB hier neergezet: Het grote kleine babietjes topic deel 132

Hoeveel schepjes dat is is afhankelijk van de voeding die je gebruikt, welke voeding gebruik je?.
Als ik op het briefje kijk denk ik dat je similac gebruikt, dat is 1 schepje op 60cc, dus dan kom je idd uit op 2 per fles.

Daar zou ik uit mezelf niet mee gaan rommelen, maar dan gewoon even tot maandag afwachten.

Hoe oud is Maarten? Ik zie nu dat hij niet in het babietjes lijstje staat.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:41:36 #250
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56479373
Marit, toen ik er eindelijk in lag heb ik heerlijk geslapen!
En Anna ook, die kwam pas om half negen.

Ben vandaag op stap gegaan voor rompertjes voor Anna. Allemaal met beestjes en bloemetjes enzo. Ik wil gewoon een heel pak rompers, wit het liefst, want dat wast gewoon het makkelijkst! Maar even naar de Makro, daar hebben ze die van Teddy en die zijn wel heel fijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')