Eerder helemaal niet, denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:14 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat moet je zeker niet laten, zo vaak komen die verzorgenden er ook niet aan toe vrees ik!
Ze was ook heel bescheiden?quote:Ik heb het niet van een vreemde inderdaad!
Da's waar ja. Maar dan wil m'n moeder dat ik vaker op bezoek ga, terwijl het vaak zo voor niks lijkt.quote:Ja, " vroeger" kunnen ze zich vaal nog goed herinneren itt de recentere tijd, ik denk niet dat jij perse iets verkeerd doet hoor, maar je moeder is haar dochter, daar heeft ze natuurlijk iets speciaals mee!
Daar ben ik ook bang voor ja!quote:
Ik denk het wel ja, iedereen die haar gekend heeft is vol lof!quote:[..]
Ze was ook heel bescheiden?
Ach, als je oma geniet van je aanwezigheid is het nooit voor niets toch?quote:[..]
Da's waar ja. Maar dan wil m'n moeder dat ik vaker op bezoek ga, terwijl het vaak zo voor niks lijkt.Maar ach, zoals gezegd: ze verdient het wel.
Ja, soms zit ineens de vaart er weer in!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:35 schreef fruityloop het volgende:
Goh, dat gaat hard hier.. En ik zit nog steeds met een grijns aan het afgelopen weekend te denken.. Weet iemand een koude douche ergens?
Er zijn allerlei plaatjes die kunnen helpen, maar die mag ik hier niet posten van mezelf.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:35 schreef fruityloop het volgende:
Goh, dat gaat hard hier.. En ik zit nog steeds met een grijns aan het afgelopen weekend te denken.. Weet iemand een koude douche ergens?
Ja, een heel mooi kamertje op de begane grond, vol met haar eigen spulletjes en met een deur naar een kleine patio met daarachter de tuin van het tehuis.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:26 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja!heeft ze wel een eigen kamer?
Nee, true. Maar soms is het moeilijk om het zo te zien.quote:Ik denk het wel ja, iedereen die haar gekend heeft is vol lof!
[...]
Ach, als je oma geniet van je aanwezigheid is het nooit voor niets toch?![]()
![]()
Ik ga wel gewoon heeeeel hard werken en op tijd naar huis..quote:Op maandag 28 januari 2008 12:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Er zijn allerlei plaatjes die kunnen helpen, maar die mag ik hier niet posten van mezelf.
Ah, daar ben ik blij om, mijn oma heeft gelukkig ook een eigen kamer, het lijkt me vreselijk als ze met zessen op een kamer zou moeten liggen, bah!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, een heel mooi kamertje op de begane grond, vol met haar eigen spulletjes en met een deur naar een kleine patio met daarachter de tuin van het tehuis.
I know, maar ik cijfer mezelf dan maar eventjes weg, aan gesomber om haar heen heeft ze ook niks, huilen doe ik later in de auto wel!quote:[..]
Nee, true. Maar soms is het moeilijk om het zo te zien.
Dat kan je ook doen ja.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:44 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon heeeeel hard werken en op tijd naar huis..
Gelukkig heeft mijn oma alleen verzorging nodig, geen verpleging.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:45 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik blij om, mijn oma heeft gelukkig ook een eigen kamer, het lijkt me vreselijk als ze met zessen op een kamer zou moeten liggen, bah!![]()
Oh, mijn oma merkt niks van m'n gemoedstoestand!quote:I know, maar ik cijfer mezelf dan maar eventjes weg, aan gesomber om haar heen heeft ze ook niks, huilen doe ik later in de auto wel!
Waar blijft trouwens die foto van je elleboog, je loopt volgens mij een beetje achter in je fobo!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Er zijn allerlei plaatjes die kunnen helpen, maar die mag ik hier niet posten van mezelf.
Tsk, m'n update van januari is al geweest.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Waar blijft trouwens die foto van je elleboog, je loopt volgens mij een beetje achter in je fobo!
De mijne hoeft ook nog niet echt verpleegd te worden, hoewel ze zichzelf niet meer alleen kan wassen, gelukkig kan ze nog wel een beetje lopen, dus ze kan uit zichzelf wel naar de recreatieruimte etc.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn oma alleen verzorging nodig, geen verpleging?Maar haar zus, die wel op verpleging ligt, heeft gelukkig ook een eigen kamer.
Het is vooral fijn dat ze beetje hun eigen spulletjes om zich heen kunnen hebben. Je weet wel, kasten en kleedjes die ze al tientallen jaren hebben. Dat helpt.
[..]
Oh, mijn oma merkt niks van m'n gemoedstoestand!Maar het maakt de drempel om te gaan wel hoger.
Tja, een poema is ook maar een mens!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik vind dat trouwens helemaal geen fijne gedachte, een huilende Poemie!
Ow, dan heb ik niks gezegd!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:48 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Tsk, m'n update van januari is al geweest.
Is zij aanspreekbaar dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 12:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Overdaad schaadt.....Niet? Vraag dat maar eens Amy Winehouse
Op een goede dag kan mijn oma nog een gemeen stukje lopen met de rollator.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:53 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
De mijne hoeft ook nog niet echt verpleegd te worden, hoewel ze zichzelf niet meer alleen kan wassen, gelukkig kan ze nog wel een beetje lopen, dus ze kan uit zichzelf wel naar de recreatieruimte etc.
Die heeft m'n oma niet meer.quote:Ja, die herinneringen zijn goed voor ze net zoals het contact met leeftijdsgenoten die ze nog van vroeger kent!
Voor haar plezier.quote:Ik begrijp het ja, ik ga er ook niet voor mijn plezier langs hoor!
Ja, maar huilen mag niet!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, een poema is ook maar een mens!
Mooizo.quote:
Ik betwijfel het.quote:
Dan is de mijne gelukkig nog iets beter ter been, hoewel ze wel met een rollator loopt en een behoorlijk kromme rug heeft!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Op een goede dag kan mijn oma nog een gemeen stukje lopen met de rollator.Maar de rest van de tijd zit ze in een rolstoel.
Tja, ze is ook al een stukje ouder dan mijn oma, sneu dat ze niemand meer heeft van haar generatie!quote:[..]
Die heeft m'n oma niet meer.Af en toe vraagt ze naar iemand die allang dood is, en dan weet ik nooit wat ik moet antwoorden.
Precies! en gewoon uit respect!quote:[..]
Voor haar plezier.
"It's my party and i cry if i want to"!quote:[..]
Ja, maar huilen mag niet!
Ik ben eens benieuwd!quote:
[..]
Mooizo.Maar over 2 weekjes mag je weer zeuren.
Ze schijnt ook al op een soort van sterrendodenlijst te staan!quote:[..]
Ik betwijfel het.
Zo stond mijn oma er 2 jaar geleden nog voor.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:17 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dan is de mijne gelukkig nog iets beter ter been, hoewel ze wel met een rollator loopt en een behoorlijk kromme rug heeft!de rolstoel gebruikt ze alleen als ze er echt op uit moet!
Nouja, ze heeft nog een zus.quote:Tja, ze is ook al een stukje ouder dan mijn oma, sneu dat ze niemand meer heeft van haar generatie!![]()
Mijn oma ziet ook erg slecht, wat het onthouden erg moeilijk maakt.quote:gelukkig is mijn oma nog niet zo ver heen dat ze mensen niet meer herkent, hoewel ze wel steeds meer vergeet en in een eigen wereldje gaat leven!
Nietes!quote:Precies! en gewoon uit respect!
[..]
"It's my party and i cry if i want to"!![]()
Doe maar niet, straks ga je nog dingen verwachten.quote:Ik ben eens benieuwd!
Ja, de club van 27.quote:Ze schijnt ook al op een soort van sterrendodenlijst te staan!![]()
Lesleyquote:Op maandag 28 januari 2008 13:17 schreef DrsPoema het volgende:
"It's my party and i cry if i want to"!![]()
En hoe precies is dat nieuw?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Hmmm... Dit is wel erg de 'Poemie-Sadie' slowchat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |