abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56359496
En we gaan hier weer verder!

Iedereen is hier welkom, om lekker te keuvelen over de dingetjes van alledag, en natuurlijk over sex!
Spui je ervaringen, verlangens en fantasietjes, vertel over je laatste date of gebrek daaraan, en wees vooral niet bang om in detail te treden...

pi_56359507
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:14 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Dat moet je zeker niet laten, zo vaak komen die verzorgenden er ook niet aan toe vrees ik!
Eerder helemaal niet, denk ik.
quote:
Ik heb het niet van een vreemde inderdaad!
Ze was ook heel bescheiden?
quote:
Ja, " vroeger" kunnen ze zich vaal nog goed herinneren itt de recentere tijd, ik denk niet dat jij perse iets verkeerd doet hoor, maar je moeder is haar dochter, daar heeft ze natuurlijk iets speciaals mee!
Da's waar ja. Maar dan wil m'n moeder dat ik vaker op bezoek ga, terwijl het vaak zo voor niks lijkt. Maar ach, zoals gezegd: ze verdient het wel.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_56359611
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Eerder helemaal niet, denk ik.
Daar ben ik ook bang voor ja! heeft ze wel een eigen kamer?
quote:
[..]

Ze was ook heel bescheiden?
Ik denk het wel ja, iedereen die haar gekend heeft is vol lof!
quote:
[..]

Da's waar ja. Maar dan wil m'n moeder dat ik vaker op bezoek ga, terwijl het vaak zo voor niks lijkt. Maar ach, zoals gezegd: ze verdient het wel.
Ach, als je oma geniet van je aanwezigheid is het nooit voor niets toch?
pi_56359807
Goh, dat gaat hard hier.. En ik zit nog steeds met een grijns aan het afgelopen weekend te denken.. Weet iemand een koude douche ergens?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_56359834
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:35 schreef fruityloop het volgende:
Goh, dat gaat hard hier.. En ik zit nog steeds met een grijns aan het afgelopen weekend te denken.. Weet iemand een koude douche ergens?
Ja, soms zit ineens de vaart er weer in! Misschien moet je eens een regendansje proberen?
pi_56359878
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:35 schreef fruityloop het volgende:
Er zijn allerlei plaatjes die kunnen helpen, maar die mag ik hier niet posten van mezelf.
pi_56359899
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:26 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Daar ben ik ook bang voor ja! heeft ze wel een eigen kamer?
Ja, een heel mooi kamertje op de begane grond, vol met haar eigen spulletjes en met een deur naar een kleine patio met daarachter de tuin van het tehuis.
quote:
Ik denk het wel ja, iedereen die haar gekend heeft is vol lof!
[...]

Ach, als je oma geniet van je aanwezigheid is het nooit voor niets toch?
Nee, true. Maar soms is het moeilijk om het zo te zien.
pi_56359984
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Er zijn allerlei plaatjes die kunnen helpen, maar die mag ik hier niet posten van mezelf.
Ik ga wel gewoon heeeeel hard werken en op tijd naar huis..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_56359999
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ja, een heel mooi kamertje op de begane grond, vol met haar eigen spulletjes en met een deur naar een kleine patio met daarachter de tuin van het tehuis.
Ah, daar ben ik blij om, mijn oma heeft gelukkig ook een eigen kamer, het lijkt me vreselijk als ze met zessen op een kamer zou moeten liggen, bah!
quote:
[..]

Nee, true. Maar soms is het moeilijk om het zo te zien.
I know, maar ik cijfer mezelf dan maar eventjes weg, aan gesomber om haar heen heeft ze ook niks, huilen doe ik later in de auto wel!
pi_56360001
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:44 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ik ga wel gewoon heeeeel hard werken en op tijd naar huis..
Dat kan je ook doen ja. Zou ik ook 's moeten proberen.
  maandag 28 januari 2008 @ 12:46:15 #11
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_56360026
Overdaad schaadt.....Niet? Vraag dat maar eens Amy Winehouse
pi_56360063
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:45 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Ah, daar ben ik blij om, mijn oma heeft gelukkig ook een eigen kamer, het lijkt me vreselijk als ze met zessen op een kamer zou moeten liggen, bah!
Gelukkig heeft mijn oma alleen verzorging nodig, geen verpleging. Maar haar zus, die wel op verpleging ligt, heeft gelukkig ook een eigen kamer. Het is vooral fijn dat ze beetje hun eigen spulletjes om zich heen kunnen hebben. Je weet wel, kasten en kleedjes die ze al tientallen jaren hebben. Dat helpt.
quote:
I know, maar ik cijfer mezelf dan maar eventjes weg, aan gesomber om haar heen heeft ze ook niks, huilen doe ik later in de auto wel!
Oh, mijn oma merkt niks van m'n gemoedstoestand! Maar het maakt de drempel om te gaan wel hoger.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sexy_Sadie op 28-01-2008 12:57:38 ]
pi_56360071
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Waar blijft trouwens die foto van je elleboog, je loopt volgens mij een beetje achter in je fobo!
pi_56360079
Ik vind dat trouwens helemaal geen fijne gedachte, een huilende Poemie!
pi_56360084
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:47 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Waar blijft trouwens die foto van je elleboog, je loopt volgens mij een beetje achter in je fobo!
Tsk, m'n update van januari is al geweest.
pi_56360165
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Gelukkig heeft mijn oma alleen verzorging nodig, geen verpleging? Maar haar zus, die wel op verpleging ligt, heeft gelukkig ook een eigen kamer. Het is vooral fijn dat ze beetje hun eigen spulletjes om zich heen kunnen hebben. Je weet wel, kasten en kleedjes die ze al tientallen jaren hebben. Dat helpt.
[..]

Oh, mijn oma merkt niks van m'n gemoedstoestand! Maar het maakt de drempel om te gaan wel hoger.
De mijne hoeft ook nog niet echt verpleegd te worden, hoewel ze zichzelf niet meer alleen kan wassen, gelukkig kan ze nog wel een beetje lopen, dus ze kan uit zichzelf wel naar de recreatieruimte etc.
Ja, die herinneringen zijn goed voor ze net zoals het contact met leeftijdsgenoten die ze nog van vroeger kent!

Ik begrijp het ja, ik ga er ook niet voor mijn plezier langs hoor!
pi_56360180
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik vind dat trouwens helemaal geen fijne gedachte, een huilende Poemie!
Tja, een poema is ook maar een mens!
pi_56360204
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:48 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Tsk, m'n update van januari is al geweest.
Ow, dan heb ik niks gezegd!
pi_56360232
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Overdaad schaadt.....Niet? Vraag dat maar eens Amy Winehouse
Is zij aanspreekbaar dan?
pi_56360309
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:53 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

De mijne hoeft ook nog niet echt verpleegd te worden, hoewel ze zichzelf niet meer alleen kan wassen, gelukkig kan ze nog wel een beetje lopen, dus ze kan uit zichzelf wel naar de recreatieruimte etc.
Op een goede dag kan mijn oma nog een gemeen stukje lopen met de rollator. Maar de rest van de tijd zit ze in een rolstoel.
quote:
Ja, die herinneringen zijn goed voor ze net zoals het contact met leeftijdsgenoten die ze nog van vroeger kent!
Die heeft m'n oma niet meer. Af en toe vraagt ze naar iemand die allang dood is, en dan weet ik nooit wat ik moet antwoorden.
quote:
Ik begrijp het ja, ik ga er ook niet voor mijn plezier langs hoor!
Voor haar plezier.
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:54 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Tja, een poema is ook maar een mens!
Ja, maar huilen mag niet!
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:55 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Ow, dan heb ik niks gezegd!
Mooizo. Maar over 2 weekjes mag je weer zeuren.
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:57 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Is zij aanspreekbaar dan?
Ik betwijfel het.
pi_56360684
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Op een goede dag kan mijn oma nog een gemeen stukje lopen met de rollator. Maar de rest van de tijd zit ze in een rolstoel.
Dan is de mijne gelukkig nog iets beter ter been, hoewel ze wel met een rollator loopt en een behoorlijk kromme rug heeft! de rolstoel gebruikt ze alleen als ze er echt op uit moet!
quote:
[..]

Die heeft m'n oma niet meer. Af en toe vraagt ze naar iemand die allang dood is, en dan weet ik nooit wat ik moet antwoorden.
Tja, ze is ook al een stukje ouder dan mijn oma, sneu dat ze niemand meer heeft van haar generatie! gelukkig is mijn oma nog niet zo ver heen dat ze mensen niet meer herkent, hoewel ze wel steeds meer vergeet en in een eigen wereldje gaat leven!
quote:
[..]

Voor haar plezier.
Precies! en gewoon uit respect!
quote:
[..]

Ja, maar huilen mag niet!
"It's my party and i cry if i want to"!
quote:

[..]

Mooizo. Maar over 2 weekjes mag je weer zeuren.
Ik ben eens benieuwd!
quote:
[..]

Ik betwijfel het.
Ze schijnt ook al op een soort van sterrendodenlijst te staan!
pi_56360848
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:17 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Dan is de mijne gelukkig nog iets beter ter been, hoewel ze wel met een rollator loopt en een behoorlijk kromme rug heeft! de rolstoel gebruikt ze alleen als ze er echt op uit moet!
Zo stond mijn oma er 2 jaar geleden nog voor.
quote:
Tja, ze is ook al een stukje ouder dan mijn oma, sneu dat ze niemand meer heeft van haar generatie!
Nouja, ze heeft nog een zus. Maar die is in een jaar tijd opeens heel hard afgetakeld, die ligt alleen maar in bed.
quote:
gelukkig is mijn oma nog niet zo ver heen dat ze mensen niet meer herkent, hoewel ze wel steeds meer vergeet en in een eigen wereldje gaat leven!
Mijn oma ziet ook erg slecht, wat het onthouden erg moeilijk maakt. En het is natuurlijk ook moeilijk om te onthouden dat sommige mensen er niet meer zijn als je voornamelijk in het verleden leeft.
quote:
Precies! en gewoon uit respect!
[..]

Nietes!
quote:
Ik ben eens benieuwd!
Doe maar niet, straks ga je nog dingen verwachten.
quote:
Ze schijnt ook al op een soort van sterrendodenlijst te staan!
Ja, de club van 27.
pi_56360860
Hmmm... Dit is wel erg de 'Poemie-Sadie' slowchat.
pi_56360879
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:17 schreef DrsPoema het volgende:
Lesley .
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Hmmm... Dit is wel erg de 'Poemie-Sadie' slowchat.
En hoe precies is dat nieuw? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_56360896
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:27 schreef Litpho het volgende:

[..]

Lesley .
Nu is het een trio!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties