Helaas, Fles. Geen Maliebaan voor de pimpel:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou nog een stukje zijn waar ik nog nooit geweest ben![]()
Maliebaan NordschleifeHier aj kum
Reactie 2 op deze post:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:21 schreef Duvel het volgende:
De eerste foto is het mooiste.
En wassen ze die stellen van Arriva wel eens, of was de laatste keer bij de frabrikant?
Godverquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
Helaas, Fles. Geen Maliebaan voor de pimpel:
http://somda.nl/www/drgls/197/
Ergens in 2009 meende ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:14 schreef Socios het volgende:
Wanneer komen die paar nieuwe extra stellen op de baan? Hebben we weer schonen.
Da's toch binnenrijden uit Amf in Ut, en dan doorrijden naar Lunetten?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GodverZug zei koppen in Lunetten
Dat waren je eerste 2, in november 2k6?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
Alle stellen van Arriva die ik gespot heb waren smerig, behalve de 10315 - Abel Tasman - en de 10325 - J.J. Nooitgedagt.
Dat zou best knap zijn toch. Ik heb ze rond die tijd voor het eerst in Zwitserland gezien, en toen reden ze hier nog nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste GTW die ik heb gespot, is volgens mij de 10304 op 6 oktober 2006
Precies, Pimpel begint en eindigt op Utrecht Centraal station, en maakt daarna kop te Lunettenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's toch binnenrijden uit Amf in Ut, en dan doorrijden naar Lunetten?
Oh was dat ook die dag dat dat filmpje gemaakt is?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
Stel stond in de loods bij Voith op dat moment. Was op de dag dat de namen bekend gemaakt werden![]()
De 10303 stond die dag buiten bij Voith en de 10301 was toen tijdelijk weer in Zwitserland. Meer stellen waren er op dat moment nog niet geleverd
Ja, dat zal het ook wel zijn ja. Maar ik wil nog steeds een keer de noordelijke helft van de maliebaanquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:26 schreef Duvel het volgende:
Da's toch binnenrijden uit Amf in Ut, en dan doorrijden naar Lunetten?
Ow, dus je kan er niet eens in blijven zitten om ff mee kop te maken op Lunetten?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:40 schreef Zug-Chef het volgende:
Precies, Pimpel begint en eindigt op Utrecht Centraal station, en maakt daarna kop te Lunetten
Getrokken mat he, kejje sjeekequote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:59 schreef Zug-Chef het volgende:
Je zou het kunnen vragen aan het Zugpersonal, maar ga er maar niet vanuit..
Welk filmpje bedoel je ook al weer?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was dat ook die dag dat dat filmpje gemaakt is?
Arriva GTW promofilmpje met 4Strings - Take me Away eronderquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Welk filmpje bedoel je ook al weer?
Die wil ik ook nog een keer doen ja. De doorsteek via maliebaan naar Hollandsche Rading. Dat boogje tussen Bijlmer ArenA en Diemen Zuid moet eigenlijk ook eens, maar ja dat boogje is alleen nog voor het goederenvervoerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat zal het ook wel zijn ja. Maar ik wil nog steeds een keer de noordelijke helft van de maliebaan
Nou, als je vanaf Hengelo in die trein zit, en daarna na kopmaken weer helemaal terug gaat naar Hengelo, zit je wel een recordtijd in het barrijtuig, binnen Nederlandquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Getrokken mat he, kejje sjeeke
trouwens, kopmaken op Lunetten is nou ook weer niet zo grensverleggend boeiend, op zich
Die is van 1 November 2006, de dag waarop de GTW door toenmalig minister Peys in gebruik genomen is. Was er die dag bijquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Arriva GTW promofilmpje met 4Strings - Take me Away eronder
Cliquez pour Gagner!!
Zelfde prijsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:08 schreef Zwansen het volgende:
Als ik morgen met de trein ga en zondag hetzelfde stuk weer terug moet. Dan betaal ik meer dan een dagretour? Of is een weekendretour even duur?
Dat is even duurquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:08 schreef Zwansen het volgende:
Als ik morgen met de trein ga en zondag hetzelfde stuk weer terug moet. Dan betaal ik meer dan een dagretour? Of is een weekendretour even duur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |