Lijkt Apple welquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef schatje het volgende:
Het dollarteken is vervangen door de Engelse pond.
ja ik ben er geweest, alles kost daar in ponden evenveel als in de usa in dollars, een normale polo is daar dus 50 pond.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:06 schreef eer-ik het volgende:
Iemand wel eens in die store in Londen geweest?
Mijn broertje gaat naar Londen, wilde hem even daarlangs sturen om e.e.a. mee te nemen
Weet iemand ook wat de prijzen daar ongeveer zijn?
Ik ga toch geen 20 topics doorlezenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:39 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ja ik ben er geweest, alles kost daar in ponden evenveel als in de usa in dollars, een normale polo is daar dus 50 pond.
dit staat volgens mij al 10 keer in de topicreeks
Nog een nadeel is de lange wachtrij om binnen te komen en de lange wachtrij bij de kassa.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:06 schreef eer-ik het volgende:
Iemand wel eens in die store in Londen geweest?
Mijn broertje gaat naar Londen, wilde hem even daarlangs sturen om e.e.a. mee te nemen
Weet iemand ook wat de prijzen daar ongeveer zijn?
Je zou toch haast denken dat het de moeite waard is om een winkel extra te openen ergens, als het altijd zo druk isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Nog een nadeel is de lange wachtrij om binnen te komen en de lange wachtrij bij de kassa.
toen ik er deze zomer was waren er geen rijen, alleen 2 minuutjes wachten voor het pashokje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Nog een nadeel is de lange wachtrij om binnen te komen en de lange wachtrij bij de kassa.
dat was wel relaxt dan, ik hoor niets anders dan dat er rijen zijn om naar binnen te gaan en lange rijen voor de kassa, vaak minimaal 30 minuten wachten voor de kassa. Dit was dan bij de flagship stores zoals in Londen en op 5th Avenue in New York.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:31 schreef men_in_red het volgende:
[..]
toen ik er deze zomer was waren er geen rijen, alleen 2 minuutjes wachten voor het pashokje.
vast wel, het zijn de flagship stores waar het meestal heel druk is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:53 schreef iosubSyS het volgende:
Ben van de zomer bij de A&F shops in Las Vegas en San Diego geweest, daar kon je prima shoppen zonder rijen en andere drukke praktijken!
Nu ben ik geen man maar de slippers die ik heb van Abercrombie klopten exact met de Size Chart.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:47 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke kleurstelling!
Iemand ervaring met die slippers, qua maat en "vorm"? Ze zien er nogal uit als flinke boten......
Hebben ze veel keus in Vegas?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:53 schreef iosubSyS het volgende:
Ben van de zomer bij de A&F shops in Las Vegas en San Diego geweest, daar kon je prima shoppen zonder rijen en andere drukke praktijken!
Die in Vegas had een beduidend kleiner assoirtiment dan die in San Diego..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hebben ze veel keus in Vegas?
Als in assortiment.
Ik ben ook ik geweest in vegas (naast de foodcourt), maar ik had niks aan te merken hoor. Wel kleiner als in San diego waar ik ook ben geweest.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hebben ze veel keus in Vegas?
Als in assortiment.
Jammer dat het petje niet verstelbaar is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:53 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
gekregen van broertje
Ik vind het ook wel een tof dingquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jammer dat het petje niet verstelbaar is.![]()
Ze zijjn wel mooi!
Weet je broer welke maat hij moet kopen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een tof ding
Tijd geen pet gehad, werd ook wel weer eens tijd.
Krijg 't vrijdag of zaterdag allemaal, dan komt ie terug uit Londen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |