vast wel, het zijn de flagship stores waar het meestal heel druk is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:53 schreef iosubSyS het volgende:
Ben van de zomer bij de A&F shops in Las Vegas en San Diego geweest, daar kon je prima shoppen zonder rijen en andere drukke praktijken!
Nu ben ik geen man maar de slippers die ik heb van Abercrombie klopten exact met de Size Chart.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:47 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke kleurstelling!
Iemand ervaring met die slippers, qua maat en "vorm"? Ze zien er nogal uit als flinke boten......
Hebben ze veel keus in Vegas?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:53 schreef iosubSyS het volgende:
Ben van de zomer bij de A&F shops in Las Vegas en San Diego geweest, daar kon je prima shoppen zonder rijen en andere drukke praktijken!
Die in Vegas had een beduidend kleiner assoirtiment dan die in San Diego..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hebben ze veel keus in Vegas?
Als in assortiment.
Ik ben ook ik geweest in vegas (naast de foodcourt), maar ik had niks aan te merken hoor. Wel kleiner als in San diego waar ik ook ben geweest.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hebben ze veel keus in Vegas?
Als in assortiment.
Jammer dat het petje niet verstelbaar is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:53 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
gekregen van broertje
Ik vind het ook wel een tof dingquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jammer dat het petje niet verstelbaar is.![]()
Ze zijjn wel mooi!
Weet je broer welke maat hij moet kopen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een tof ding
Tijd geen pet gehad, werd ook wel weer eens tijd.
Krijg 't vrijdag of zaterdag allemaal, dan komt ie terug uit Londen
Hij heeft dezelfde kledingmaat als ik, zal niet echt een probleem vormen dusquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Weet je broer welke maat hij moet kopen?
Ik heb best een groot hoofd en M zat al behoorlijk ruim.
We hebben het hier niet over kleding maar hersenvolume.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde kledingmaat als ik, zal niet echt een probleem vormen dus
Ja, weet ik, maar ook dat is geen probleemquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over kleding maar hersenvolume.
als je het van de gewone postbode hebt gekregen dan had je die naheffing direct aan de deur moeten betalen dus je bent er onderuit gekomen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:29 schreef cs-Blade het volgende:
nope... of dat moet nog komen? er zat in ieder geval niets bij..
het was verstuurd als een gift van $100, misschien dat dat doorslaggevend was?
Dus je hebt minder kans om gepakt te worden als je het als gift verzend?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:29 schreef cs-Blade het volgende:
nope... of dat moet nog komen? er zat in ieder geval niets bij..
het was verstuurd als een gift van $100, misschien dat dat doorslaggevend was?
In Vegas zitten er sowieso 2, en ik geloof zelfs3 ! Tenminste in September nog wel... een in de Fashion Show Mall waar ook de Zara zit enzo vlakbij Treaseure Island. En ook 1 in de Ceasar Forum. Bij die andere ben ik niet geweest..quote:Op zondag 24 februari 2008 12:22 schreef iosubSyS het volgende:
[..]
Die in Vegas had een beduidend kleiner assoirtiment dan die in San Diego..
Wel een grote winkel, maar je kwam dan ook 3x hetzelfde tegen zeg maar
volgens de website zit de 3e in Town Square, 6623 Las Vegas Boulevard South.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:03 schreef Albee het volgende:
[..]
In Vegas zitten er sowieso 2, en ik geloof zelfs3 ! Tenminste in September nog wel... een in de Fashion Show Mall waar ook de Zara zit enzo vlakbij Treaseure Island. En ook 1 in de Ceasar Forum. Bij die andere ben ik niet geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |