Volgens mij wel, kennis had vanalles besteld en overwoog een broek terug te sturen, dus kan denk ik wel...? Misschien ligt het er aan als we het via Ellen doen, maar dat is natuurlijk na te vragenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:55 schreef LongOne het volgende:
Ik zou wel een (paar) vest(en) willen bestellen, maar mag je het ook retour sturen wanneer het niet past?
Soo dat is wel heeel goedkoop! Die heb ik ook gekocht toen ik in de usa was in September... Volgens mij besteld hier zo ongeveer 1 op de 2 mensen dat vest die een order plaatsen bij A&Fquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:20 schreef SatanicWarrior het volgende:
Eergisteren deze binnen gekregen:
Meacham Trail, Maat S, $29.90:
[ afbeelding ]
Dat vest zit goed, oudere vesten waren meestal wat ruimer.
Ja zit precies zoals die gestreepte v-neck.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:21 schreef Qlubtempo het volgende:
Valt die trui net zoals die gestreepte?
Ja ik wilde heel graag die grijze trui, en gelukkig was ie opeens weer op voorraad, ik had hem namelijk in mijn wishlist staan en dan kun je zien of ie weer op voorraad is zonder dat hij op de website staat, en toen heb ik dat vest maar meebesteld omdat ie zo goedkoop was en ik benieuwd was naar de pasvorm van vesten van 2007. die van 2006 zaten ietsje ruimer.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:19 schreef Albee het volgende:
[..]
Soo dat is wel heeel goedkoop! Die heb ik ook gekocht toen ik in de usa was in September... Volgens mij besteld hier zo ongeveer 1 op de 2 mensen dat vest die een order plaatsen bij A&F
Heb je die jas nog?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:08 schreef saab74 het volgende:
[..]
ik heb het even gemeten voor je
Oksel-oksel = 52cm
Oksel -onderkant= 40cm
Heb een tshirt en hoodie... allebei M. Ik ben 1.87 en vrij mager.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:52 schreef sjeppert het volgende:
welke maten heb je besteld en wat zijn je lengtematen/gewicht
Het is een mucle fit hoodiequote:Op maandag 11 februari 2008 08:22 schreef Dvm86 het volgende:
Hey Ace, valt die hoodie goed? Vorig jaar heb ik ook wel eens een hoodie besteld 06/07 wintercollectie en die viel vrij groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |