quote:
Drugs, lijkt me trouwens wel een vrij logische stap voor een artiest op tournee. Je bent constant aan het feestvieren enzo, weinig slaap veel onderweg en nog meer drank. Je moet toch ergens energy weg halen hoe simpel zijn drugs dan!quote:Op maandag 28 januari 2008 10:01 schreef Deansensitized het volgende:
Maar als het daar van af moet hangen houd ik er wel mee op
Moet het zelf kunnen, anders maar niet!
Moet ik wel eerlijk zeggen dat een of twee teksten zijn geschreven na het nuttigen van enkele biertjes na het oefenen...
Het was zo'n mooi noordelijk onderonsje en dan komt Eer-ik om de hoek kijken, dat is nooit leuk!quote:Op maandag 28 januari 2008 10:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Het is maar rustig hier vandaag...
Dat zal jullie lerenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het was zo'n mooi noordelijk onderonsje en dan komt Eer-ik om de hoek kijken, dat is nooit leuk!
ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 28 januari 2008 10:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het was zo'n mooi noordelijk onderonsje en dan komt Eer-ik om de hoek kijken, dat is nooit leuk!
Heeft dit weer te maken met dat verzaken van je vriend?quote:
Daarom had ik ook een nieuwe topic geopent denk ik1quote:Op maandag 28 januari 2008 10:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb de laatste tijd heel vaak, dat als ik de index van 35 wil bekijken, ik de StageSC bij de eerste binnenkomst niet zie.
Keer refreshen werkt wel, maar dan nog, is 't toch raar
dat gebeurt wel vaker, ook in MEN, dat je nieuwe topics niet zietquote:Op maandag 28 januari 2008 10:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb de laatste tijd heel vaak, dat als ik de index van 35 wil bekijken, ik de StageSC bij de eerste binnenkomst niet zie.
Keer refreshen werkt wel, maar dan nog, is 't toch raar
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heeft dit weer te maken met dat verzaken van je vriend?
Nee, want die had je eerder dan Dean geopendquote:Op maandag 28 januari 2008 10:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heeft dit weer te maken met dat verzaken van je vriend?
[..]
Daarom had ik ook een nieuwe topic geopent denk ik1
Drugs zijn dan wel simpel, maar reken er maar niet op dat ik het zo ver laat komenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Drugs, lijkt me trouwens wel een vrij logische stap voor een artiest op tournee. Je bent constant aan het feestvieren enzo, weinig slaap veel onderweg en nog meer drank. Je moet toch ergens energy weg halen hoe simpel zijn drugs dan!
Kan je niet zo'n soort beroepskeuze test doen ofzo?
Al vaak geprobeerd. Ik heb altijd op ongeveer de helft van de mogelijke keuzes een vrij hoge uitslag die onderling niet veel varieert (net als de kwaliteiten van Ajax en Feyenoord op dit moment).
Kortom Kaheem heeft een brede smaak, maar maakt tot nu toe alles wel af waar die aan begint (qua studies). Hierdoor krabbel ik langzaam weer omhoog!
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, want die had je eerder dan Dean geopend
Opzich eens, maar Dean had Lapo, en de tijd van openen scheelt ook niksquote:Op maandag 28 januari 2008 10:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom word ik geboycot! Mijn naam was ook nog eens veel mooier!
Gooi die ander dan maar weer open en deze dichtquote:Op maandag 28 januari 2008 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
Al had het me in principe geen reet uitgemaakt als die van jou nou doorliep en deze gesloten was hoor
Van mij mag jequote:Op maandag 28 januari 2008 10:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gooi die ander dan maar weer open en deze dicht
Zal ik je TT erin gooien?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gooi die ander dan maar weer open en deze dicht
Nee, dat zijn geen zaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |