nog nooit van paardenworst of paardenrookvlees gehoord ?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun je paardenvlees eten? Volgens mij heb ik dat nog nooit op
.
Is dat niet aan de overkant van zo'n watertje?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iig beter dan waar ik vandaan kom
Nee, eerlijk waar nietquote:Op maandag 28 januari 2008 22:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog nooit van paardenworst of paardenrookvlees gehoord ?
dat laatste is gewoon in elke supermarkt te koop
denk het welquote:Op maandag 28 januari 2008 22:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun je paardenvlees eten? Volgens mij heb ik dat nog nooit op
.
Oooooh ja als het in kroketten zit heb ik het dus wel gegetenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
denk het wel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paardenvlees
Nee duh. Die keuken is ook een bij mekaar geraapt zooitje. Al zou ik nu best wel weer ff in de TGI Fridays willen zittenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, voor het voedsel hoef ik niet naar de VS te komen.
Kriebels voor de bruiloft?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
*zucht*.
Enorm. Ik ga morgen naar de kapperquote:
Ben ik er weer, ik ben doodmoe pff. Ik heb een fitnessabo en fitnessen was wel nodig laatste tijd viel ik niet eens meer af met een 1000 calorieen dieetquote:
Lees dan even iets verder door, wondererquote:Op maandag 28 januari 2008 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je eet vast nooit een kroketje...
dan hoor ik gewoon als hardwerkende burgerman al in bed te liggen, gerukt en alquote:Op maandag 28 januari 2008 23:08 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben ook weer terug! Stomme fag-hag wou niet naar de kroeg, omdat de haar niet zat... Met de opmerking daarbij dat ik dat als homo moest begrijpen
Ik mis mijn stamkroeg! heb ben al 3 maandagen niet in de kroeg geweest ik mis het gewoon!!!
Nu morgen maar afgesproken! Dus wie zin heeft rond 23:30 in Ede graag!
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lees dan even iets verder door, wonderer.
Geruktquote:Op maandag 28 januari 2008 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan hoor ik gewoon als hardwerkende burgerman al in bed te liggen, gerukt en al
van rukken word je doof!quote:Op maandag 28 januari 2008 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan hoor ik gewoon als hardwerkende burgerman al in bed te liggen, gerukt en al
Oh ik heb het erover gehad met mijn broer, en hij vond dat als ik op de uitnodiging inging ik het maar zo discreet mogelijk moest doen, aangezien mijn broer mijn vader beter kent, neem ik zijn advies maar aanquote:Op maandag 28 januari 2008 23:14 schreef Weemz het volgende:
Jeumig, veel teruglezen...
Zakje, ik weet niet of je eruit bent intussen, maar ik persoonlijk zou het (evt. na overleg) wel doen. Als je zelf geïnteresseerd bent, dan wil je het sowieso toch weten hoe het nu met haar is enz?
Lijkt me verstandig... Kun je niet met haar msn-en of hyven o.i.d.?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:19 schreef Zakje het volgende:
Oh ik heb het erover gehad met mijn broer, en hij vond dat als ik op de uitnodiging inging ik het maar zo discreet mogelijk moest doen, aangezien mijn broer mijn vader beter kent, neem ik zijn advies maar aan.
RL contact is denk toch fijnerquote:Op maandag 28 januari 2008 23:27 schreef Weemz het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig... Kun je niet met haar msn-en of hyven o.i.d.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |