Dat heet Photoshop. Kun je downloaden als je weet waar je moet zoekenquote:Op maandag 28 januari 2008 01:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat doe ik al, maar mijn huid is lang niet zo mooi als de hare! Zulke fijne poriën, geen onzuiverheden of andere oneffenheden, ik doe een moord voor die huid![]()
.
Maar op televisie ziet ze er ook altijd ravissant uit, ik weet niet of dat makkelijk te beïnvloeden is ?quote:Op maandag 28 januari 2008 02:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heet Photoshop. Kun je downloaden als je weet waar je moet zoeken
goede make-up!quote:Op maandag 28 januari 2008 02:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar op televisie ziet ze er ook altijd ravissant uit, ik weet niet of dat makkelijk te beïnvloeden is ?
nou...quote:
Natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 02:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar op televisie ziet ze er ook altijd ravissant uit, ik weet niet of dat makkelijk te beïnvloeden is ?
Zeg Mister Naïeviteit....... da's make-up en photoshop hoor.quote:Op maandag 28 januari 2008 01:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat doe ik al, maar mijn huid is lang niet zo mooi als de hare! Zulke fijne poriën, geen onzuiverheden of andere oneffenheden, ik doe een moord voor die huid![]()
.
Zakje speelt gewoon graag voor de domme en nichterig, zie het nut niet echt van in maar ja ieder zijn ding.quote:
een wii is toch zo'n spelletjes computer??quote:Op maandag 28 januari 2008 09:56 schreef Tomasso het volgende:
Moeten FOK!ken op je Wii omdat je vader je laptop heeft geleend is niet tof.
hehe sluts zijn ook mensen hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 11:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zakje speelt gewoon graag voor de domme en nichterig, zie het nut niet echt van in maar ja ieder zijn ding.
Ik ben zenuwachtig voor mijn aakomend date. Laatste date was met een slut, ik was te dom om in te trappen het zijn slechts geruchten.
wat ben jij vroeg wakker deze ochtendquote:Op maandag 28 januari 2008 11:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
een wii is toch zo'n spelletjes computer??
Maar Bonjour, ca va?
uitgeslapen ofzo?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:49 schreef Stroekie het volgende:
Zet iets verlaat maar toch niet minder gemeend koffie/thee/water/verse jus en warme chocolade melk voor een iedere klaar
beetje laat vandaag he, het is al bijna tijd voor de lunchquote:Op maandag 28 januari 2008 11:49 schreef Stroekie het volgende:
Zet iets verlaat maar toch niet minder gemeend koffie/thee/water/verse jus en warme chocolade melk voor een iedere klaar
valt toch weel mee? ga zo naar eens kabeltjes halen waarmee ik mijn comp p[ de tv krijgquote:Op maandag 28 januari 2008 11:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat ben jij vroeg wakker deze ochtend
vertelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |