quote:Op maandag 28 januari 2008 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
ik heb niet gestudeerd! heb maar mavo Maar vind mezelf wel algemeen ontwikkeld, mag ik dat vinden?
dat dus.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Algemeen ontwikkeld zijn heeft dan ook weinig te maken met je opleiding.
en dat!quote:Op maandag 28 januari 2008 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ken mensen van mij op de universiteit die enorm wereldvreemd zijn en echt nog geen dag alleen in een stad zouden overleven. Opleiding zegt maar héél weinig over het vermogen om te denken of te handelen in bepaalde situaties.
ik heb een hele mooie slaapbankquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
hmmm, als ik een keer in de buurt ben laat ik het je weten, maar dan moet ik wel ergens kunnen pitten, ik wil dan wel een goed biertje/wijntje/whisky'tje niet puur :S met je kunnen pakken
Maar de meeste mensen krijgen rimpels rond de 30, als ik iets onaantrekkelijk vind is dat het welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
sinds mijn 16de niet beneden de 27-jarigen geweest. Ik vind jonge jongens echt niet lekker. Behalve Tha_Erik dan
rimpels?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen krijgen rimpels rond de 30, als ik iets onaantrekkelijk vind is dat het wel.
na je 25ste houd je lichaam op met het zich "verjongen"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen krijgen rimpels rond de 30, als ik iets onaantrekkelijk vind is dat het wel.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik heb een hele mooie slaapbankje bent welkom
ziet mijn mams ook nog eens nieuwe mensen bij het ontbijt
en jij bent die man?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
na je 25ste houd je lichaam op met het zich "verjongen"
Met andere woorden, dan takel je dus af. (ooit eens tegen het huisgenootje van Annalies mag nu wel namen noemen nu ik het lijstje uitgelegd heb he? toen kreeg ik wel een bitch slap... Not funny....
[ afbeelding ]
dit is zij trouwens, zou je haar 28jaar geven? (volgende week 29, geeft een dikke sex and the city party, alleen moet ik als stanford :S)
jap, niet goed?quote:
ik weet het nog goed het was in de nacht van 2 op 3 augustus, ik ging jong naar bed en werd oud wakker, meteen ook last van grijze haren, pijn in de rug enzovoortquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
na je 25ste houd je lichaam op met het zich "verjongen"
Met andere woorden, dan takel je dus af. (ooit eens tegen het huisgenootje van Annalies mag nu wel namen noemen nu ik het lijstje uitgelegd heb he? toen kreeg ik wel een bitch slap... Not funny....
[ afbeelding ]
dit is zij trouwens, zou je haar 28jaar geven? (volgende week 29, geeft een dikke sex and the city party, alleen moet ik als stanford :S)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet het nog goed het was in de nacht van 2 op 3 augustus, ik ging jong naar bed en werd oud wakker, meteen ook last van grijze haren, pijn in de rug enzovoort
thanx!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, zeker wel. Maar helaas weer een verloren ziel voor de echte vrouwen onder ons
Dan heb je kennelijk gelukquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
rimpels?
rond de 30?
is mij nog niet echt opgevallen
Je hebt zat 35 die ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jongens worden pas leuk na een jaar of 25 zijn het sexiest op een 30ste en na 35 houd het weer op...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jongens worden pas leuk na een jaar of 25 zijn het sexiest op een 30ste en na 35 houd het weer op...
herkenbaar. Ik ben 36 en men denkt vaak dat ik achterin de 20 benquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..].
Alleen zie ik eruit als 23.. Zegt men.
.
Vooral zakelijk kan het wel eens lastig zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
herkenbaar. Ik ben 36 en men denkt vaak dat ik achterin de 20 ben
*ook geluk heb*quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:36 schreef Zakje het volgende:
Dan heb je kennelijk geluk, koester je rimpelloze jaren!
Volgens mij ga jij na je 26e een verschrikkelijke hel tegemoet, vol rimpels, haar wat verdwijnt op plaatsen waar je het graag had behouden, en haar wat opkomt waar je het liever nooit had gehad.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
ja dat is dan ook precies het probleem voor mij. Totdat ik mijn mond open doe zie je iedereen zich echt afvragen wtf is die chick hier aan het doen. En als ik dan mijn zegje heb gedaan zie je iedereen zichzelf echt afvragen wtf waarom is deze chick niet voor ons aan het werk!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Vooral zakelijk kan het wel eens lastig zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |