Ik vind het echt 1 van de beste Ajax-spelers hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Gabri, ik zie niet in wat hij voor meerwaarde heeft tov bijv Maduro, hij maakt fout op fout en zelf voor open doel ramt meneer "barca" die bal nog huizenhoog over.
Echt, geef elke spits in Nederland die kans en hij hangt, maar onze klasbak uit Spanje krijgt hem er niet in hoor.
Overschatte en ongetwijfeld overbetaalde speler. Echt niet super slecht ofzo, maar imho geenwaard. Broodvoetballer ten top.
Hij werkt hard maar zodra hij schitterend de bal heeft veroverd schiet hij hem net zo makkelijk 3 meter naast hem weer naar de tegenstander, gisteren 3 keer zien doen..quote:Op maandag 28 januari 2008 10:23 schreef JohnnyH het volgende:
Gabri kan inderdaad niet scoren, dat heeft hij al vaker bewezen, maar werkt wel keihard en is gigantisch nuttig op het middenveld, vind hem wat dat betreft zeker niet overschat (overbetaald kan ik niet over oordelen)
Het is Vermaelen!quote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Kan vermealen al een hele wedstrijd spelen? Zodra dat het geval is inderdaad meteen Verthongen linksback en Vermealen met Heitinga of Kuffour in het centrum.
Silva vond ik overigens een stuk beter dat Ogararu.
Ja ja.. ik moet nog koffie hebben. Tsjonge jonge.. De vraag blijft hetzelfde: kan Vermaelen al een hele wedstrijd spelen.quote:
Waarom deel ik dat gevoel nou toch niet?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:21 schreef JohnnyH het volgende:
YES! deze week wordt helemaal top! Eerst psv kansloos laten in de Arena, daarna Feyenoord de illusie van het kampioenschap ontnemen!
Ajax-Psv: 3-1
Ajax-Feyenoord: 4-0
Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over, wat jullie?
Koffie is ook vermalen...quote:Op maandag 28 januari 2008 10:27 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja ja.. ik moet nog koffie hebben. Tsjonge jonge.. De vraag blijft hetzelfde: kan Vermaelen al een hele wedstrijd spelen.
Ik ook niet, ik verwacht minimaal 5-0 tegen de kakkies.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Waarom deel ik dat gevoel nou toch niet?
Le-zen...quote:Op maandag 28 januari 2008 10:29 schreef Scorpie het volgende:
Sinds wanneer rekenen we middenvelders af op hun productiviteit in goals?
Kansloos.
Niet mee eens. Gabri is sneller dan Maduro (qua handelen in ieder geval), heeft meer ervaring, is meer een aanjager en verovert veel meer ballen. Voor de goal is hij inderdaad zwak, maar dat is dan ook niet zijn primaire taak. Gabri is één van de betere spelers bij Ajax, en veel sterker dan hem je ga ze op het middenveld bij Ajax echt niet krijgen.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Gabri, ik zie niet in wat hij voor meerwaarde heeft tov bijv Maduro, hij maakt fout op fout en zelf voor open doel ramt meneer "barca" die bal nog huizenhoog over.
Echt, geef elke spits in Nederland die kans en hij hangt, maar onze klasbak uit Spanje krijgt hem er niet in hoor.
Overschatte en ongetwijfeld overbetaalde speler. Echt niet super slecht ofzo, maar imho geenwaard. Broodvoetballer ten top.
Waarschijnlijk winnen we die wedstrijden beide ruim om vervolgens weer op ons bek te gaan in de drie wedstrijden erna.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:21 schreef JohnnyH het volgende:
YES! deze week wordt helemaal top! Eerst psv kansloos laten in de Arena, daarna Feyenoord de illusie van het kampioenschap ontnemen!
Ajax-Psv: 3-1
Ajax-Feyenoord: 4-0
Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over, wat jullie?
Ik heb liever wel dat we van directe concurrenten winnen, zeker van PSV. Anders sta je zo 8 punten achter joh.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk winnen we die wedstrijden beide ruim om vervolgens weer op ons bek te gaan in de drie wedstrijden erna.
Hoe meer ik je stukje lees, hoe kanslozer ik het vind. We weten dat je altijd iets te zeiken moet hebben, maar dit soort onzinnig gezeik heeft absoluut geen toegevoegde waarde voor dit topic.quote:
En in de laatste thuiswedstrijd...quote:Op maandag 28 januari 2008 10:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk winnen we die wedstrijden beide ruim om vervolgens weer op ons bek te gaan in de drie wedstrijden erna.
ja, maar jij vindt gabri ook een goeie voetballerquote:Op maandag 28 januari 2008 10:35 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond het middenveld van Vitesse helemaal niet zoveel sterker dan dat van Ajax.
Wat wou je er tegen doen?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe meer ik je stukje lees, hoe kanslozer ik het vind. We weten dat je altijd iets te zeiken moet hebben, maar dit soort onzinnig gezeik heeft absoluut geen toegevoegde waarde voor dit topic.
Nee, gelijkwaardig. Alleen de beweeglijke spitsen deden Ajax de das om.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:35 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond het middenveld van Vitesse helemaal niet zoveel sterker dan dat van Ajax.
Tuurlijk, en dan heb je in ieder geval twee leuke wedstrijden gehad. Maar ik zie ons nog geen kampioen worden, psv heeft voor mij tóch uiteindelijk weer de beste papieren. Ik weet ook niet hoe ze het elk jaar flikken met een vrij matig elftal.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb liever wel dat we van directe concurrenten winnen, zeker van PSV. Anders sta je zo 8 punten achter joh.
Misschien kan je voortaan nadenken of je jezelf niet belachelijk maakt, kort voor je op "invoeren" drukt.quote:
Ik zie Ajax inderdaad best winnen van PSV en Feyenoord en dan daarna tegen Roda JC gruwelijk de boot ingaan. Dat levert je dus per saldo geen moer op.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tuurlijk, en dan heb je in ieder geval twee leuke wedstrijden gehad. Maar ik zie ons nog geen kampioen worden, psv heeft voor mij tóch uiteindelijk weer de beste papieren. Ik weet ook niet hoe ze het elk jaar flikken met een vrij matig elftal.
Ik zie niet in waarom, mijn commentaat wijkt weinig af van wat anderen denken, alleen zijn er mensen het er niet meer EENS, nou en?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien kan je voortaan nadenken of je jezelf niet belachelijk maakt, kort voor je op "invoeren" drukt.
quote:Nijland haalt uit naar Ajax
In De Telegraaf haalde een teleurgestelde directeur van FC Groningen Nijland uit naar Ajax. "Misschien is het slimmer voor Ajax om ons hele scoutingsapparaat over te nemen. Ik zou als Ajax zijnde toch eens kritisch naar mijn eigen scouting kijken." FC Groningen kon de transfer van Lindgren niet tegenhouden, omdat hij een contractuele afkoopsom van 2,5 miljoen euro in zijn contract had staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |