ik hoop t ook.. maar ja ben nu zelf ook pas op mn 27e gestopt.. heb n jaar of 12 gerookt ofzo......quote:Op zondag 27 januari 2008 22:53 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze daarmee stoppen als ze volwassen zijn. Ze zien het volgens mij, net als de liters bier, als een statussymbool. Je merkt ook dat ze elkaar opjutten als ze bij elkaar over de vloer komen.
Idd Spaans jaquote:Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef amaranta het volgende:
haha inderdaad enfermera (spaans?)
Rob en Sanne vind ik idd ook het leukste, en dan vooral Rob! Hij is echt helemaal weg van die baby, zo leuk om te zien.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:41 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind Rob en Sanne echt overkomen als een goed stel met een solide basis om aan dit programma mee te doen, Cindy en Nico geweldige televisie, Rick en Saphia totaal niet bij elkaar passen omdat Saphia gewoon gevoelloos lijkt in werkelijk alles en Sander en Maud doen me tot nu toe niets.
Wat ik jammer vind, is dat alle stellen roken. Dat is toch niet meer van deze tijd?
dat het spaans is had ik al wel door, ik vroeg me af of JIJ spaans was...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd Spaans ja
[..]
Rob en Sanne vind ik idd ook het leukste, en dan vooral Rob! Hij is echt helemaal weg van die baby, zo leuk om te zien.
Idd, daar verbaasde ik me ook overHeel apart dat ze allemaal roken en dat die Saphia zelfs denkt dat sigaretten niet zoveel kwaad doen als je zwanger bent
Halloo..
Oh, haha sorry verkeerd begrepen!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat het spaans is had ik al wel door, ik vroeg me af of JIJ spaans was...
(ben het zelf namelijk)
Het is ook zeker geen dwarsdoorsnede van de jongeren denk (hoop) ik.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:41 schreef dyna18 het volgende:
Inderdaad zeer opvallen dat er zoveel roken. Had ondertussen gedacht dat het roken onder jongeren wel zou afnemen.
Dat vind ik ook. Ik vond het wel sneu voor hem.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:22 schreef tessie het volgende:
Pff, die Saphia is echt aso, je kan toch in elk geval een beetje leuk reageren, ook al hou je niet zo van kaarsjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |