abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 februari 2008 @ 22:15:35 #276
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_56956910
Saphia wat ben jij een lelijk nietszeggend lui kutkind.

"Ik vind het heel belangrijk dat het kind naar school gaat." Flikker toch op man, je wil gewoon geen flikker uitvoeren.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_56956993
Raar kritiek van die ouders tegen Nico en Cindy, dat kind was helemaal gelukkig daar joh, wat zeik je dan over kaarsjes
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:18:58 #278
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_56957012
Klopt. Nico merkt ook zeer terecht op dat dit haar éérste kinderfeestje was.
pi_56957066
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:18 schreef arneaux het volgende:
Klopt. Nico merkt ook zeer terecht op dat dit haar éérste kinderfeestje was.
Dat het de eerste was vond ik best sneu eigenlijk
  zondag 24 februari 2008 @ 22:21:38 #280
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56957090
Ik vond het kinderfeestje wel leuk, Nico deed het goed met die kinderen. Alleen dat Cindy alles alleen moest opruimen en afwassen terwijl hij ging eten sloeg nergens op.

En godverdomme wat is die Saphia lui zeg. Maar dat waren we al van haar gewend. Rick was idd echt een goede vader.

Volgende week kutpubers!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_56957122
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:18 schreef Addict89 het volgende:
Raar kritiek van die ouders tegen Nico en Cindy, dat kind was helemaal gelukkig daar joh, wat zeik je dan over kaarsjes
Dat was echt commentaar leveren om het commentaar leveren, slaat echt nergens op. Als je ziet dat je kind een superleuk feestje heeft en de 'ouders' alles goed regelen en in de gaten hebben, ben je wel een heel verzuurd zeikmens als je dan over iets als kaarsjes gaat beginnen
Verder nogal lame dat ze zich met hun relatie bemoeiden. Als dat nou invloed gehad zou hebben op het kind hadden ze misschien een punt gehad. Wederom zeiken om het zeiken, trieste mensen hoor.
pi_56957455
Waarom had dat kind nooit een feestje meegemaakt trouwens? Waren die ouders arm oid? Heb dat gemist.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:35:00 #283
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_56957491
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:22 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Dat was echt commentaar leveren om het commentaar leveren, slaat echt nergens op. Als je ziet dat je kind een superleuk feestje heeft en de 'ouders' alles goed regelen en in de gaten hebben, ben je wel een heel verzuurd zeikmens als je dan over iets als kaarsjes gaat beginnen
Verder nogal lame dat ze zich met hun relatie bemoeiden. Als dat nou invloed gehad zou hebben op het kind hadden ze misschien een punt gehad. Wederom zeiken om het zeiken, trieste mensen hoor.
Precies.. En het feit dat het meisje niet eens weg wilde en zo lief op schoot zat bij Cindy.. Die ouders zijn gewoon jaloers denk ik. Waarom zouden ze idd anders zo raar commentaar leveren.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_56957514
Ik vind het ook best zielig voor Danique, ze vond het niet echt leuk met haar eigen ouders geloof ik.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:36:23 #285
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_56957521
Misschien bedoelden ze een kinderfeestje met kinderen van school erbij.
pi_56957542
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:36 schreef amaranta het volgende:
Misschien bedoelden ze een kinderfeestje met kinderen van school erbij.
Ja, dat denk ik wel, want dat hoort er toch bij? Als ik vroeger geen partijtje had mogen vieren, zou ik dat echt niet tof hebben gevonden.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:38:41 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_56957581
Nee, dat zou inderdaad knudde zijn.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:38:56 #288
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_56957591
Maud Zij is leuk met die kinderen... En ik vond ook dat Nico en Cindy een leuk feestje hadden georganiseerd Zeiken over kaarsjes, rotmens. Alléén maar negatief commentaar, terwijl Danique het hartstikke naar haar zin heeft gehad. Verzuurd mens

Vond het wel erg jammer dat Nico zn zieke vriendin alles liet afwassen en opruimen Dat had beter gekund hoor. En tja, dat was ik wel met die moeder van Danique eens, hij vult het hele huis met ZIJN ego en zij loopt er maar een beetje bij. Dat kunnen ze beide verbeteren lijkt mij...

Rob en Sanne met de Nintendo Waardoor die kids te laat op dat feestje komen Best geinig Ik vind zowel hem als haar positief, zelfs als je als vuilnisman (waar de andere mannen zéker over zouden zeiken) aan de slag moet

Rick en Saphia Wát een mens zeg, geen woorden voor. Als slappe reden geven dat ze niet naar werk gaat 'ja, maar als het daar mis gaat moet ik weer helemaal naar huis'.... Nou boehoe En serieus, wie meldt zich niét ziek alssie ziek is... Raar hoor.
En de laatste dag, de enige reden dat Jason volgens haar naar school moest is het feit dat ze dan niets met hem hoeft te ondernemen. Maar toen Rick zei dat hij niet in de metro ging zitten, was het opeens prima dattie thuis bleef Gelukkig heeft Rick zijn vaderrol vervuld, anders was er niets van terecht gekomen.

Volgende week vervelende pubers Dat zal Saphia hopelijk leren!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_56957633
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:38 schreef Lov1 het volgende:
En tja, dat was ik wel met die moeder van Danique eens, hij vult het hele huis met ZIJN ego en zij loopt er maar een beetje bij. Dat kunnen ze beide verbeteren lijkt mij.
Maar wie zijn wij om daar over te oordelen?
Als ze daar beide gelukkig mee zijn, laat ze lekker. Niet iedereen hoeft aan het perfecte relatie-beeld te voldoen toch
  zondag 24 februari 2008 @ 22:45:43 #290
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_56957766
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:40 schreef Piles het volgende:

[..]

Maar wie zijn wij om daar over te oordelen?
Als ze daar beide gelukkig mee zijn, laat ze lekker. Niet iedereen hoeft aan het perfecte relatie-beeld te voldoen toch
Nee, maar hij zegt gelijk erbij dattie dat zó vaak tegen haar zegt, dus hij vindt het ook wel punt van aandacht (anders zeg je het niet en laat je het inderdaad beiden lekker zitten als ze er gelukkig mee zijn)... Dan denk ik dat daar best wat aan te doen valt. En zo niet, dan niet Gaat zij lekker door met afwassen
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_56958170
Geen pics van Maud in bikini ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56958271
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:15 schreef sander89 het volgende:
Lol niet echt goed voorbeeld die Rick als vader, anders schop ik je mijn huis uit
Hij had beter de afgelopen weken Sahia eens zo de les gelezen maar dat doet 'ie dan weer niet. Typische reactie weer van Saphia over het wel/niet naar school gaan. Kreeg inderdaad ook al het idee dat Saphia het wel best vond als het jochie fijn naar school was gegaan zodat zij weer haar bed in kon kruipen, maar toen het erop aan kwam dat zíj hem dan maar eens naar school zou brengen en halen, hoefde het ineens niet meer.

Verder vond ik de kritiek over het feestje bij Nico en Cindy ook wel een beetje sneu. Het kind heeft het geweldig naar haar zin gehad en iedereen heeft zo z'n eigen aanpak denk ik dan maar. De opmerking dat Cindy af en toe wel wat meer voor zichzelf op zou kunnen komen was misschien in deze context wat misplaatst, maar helemaal ongelijk hebben ze niet vind ik. En blijkbaar vond Nico dat ook wel, gezien zijn reactie nadat de ouders vertrokken waren.

Sanne leek er inderdaad een beetje doorheen te zitten deze week. Ik heb het eerste half uur gemist, dus het was me niet helemaal duidelijk wat daar de oorzaak van was. Morgen ff op uitzendinggemist kijken dus.

Maud en Rick nog steeds.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
  zondag 24 februari 2008 @ 23:06:50 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56958325
Die pubers gaan echt tof worden idd .
Niet meer actief op Fok!
pi_56958636
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:00 schreef denthemen het volgende:
Geen pics van Maud in bikini ?
Nee
Maar ze was jammer genoeg ook maar erg kort in beeld, natuurlijk morgen wel terug op internet te zien maar dat is natuurlijk ook lage kwaliteit.

Ben nu bezig vorige afleveringen aan het kijken op internet
............................
pi_56958769
ik vond de terechtwijzing van die ouders voor NIco en Cindy echt hartstikke k*t. Nico deed het fantastisch met die kinderen, het beste tot nu toe, dat meiske was oprecht helemaal gek van hem! Ik denk ook dat de ouders misschien jaloers waren dat ze zo gingen zeiken, want dat feestje was misschien niet superspectaculair maar die kinderen hebben zich onwijs vermaakt en hadden het reuze naar hun zin, ik vond dat ze het super deden!
I had a signature once. It was awful.
pi_56959770
die moeder was over het feestje heel erg positief toen ze mee keek. En als ze Nico en Cindy ziet begint ze over de kaarsjes. En die relatie van Nico en Cindy ja als zij daar tevreden mee zijn prima, maar daar hoeven die ouders echt niet mee te bemoeien.

Maar goed we hebben natuurlijk niet alles gezien van het commentaar.

en rick was vet toff...
  maandag 25 februari 2008 @ 00:29:52 #297
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_56959876
Ok. Maud zag er fijn uit in bikini maar kom óp. Ga naar het strand en tadaaa. Neemt niet weg dat ze er niet verkeerd uitziet maar elke die Maud ophemeling na elke aflevering .
pi_56960099
Die Saphia . "Ja ik heb me werk maar afgebeld omdat ik hoofdpijn heb, keelpijn heb en verkouden ben. Ik ben niet echt ziek maar toch. Als ik daar ben en het gaat niet goed moet ik weer helemaal terug naar huis." Slap wijf. Werken is afleiding en juist goed. Dan laat je meteen zien dat je je wil bewijzen. Nooit gehoord van punten scoren.

Nico en Cindy waren top. Evenals Maud en Sander, hoewel die niet heel veel in beeld zijn geweest.
  maandag 25 februari 2008 @ 04:45:32 #299
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_56961475
idd,.. "dan moet ik weer helemaal naar huis"
Nou en? Als je normaal werkt moet je ook weer "helemaal naar huis"
Maar goed!
Het gaat nog lachen worden met Rick
Vind 't wel een machtig figuur, net of issie 24/7 stoned.
En hoe hij die puber @ einde "bedreigt"

Maar hij heeft wel gelijk. vooral iemand van zo'n leeftijd kan wel mee helpen @ huishouden.
leuk programma iig
pi_56963970
Rob is wel uit het juiste hout gesneden. Vind het wel cool als iemand zo blij is met een kutbaan als vuilnisman. Hulde!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')