Dat het de eerste was vond ik best sneu eigenlijkquote:Op zondag 24 februari 2008 22:18 schreef arneaux het volgende:
Klopt. Nico merkt ook zeer terecht op dat dit haar éérste kinderfeestje was.
Dat was echt commentaar leveren om het commentaar leveren, slaat echt nergens op. Als je ziet dat je kind een superleuk feestje heeft en de 'ouders' alles goed regelen en in de gaten hebben, ben je wel een heel verzuurd zeikmens als je dan over iets als kaarsjes gaat beginnenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:18 schreef Addict89 het volgende:
Raar kritiek van die ouders tegen Nico en Cindy, dat kind was helemaal gelukkig daar joh, wat zeik je dan over kaarsjes
Precies.. En het feit dat het meisje niet eens weg wilde en zo lief op schoot zat bij Cindy.. Die ouders zijn gewoon jaloers denk ik. Waarom zouden ze idd anders zo raar commentaar leveren.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:22 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Dat was echt commentaar leveren om het commentaar leveren, slaat echt nergens op. Als je ziet dat je kind een superleuk feestje heeft en de 'ouders' alles goed regelen en in de gaten hebben, ben je wel een heel verzuurd zeikmens als je dan over iets als kaarsjes gaat beginnen
Verder nogal lame dat ze zich met hun relatie bemoeiden. Als dat nou invloed gehad zou hebben op het kind hadden ze misschien een punt gehad. Wederom zeiken om het zeiken, trieste mensen hoor.
Ja, dat denk ik wel, want dat hoort er toch bij? Als ik vroeger geen partijtje had mogen vieren, zou ik dat echt niet tof hebben gevonden.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:36 schreef amaranta het volgende:
Misschien bedoelden ze een kinderfeestje met kinderen van school erbij.
Maar wie zijn wij om daar over te oordelen?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:38 schreef Lov1 het volgende:
En tja, dat was ik wel met die moeder van Danique eens, hij vult het hele huis met ZIJN ego en zij loopt er maar een beetje bij. Dat kunnen ze beide verbeteren lijkt mij.
Nee, maar hij zegt gelijk erbij dattie dat zó vaak tegen haar zegt, dus hij vindt het ook wel punt van aandacht (anders zeg je het niet en laat je het inderdaad beiden lekker zitten als ze er gelukkig mee zijn)... Dan denk ik dat daar best wat aan te doen valt. En zo niet, dan nietquote:Op zondag 24 februari 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar wie zijn wij om daar over te oordelen?
Als ze daar beide gelukkig mee zijn, laat ze lekker. Niet iedereen hoeft aan het perfecte relatie-beeld te voldoen toch
Hij had beter de afgelopen weken Sahia eens zo de les gelezen maar dat doet 'ie dan weer niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:15 schreef sander89 het volgende:
Lol niet echt goed voorbeeld die Rick als vader, anders schop ik je mijn huis uit![]()
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |