abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56400488
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef vero-legata het volgende:
Ze hebben namelijk wat onderzoek gedaan en het bleek dat 95% van de leden van anonymous vrijgezel is
...en hoe hebben ze dat onderzoek uitgevoerd?

Ik vermoed net als de rest van de Scientology 'wetenschap', namelijk uit de dikke duim gezogen.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_56401693
quote:
Ze hebben namelijk wat onderzoek gedaan en het bleek dat 95% van de leden van anonymous vrijgezel is
Hahaha,

Ik zal het even vertalen en verspreiden. Epic fail.
.
  woensdag 30 januari 2008 @ 04:32:04 #108
51748 H4ze
wait...what?
pi_56401984
Dudes maar waar bevinden de irc channels zich nu dan? Niet meer op esylum dus...kan iemand ff pm'en ofzo?
*BURP*
pi_56402738
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:04 schreef Xebrozius het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=G2ufGHSLwYs

Waar is die zelfverzekerde Tom Cruise gebleven? Sinds z'n online debacle het eerste publieke optreden van die mafkees. En men, je ziet gewoon dat hij daar niet wil zijn...
al weer verwijderd vanwege copyright
pi_56404512
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 08:35 schreef Sora het volgende:
al weer verwijderd vanwege copyright
Je hebt niet veel gemist, een nogal verslagen uitziende Tom, publiek wat lauw reageerd, en Tom die bij z'n laatste woorden al bijna van het podium af aan't lopen is. Maar blijkbaar hebben ze niets geleerd met dat vorige filmpje, want deze staat natuurlijk binnen een dag of 2 wijd verspreid op't internet.

Edit: Tada

[ Bericht 3% gewijzigd door Vampess op 30-01-2008 10:52:36 ]
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_56407727
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:39 schreef Vampess het volgende:

[..]

Je hebt niet veel gemist, een nogal verslagen uitziende Tom, publiek wat lauw reageerd, en Tom die bij z'n laatste woorden al bijna van het podium af aan't lopen is. Maar blijkbaar hebben ze niets geleerd met dat vorige filmpje, want deze staat natuurlijk binnen een dag of 2 wijd verspreid op't internet.

Edit: Tada
hij slikte ook beetje zijn woorden in tijdens de bekendmaking van de winnaar..
pi_56407789
quote:
Ik hoor dat scientology een nieuw wapen gaat inzetten, ze gaan gratis The Venusian Arts Handbook op het internet zetten van de Mystery Method, een systeem dat jongens en mannen leert hoe ze vrouwen kunnen versieren. Ze hebben namelijk wat onderzoek gedaan en het bleek dat 95% van de leden van anonymous vrijgezel is en daarom veel te veel achter de computer zit scientology te pesten vooral omdat ze niets beters met hun tijd te doen hebben.

Door deze jongens een nieuwe kans te geven om een vriendin te kunnen versieren verwachten ze dat die mensen die nu blijkbaar niet echt wat zinnigs te doen hebben met hun leven zich op dit boek gaan storten. Ze verwachten zo anonymous voor 95% op te kunnen lossen door deze jongens weer een kans op scoren te geven. Kans op sex met een mooie vrouw is tenslotte voortbestaanstechnisch boeiender dan een ddos aanval uitvoeren.

Hier de review en wat stukken tekst:
http://www.fastseduction.(...)usianartsebook.shtml
En de torrent is wel te vinden op de gemiddelde torrentwebsite.
[..]

Op oorlogsgebied maakt anonymous vooral burgerslachtoffers geloof ik
Tot nu toe zijn de slachtoffers vooral middenstanders en basisscholen... En een hoer of zit dat tegenwoordig bij de middenstand in?
Ben benieuwd wat de volgende stap van anonymous is. Wanneer we wat compromiterende familiefoto`s van de top van scientology te zien krijgen.
Het wordt steeds zieliger. Er zit trouwens copyright op je usericon, CoS'er.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:17:18 #113
51748 H4ze
wait...what?
pi_56410664
Anonymous Hackers Track Saboteur, Find and Punish the Wrong Guy - UPDATED

[ Bericht 14% gewijzigd door H4ze op 30-01-2008 15:25:05 ]
*BURP*
pi_56412433
hier een boek over scientology, 'the scandal of scientology" gesschreven door Paulette Cooper.

http://www.cs.cmu.edu/~dst/Library/Shelf/cooper/sos.html

Paulette Cooper is jarenlang achtervolgt door deze cult

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Freakout

http://www.paulettecooper.com/scandal.htm
  woensdag 30 januari 2008 @ 17:16:29 #115
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_56413186
quote:
Ik hoor dat scientology een nieuw wapen gaat inzetten, ze gaan gratis The Venusian Arts Handbook op het internet zetten van de Mystery Method, een systeem dat jongens en mannen leert hoe ze vrouwen kunnen versieren. Ze hebben namelijk wat onderzoek gedaan en het bleek dat 95% van de leden van anonymous vrijgezel is en daarom veel te veel achter de computer zit scientology te pesten vooral omdat ze niets beters met hun tijd te doen hebben.
Cool
Hebben ze ook zo'n boek voor verveelde homo'tjes zoals ik?

en dit is Fok!, heb je voor deze bewering: " Ze hebben namelijk wat onderzoek gedaan en het bleek dat 95% van de leden van anonymous vrijgezel is" een bron of link?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_56414129
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:38 schreef Draca het volgende:
hier een boek over scientology, 'the scandal of scientology" gesschreven door Paulette Cooper.

http://www.cs.cmu.edu/~dst/Library/Shelf/cooper/sos.html

Paulette Cooper is jarenlang achtervolgt door deze cult

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Freakout

http://www.paulettecooper.com/scandal.htm
En ze steunt Anonymous.
.
pi_56414251
quote:
Plaatsvervangende schaamte hier. Als dit echt waar is dan vraag ik mij af hoe serieus een organisatie moet nemen die leeft op onderdrukking en verrijking maar niet in staat is een fatsoenlijke tegenreactie te geven op een internetbeweging. EPIC FAIL
  woensdag 30 januari 2008 @ 19:19:33 #118
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_56415648
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 17:16 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Cool
Hebben ze ook zo'n boek voor verveelde homo'tjes zoals ik?

en dit is Fok!, heb je voor deze bewering: " Ze hebben namelijk wat onderzoek gedaan en het bleek dat 95% van de leden van anonymous vrijgezel is" een bron of link?
Hmm weet niet, misschien kunnen ze wel wat sexy foto`s van Tom Cruise en John Travolta uitbrengen.
Zou wel netjes zijn als ze daar ook op in spelen denk ik
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:04:25 #119
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56416746
Er zijn vast wel wat boeiende filmbeelden van kerkleider (dankzij een gewapende overname) David Miscavige en Tom Cruise 'working out'. Als je goed naar de video van Tom kijkt, zie je dat hij steeds hysterisch moet lachen om iets wat voor zijn neus lijkt te gebeuren. Kijkt hij naar zijn eigen chantage video terwijl hij zijn 'toespraak' over de wereldvrede presenteert.
Here we are now, entertain us.
  woensdag 30 januari 2008 @ 21:11:22 #120
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_56418322
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:19 schreef vero-legata het volgende:
Hmm weet niet, misschien kunnen ze wel wat sexy foto`s van Tom Cruise en John Travolta uitbrengen.

Als ze nou eerst op zoek gaan naar wat lekkers in plaats met verlopen tienersterren aan te komen zou het heel misschien zin kunnen hebben, alhoewel....
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:19 schreef vero-legata het volgende:
Zou wel netjes zijn als ze daar ook op in spelen denk ik
Dat doen ze al maar wel op de verkeerde manier;
quote:
Travolta, a prominent Scientologist, has no business reprising an iconic gay role, given his [religion’s] stance on gay issues. It’s well known that Scientology rejects gays and lesbians as members and even operates reparative therapy clinics to ‘cure’ homosexuality.
bron
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')