...en hoe hebben ze dat onderzoek uitgevoerd?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef vero-legata het volgende:
Ze hebben namelijk wat onderzoek gedaan en het bleek dat 95% van de leden van anonymous vrijgezel is
Hahaha,quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef vero-legata het volgende:
Ze hebben namelijk wat onderzoek gedaan en het bleek dat 95% van de leden van anonymous vrijgezel is
al weer verwijderd vanwege copyrightquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:04 schreef Xebrozius het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=G2ufGHSLwYs
Waar is die zelfverzekerde Tom Cruise gebleven? Sinds z'n online debacle het eerste publieke optreden van die mafkees. En men, je ziet gewoon dat hij daar niet wil zijn...
Je hebt niet veel gemist, een nogal verslagen uitziende Tom, publiek wat lauw reageerd, en Tom die bij z'n laatste woorden al bijna van het podium af aan't lopen is. Maar blijkbaar hebben ze niets geleerd met dat vorige filmpje, want deze staat natuurlijk binnen een dag of 2 wijd verspreid op't internet.quote:
hij slikte ook beetje zijn woorden in tijdens de bekendmaking van de winnaar..quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:39 schreef Vampess het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist, een nogal verslagen uitziende Tom, publiek wat lauw reageerd, en Tom die bij z'n laatste woorden al bijna van het podium af aan't lopen is. Maar blijkbaar hebben ze niets geleerd met dat vorige filmpje, want deze staat natuurlijk binnen een dag of 2 wijd verspreid op't internet.
Edit: Tada
Het wordt steeds zieliger. Er zit trouwens copyright op je usericon, CoS'er.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef vero-legata het volgende:
Ik hoor dat scientology een nieuw wapen gaat inzetten, ze gaan gratis The Venusian Arts Handbook op het internet zetten van de Mystery Method, een systeem dat jongens en mannen leert hoe ze vrouwen kunnen versieren. Ze hebben namelijk wat onderzoek gedaan en het bleek dat 95% van de leden van anonymous vrijgezel is en daarom veel te veel achter de computer zit scientology te pesten vooral omdat ze niets beters met hun tijd te doen hebben.
Door deze jongens een nieuwe kans te geven om een vriendin te kunnen versieren verwachten ze dat die mensen die nu blijkbaar niet echt wat zinnigs te doen hebben met hun leven zich op dit boek gaan storten. Ze verwachten zo anonymous voor 95% op te kunnen lossen door deze jongens weer een kans op scoren te geven. Kans op sex met een mooie vrouw is tenslotte voortbestaanstechnisch boeiender dan een ddos aanval uitvoeren.
Hier de review en wat stukken tekst:
http://www.fastseduction.(...)usianartsebook.shtml
En de torrent is wel te vinden op de gemiddelde torrentwebsite.
[..]
Op oorlogsgebied maakt anonymous vooral burgerslachtoffers geloof ik
Tot nu toe zijn de slachtoffers vooral middenstanders en basisscholen... En een hoer of zit dat tegenwoordig bij de middenstand in?![]()
Ben benieuwd wat de volgende stap van anonymous is. Wanneer we wat compromiterende familiefoto`s van de top van scientology te zien krijgen.
Coolquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef vero-legata het volgende:
Ik hoor dat scientology een nieuw wapen gaat inzetten, ze gaan gratis The Venusian Arts Handbook op het internet zetten van de Mystery Method, een systeem dat jongens en mannen leert hoe ze vrouwen kunnen versieren. Ze hebben namelijk wat onderzoek gedaan en het bleek dat 95% van de leden van anonymous vrijgezel is en daarom veel te veel achter de computer zit scientology te pesten vooral omdat ze niets beters met hun tijd te doen hebben.
En ze steunt Anonymous.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:38 schreef Draca het volgende:
hier een boek over scientology, 'the scandal of scientology" gesschreven door Paulette Cooper.
http://www.cs.cmu.edu/~dst/Library/Shelf/cooper/sos.html
Paulette Cooper is jarenlang achtervolgt door deze cult
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Freakout
http://www.paulettecooper.com/scandal.htm
Plaatsvervangende schaamte hier. Als dit echt waar is dan vraag ik mij af hoe serieus een organisatie moet nemen die leeft op onderdrukking en verrijking maar niet in staat is een fatsoenlijke tegenreactie te geven op een internetbeweging. EPIC FAILquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef vero-legata het volgende:
Hmm weet niet, misschien kunnen ze wel wat sexy foto`s van Tom Cruise en John Travolta uitbrengen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:16 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Cool
Hebben ze ook zo'n boek voor verveelde homo'tjes zoals ik?![]()
en dit is Fok!, heb je voor deze bewering: " Ze hebben namelijk wat onderzoek gedaan en het bleek dat 95% van de leden van anonymous vrijgezel is" een bron of link?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:19 schreef vero-legata het volgende:
Hmm weet niet, misschien kunnen ze wel wat sexy foto`s van Tom Cruise en John Travolta uitbrengen.
Dat doen ze al maar wel op de verkeerde manier;quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:19 schreef vero-legata het volgende:
Zou wel netjes zijn als ze daar ook op in spelen denk ik![]()
quote:Travolta, a prominent Scientologist, has no business reprising an iconic gay role, given his [religion’s] stance on gay issues. It’s well known that Scientology rejects gays and lesbians as members and even operates reparative therapy clinics to ‘cure’ homosexuality.
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |