Air France krijgt ze, KLM niet, Schiphol is er klaar voor maar of ze in de reguliere dienstregeling naar schiphol komen is niet duidelijk (niet heel waarschijnlijk).quote:Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef Dos37 het volgende:
Weet iemand of dat ding ook een keer naar schiphol komt, er is er volgens mij nog maar 1 in de burgerluchtvaart. Van Singapore.
Maar komt ie een keer naar Nederland of heeft de KLM of Air France er ook wat besteld. Moeten we daar dan op wachten. Of is schiphol helemaal niet klaar voor de nieuwe Airbus.
Singapore Airlines heeft er overigens al 2 in gebruik, 2e geleverd op 11 januari.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef Dos37 het volgende:
Weet iemand of dat ding ook een keer naar schiphol komt, er is er volgens mij nog maar 1 in de burgerluchtvaart. Van Singapore.
Tsja, maar ten eerste kon die antonov niet de viaducten over, en ten tweede hoefde die niet aan de gate te staan, dus of een A380 qua afhandeling erg praktisch is weet je ook nietquote:Op zondag 27 januari 2008 21:10 schreef Orthello het volgende:
Als een dikke 6 motorige antonov op schiphol kan landen.... kan die A380 dat ook.
Nu nog een dienstregeling waarin de A380 voor komt.
En als het zo ver is... sta ik aan de Ei-weg om hem te spotten!
Tsja, maar dan nog, als je alle twy's vanaf de kolderbaan moet verbreden kun je net zo goed meteen heel schiphol doen, is ook een duur grapje.. taxi vanaf de polderbaan naar de gates en je krijgt meteen een hele sightseeing-tour van noord-hollandquote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
Mja dan vergeet je even voor het gemak dat door de breedte van het vliegtuig allerlei markeringen verplaatst moeten worden en er gates aangepast moeten worden. Verder kan de A380 volgens mij vooralsnog alleen nog maar op de polderbaan landen en is de rest van de banen nog niet geschikt gemaakt.
M'n favokist, wat doe je?!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:09 schreef Red_85 het volgende:
ultralelijke 737's
Is het niet de IJweg ?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:10 schreef Orthello het volgende:
... de Ei-weg ...
Het lijkt het me niet dat hij naar schiphol komt als hij maar op één baan kan landen, als die baan dan dicht is moet hij uitwijken.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:02 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Tsja, maar dan nog, als je alle twy's vanaf de kolderbaan moet verbreden kun je net zo goed meteen heel schiphol doen, is ook een duur grapje.. taxi vanaf de polderbaan naar de gates en je krijgt meteen een hele sightseeing-tour van noord-holland
Complete onzinquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:20 schreef loowie het volgende:
Ik denk de polderbaan. Die is volgens mij als enige geschikt op dit moment.
15 juli, 10.00 uur - 18.00 uur ongeveer. De baan is pas kort van te voren bekend ivm weersomstandigheden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar wanneer precies? En wanneer wordt bekend welke baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |