Is dat zo, nou daar gaan we dan.quote:
Nou..die zijn al een tijdje weg hoor..(Huub en Claire)..zie mijn post 20.27 uur...quote:Op zondag 27 januari 2008 20:46 schreef Varen het volgende:
[..]
Huub en Claire zaten samen met Luc , Selene en Amanda aan de eet tafel, gewwon te kletsen
foutjequote:Op zondag 27 januari 2008 20:48 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou..die zijn al een tijdje weg hoor..(Huub en Claire)..zie mijn post 20.27 uur...
Heeft ie nu ook al de douchecabine verkracht?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo, nou daar gaan we dan.
Vuiile RAT, gore wifebeater, douche cabine verkrachter, achterbakse schijnheilige klootzak, anaalridder enz.
Aangepast. Dat krijg je ervan als je zo boos bent op die RAT, wil teveel dingen ineens zeggen.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft ie nu ook al de douchecabine verkracht?![]()
Voor de rest ben ik het er mee eens....
En over wat Natasja zei over Amanda en Brian, verplicht dekken van Amanda door Brian om Amanda in hun kamp te krijgen maar dat zegt hij niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:55 schreef Varen het volgende:
Amada is bij Brian gaan zitten. Ze hebben het over ...Huub
Voorbereiding PP? Na het debacle van de stemming in de afgelopen week.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aangepast. Dat krijg je ervan als je zo boos bent op die RAT, wil teveel dingen ineens zeggen.
Waarom in godsnaam nog steeds een SL?
Verplicht tv maken voor A en B?![]()
Selectief geheugenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
En over wat Natasja zei over Amanda en Brian, verplicht dekken van Amanda door Brian om Amanda in hun kamp te krijgen maar dat zegt hij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |