Dat was Afellay.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:39 schreef Jasza het volgende:
Die vrije trap schietie er verder nooit meer in, verder was hij de beste man van het veld bij psv.
Gek, want ik kreeg een deja vu gevoel bij die vrije trap.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:39 schreef Jasza het volgende:
Die vrije trap schietie er verder nooit meer in, verder was hij de beste man van het veld bij psv.
Tegen welke tegenstander dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gek, want ik kreeg een deja vu gevoel bij die vrije trap.
Toevquote:
Lol je bedoelt die van vorig jaar?quote:
Die kan er ook al niks vanquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:27 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Net of die bal houdbaar was.Verder was Dsudszak veruit de man of the match inderdaad. Liep Van der Wiel aan alle kanten voorbij.
quote:
Even mijn mening over stekelenburg vandaag gequote.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:21 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Zelfs bij die 1ste vrije trap maakte hij een fout vind ik, waarom zet hij een muur naar als hij toch een stap naar rechts maakt?En bij die 2e vrije trap is de afstand tussen het midden en waar hij staat wel goed, maar zou dus tussen het midden en 2e paal moeten zijn (leerde ik altijd ten minste bij keeperstraining
)
Ik ben het wel met je eens. Die eerste vrije trap was natuurlijk loeihard. Maar in dit soort gevallen heeft Stekelenburg gewoon het nadeel van de twijfel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:42 schreef stefan92 het volgende:
[..]
[..]
Even mijn mening over stekelenburg vandaag gequote.
Blij zijn?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:38 schreef Blupp het volgende:
wat een kop heeft die gast zeg,
waarom doettie zo raar na een doelpunt of assist?..
uit je dak gaan okay, maar deze doet net oftie een bezem in zn reet gestoken krijgt
Als hij deze vorm vasthoudt, zijn we 'm in de winterstop kwijtquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ongelooflijk wat speelde die man goed vandaag
dat zal vast wel wat meevallen..quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als hij deze vorm vasthoudt, zijn we 'm in de winterstop kwijt
Mwa.. het is juist bij Dzsudzsák vaak de constantheid die ontbreekt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als hij deze vorm vasthoudt, zijn we 'm in de winterstop kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |