Kuffour is na dit half jaar tranfervrij......quote:Op zondag 27 januari 2008 22:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Grote kans in de zomer dat de conclusie is dat het een drama was.
Aangezien Heitinga niet meer te houden is moet er in de zomer toch een opvolger komen, als deze speler nu zou komen, raakt hij ingespeeld en wordt hij in het begin van volgend seizoen niet direct in het diepe gegooid.
Martin kijk eens op langer termijn!!
Dan moet Martin niet zeggen dat dit de vervanger van Stam is. Maar een extra verdediger.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Grote kans in de zomer dat de conclusie is dat het een drama was.
Aangezien Heitinga niet meer te houden is moet er in de zomer toch een opvolger komen, als deze speler nu zou komen, raakt hij ingespeeld en wordt hij in het begin van volgend seizoen niet direct in het diepe gegooid.
Martin kijk eens op langer termijn!!
Je kan ook een goed niveau halen als je wisselspeler bent. (Perez)quote:Op zondag 27 januari 2008 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is nooit een vaste kracht geweest en jij spreekt van oud niveau
Perez heeft altijd en overal goede prestatie's geleverd.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Je kan ook een goed niveau halen als je wisselspeler bent. (Perez)
Daarom praat ik ook over zijn oude niveau.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Perez heeft altijd en overal goede prestatie's geleverd.
Dan kun je van Kuffour niet zeggen
Ja maar als het een drama is dadelijk, dan hebben we niets aan hem.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Kuffour is na dit half jaar tranfervrij......
Lindgren speelt wel op een totaal andere positie dan Engelaar.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Speelt die Lindgren nou zo goed bij Groningen? Ik heb toch echt liever Engelaar ookal kost die een paar miljoen meer.
Een te groot risico? Het is op huurbasis.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja maar als het een drama is dadelijk, dan hebben we niets aan hem.
Ik ben van mening dat Kuffour een te groot risico is.
En de transfer van Lindgren is gewoon lachwekkend, vooral dat Groningen al een braziliaans talent heeft klaar staan om hem op te volgen.Dan had je nog beter Davy De Fauw kunnen kopen, liever nog Bradley.
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Want dan hoor je de engelen zingen!
Jup, succes met FCG 2!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef Nashje het volgende:
Wat de fuck. Lindgren gaat nog serieus komen ook.
Van Geel, opkankeren aub.
Hij maakt de club echt kapot.
Wel vreemd dat de club zelf vermeld voor hoeveel ze hun spelers verkopenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:11 schreef w00h00 het volgende:
kenker, tis nog definitief ook.
http://www.fcgroningen.nl/
Voor hoeveel hebben jullie m verkocht toendertijd?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:11 schreef w00h00 het volgende:
kenker, tis nog definitief ook.
http://www.fcgroningen.nl/
Maar ik bedoel meer dat ik zijn oude niveau vind tegen vallen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Daarom praat ik ook over zijn oude niveau.
5 keer zo weinig...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:15 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Voor hoeveel hebben jullie m verkocht toendertijd?
gratisquote:Op zondag 27 januari 2008 23:15 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Voor hoeveel hebben jullie m verkocht toendertijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |