Daarom praat ik ook over zijn oude niveau.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Perez heeft altijd en overal goede prestatie's geleverd.
Dan kun je van Kuffour niet zeggen
Ja maar als het een drama is dadelijk, dan hebben we niets aan hem.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Kuffour is na dit half jaar tranfervrij......
Lindgren speelt wel op een totaal andere positie dan Engelaar.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Speelt die Lindgren nou zo goed bij Groningen? Ik heb toch echt liever Engelaar ookal kost die een paar miljoen meer.
Een te groot risico? Het is op huurbasis.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja maar als het een drama is dadelijk, dan hebben we niets aan hem.
Ik ben van mening dat Kuffour een te groot risico is.
En de transfer van Lindgren is gewoon lachwekkend, vooral dat Groningen al een braziliaans talent heeft klaar staan om hem op te volgen.Dan had je nog beter Davy De Fauw kunnen kopen, liever nog Bradley.
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Want dan hoor je de engelen zingen!
Jup, succes met FCG 2!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef Nashje het volgende:
Wat de fuck. Lindgren gaat nog serieus komen ook.
Van Geel, opkankeren aub.
Hij maakt de club echt kapot.
Wel vreemd dat de club zelf vermeld voor hoeveel ze hun spelers verkopenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:11 schreef w00h00 het volgende:
kenker, tis nog definitief ook.
http://www.fcgroningen.nl/
Voor hoeveel hebben jullie m verkocht toendertijd?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:11 schreef w00h00 het volgende:
kenker, tis nog definitief ook.
http://www.fcgroningen.nl/
Maar ik bedoel meer dat ik zijn oude niveau vind tegen vallen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Daarom praat ik ook over zijn oude niveau.
5 keer zo weinig...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:15 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Voor hoeveel hebben jullie m verkocht toendertijd?
gratisquote:Op zondag 27 januari 2008 23:15 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lindgren heeft al 4 wedstrijden voor Ajax gespeeld hoor.
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:20 schreef Nashje het volgende:
Ik heb het he-le-maal gehad nu.
@#$*(@#^$(!@#*$!@&*#^!@*#&
Risico is dat je weer aan half jaar verneukt, doordat er een grote kans is dat een aankoop in de zomer vanaf de start er moet staan. Terwijl de aankoop nu een half jaar lang kan groeien in het team en Johnny kan opvolgen aan het begin van volgend seizoen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een te groot risico? Het is op huurbasis.
Serieus?quote:
5 ton geloof ik, niet meer in elk gevalquote:Op zondag 27 januari 2008 23:15 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:20 schreef Nashje het volgende:
Ik heb het he-le-maal gehad nu.
@#$*(@#^$(!@#*$!@&*#^!@*#&
Nee was niet serieusquote:Op zondag 27 januari 2008 23:24 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Serieus?
Tering, dan is het beleid bij jullie bijna net zo dramatisch als dat het bij ons was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |