hoe fucking verzin je het!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Want dan hoor je de engelen zingen!
Tussen de supporters en Ajax is afgesproken dat ze af en toe shirts mogen weggeven aan de supportersquote:Op zondag 27 januari 2008 22:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
De Mos vroeg na de wedstrijd van vanmiddag het shirtje van Huntelaar. Dat zou bedoeld zijn voor een gehandicapt jongetje. Huntelaar zei tegen de Mos dat hij geen shirts meer mocht weggeven.
Huntelaar zou een shirtje voor het jongetje alsnog regelen.
Voetbal Insite
"En Denny, je hebt gelijk: als de kakkerlakken je vragen, dan twijfel je niet. Een echte Ajacied zegt dan 100 % zeker NEE. Maar ja, dat ben je niet en blijkbaar nooit geweest. Ondankbare hond."quote:Op zondag 27 januari 2008 22:16 schreef De.Kromme het volgende:
Wat een lul die van Geel met z'n gehuil over Landzaat.
Ben blij dat hij hier niet is.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:16 schreef De.Kromme het volgende:
Wat een lul die van Geel met z'n gehuil over Landzaat.
Dude maak van je hobby je beroepquote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Want dan hoor je de engelen zingen!
Ja die gast is toch geboren in Amsterdam? Dat snap je dan toch niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
"En Denny, je hebt gelijk: als de kakkerlakken je vragen, dan twijfel je niet. Een echte Ajacied zegt dan 100 % zeker NEE. Maar ja, dat ben je niet en blijkbaar nooit geweest. Ondankbare hond."
Beter iig dan Delorge en Collin. Als Kuffour zijn oude niveau weer haalt is dat een leuke speler.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:36 schreef w00h00 het volgende:
Flikker toch op met Kuffour en Lindgren, WANBELEID.
En maar weer oordelen voor ze een minuut gespeeld hebbenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:36 schreef w00h00 het volgende:
Flikker toch op met Kuffour en Lindgren, WANBELEID.
Er hebben zich al enkele tijdschriften gemeld maar Fok! vraagt een te hoog transfer-bedrag. Ik moet waarschijnlijk wachten totdat ik transfervrij ben, maar moet in de tussentijd natuurlijk wel goed blijven presteren.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dude maak van je hobby je beroepje zou er geld mee kunnen verdienen
Ohja dan moeten we maar jan en alleman kopen om eerst even te kijken hoe ze bevallen.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En maar weer oordelen voor ze een minuut gespeeld hebben
Het is toch nooit goed bij sommige...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gewoon een arbitragezaak aanspannen!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:42 schreef toma het volgende:
[..]
Er hebben zich al enkele tijdschriften gemeld maar Fok! vraagt een te hoog transfer-bedrag. Ik moet waarschijnlijk wachten totdat ik transfervrij ben, maar moet in de tussentijd natuurlijk wel goed blijven presteren.
Kuffour wordt gehuurd voor een half jaar dus ik denk dat Ajax zijn salaris niet betaald misschien een gedeelte ervan?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ohja dan moeten we maar jan en alleman kopen om eerst even te kijken hoe ze bevallen.
Kuffour vind ik een groot risico. De beste man zal hoog op de loonlijst staan en zal te duur zijn om op de bank te zetten.
Het centrum met Heitinga-Vermealen met een Vertonghen als back-up voor Vermealen staat prima. Ik had graag een speler als Donk bijvoorbeeld aangetrokken zien worden ipv een 31 jarige reserve speler, die bij Sunderland nog niet aan de bak kwam na een stage, als back-up en op termijn om Hetinga op te volgen.
De transfer van Lindgren vind ik helemaal belachelijk aangezien we hem zelf aan -note bene- Groningen verkocht hebben. Waar is het beleid en hoe kan Van Geel dit verantwoorden?
Drama weekend.
Kuffour tekent voor een half jaar. Vrekquote:Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ohja dan moeten we maar jan en alleman kopen om eerst even te kijken hoe ze bevallen.
Kuffour vind ik een groot risico. De beste man zal hoog op de loonlijst staan en zal te duur zijn om op de bank te zetten.
Het centrum met Heitinga-Vermealen met een Vertonghen als back-up voor Vermealen staat prima. Ik had graag een speler als Donk bijvoorbeeld aangetrokken zien worden ipv een 31 jarige reserve speler, die bij Sunderland nog niet aan de bak kwam na een stage, als back-up en op termijn om Hetinga op te volgen.
De transfer van Lindgren vind ik helemaal belachelijk aangezien we hem zelf aan -note bene- Groningen verkocht hebben. Waar is het beleid en hoe kan Van Geel dit verantwoorden?
Drama weekend.
Lindgren heeft al 4 wedstrijden voor Ajax gespeeld hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Grote kans in de zomer dat de conclusie is dat het een drama was.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kuffour tekent voor een half jaar. Vrek.
Hij is nooit een vaste kracht geweest en jij spreekt van oud niveauquote:Op zondag 27 januari 2008 22:37 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Beter iig dan Delorge en Collin. Als Kuffour zijn oude niveau weer haalt is dat een leuke speler.
23 wedstrijden in een seizoen bij Bayern is toch redelijk vast hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is nooit een vaste kracht geweest en jij spreekt van oud niveau
Speelde altijd rond de 20 duels per seizoen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
23 wedstrijden in een seizoen bij Bayern is toch redelijk vast hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |