Die scoorde bij twente aan de lopende band omdat ie daar in de spits stondquote:Op zondag 27 januari 2008 20:53 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren, tsja, is toch echt wel een goede aankoop.
Volgens mij werd ene Ronald de Boer ook eens door Ajax te licht bevonden....
Herinner mij er nog maar even aan, bedankt.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:12 schreef BigFire het volgende:
[..]
misschien moet feyenoord samenwerken met Ajax. De Cler, Greene, Landzaat, Biseswar... en nog een handvol namen die recent zijn vertrokken.
Tof.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wij hadden iemand ingehuurd voor 10 euro om ons te halen en te brengen, moest wel na de wedstrijd nog een tijdje wachten bij een tankstation omdat die gast vaststond in Arnhem, dikke pleuriskou daar![]()
Komt er zo'n dik wijf langsgereden op een fiets, gaat ze roepen:
KANKERJODEN![]()
Dus gelijk iedereen uit ze auto:
Dikke kankerhoer
Mooie overwinning voor jullie vandaag.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je weet dat ik sarcastisch benIk leef met jullie mee
![]()
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:29 schreef Chadi het volgende:
Was maar een grap omdat Barca weer twee punten liet liggen in de laatste 10 minuten.
Serieus wat een kutbeleidquote:'Lindgren keert terug bij Ajax'
Geschreven door Matthijs van Laar op zondag, 27 januari om 20:42
Ajax lijkt een nieuwe snoepwinkel te hebben gevonden in FC Groningen. Nadat eerder Luis Suárez en onlangs Bruno Silva de overstap maakten naar de hoofdstad, staat nu ook oud-Ajacied Rasmus Lindgren op het punt terug te keren in Amsterdam. Dat meldt RTL Voetbal. Naar alle waarschijnlijk zullen beide partijen maandag het nieuws van de transfer officieel bekendmaken. Vanmiddag wilde Groningen-trainer Ron Jans echter niet reageren op de geruchten, die inmiddels steeds hardnekkiger beginnen te worden.
“Er is inderdaad enige ruis, maar of het inderdaad tot een nieuwe transfer tussen FC Groningen en Ajax komt, durf ik niet te zeggen. Ik ben maar een eenvoudige trainer,” zo liet de oefenmeester van de noorderlingen weten na afloop van het 1-1 gelijkspel tegen Feyenoord.
De overgang van Lindgren mag opmerkelijk heten. In 2005 mocht de 23-jarige Zweed bij Ajax op huurbasis vertrekken omdat hij niet goed genoeg zou zijn. Een jaar later nam FC Groningen hem definitief over, en ontwikkelde hij zich tot een belangrijke pion binnen het elftal van Jans.
Wacht nu maar af hoe hij zich ontwikkeld, toen was ie er niet klaar voor, wie weet nu wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:48 schreef Scorpie het volgende:OMG, Lindgren
ik weet nou niet of ik moet lachen of moet huilen
Gelukkig dat jij het wel zagquote:Op zondag 27 januari 2008 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens die 2-2 was wel grote fout van Urby (weer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |