Ze vinden het niet zo nodig om hun beslissing te motiveren. En dat verbaast me dan weer niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:16 schreef sneakypete het volgende:
DRIE TONSTEMMERS!!
De mensen die daar op willen stemmen hebben realisme toch niet als levenshouding, dus dat klopt dan wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:25 schreef RacerDKB het volgende:
TON kan je toch niet op stemmen, of...?
Je kunt ook deze stemming alvast overslaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik mis de optie "niet".
We hebben zojuist democratisch besloten dat iedereen MOET stemmen.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik mis de optie "niet".
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:56 schreef sneakypete het volgende:
[..]
We hebben zojuist democratisch besloten dat iedereen MOET stemmen.
Zoniet gaat je belasting omhoog.
Nee, die is er wel in deze poll.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik mis de optie "niet".
quote:Op maandag 28 januari 2008 07:27 schreef Xith het volgende:
Nee, die is er wel in deze poll.
Blanco ontbreekt inderdaad ook nog.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:11 schreef Klonk het volgende:
Ik mis idd de blanco stem, als dit een echte democratische poll moet zijn dan kan blanco niet ontbreken
Je hebt ook de optie om helemaal niet in deze poll te stemmen, wat hetzeflde zou zijn als niet komen opdagen op de stemdag.quote:
Dat is waar, maar is het niet de bedoeling van zo'n poll als dit om een indicatie te geven hoe of wat of niet er gestemd gaat worden?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:46 schreef Xith het volgende:
Je hebt ook de optie om helemaal niet in deze poll te stemmen, wat hetzeflde zou zijn als niet komen opdagen op de stemdag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |