Oorlogswinter staat er niet tussen hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 20:43 schreef tisauch het volgende:
Oorlogswinter, stukje jeugdsentiment.![]()
Succes met de verkoop TS.
Dat weet ik ja (het staat er namelijk inquote:Op zondag 27 januari 2008 22:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Pieter Grashof - alleen op de wereld -> ¤ 2,50
Ik hoop dat je weet dat dit een boek van Hector Malot is en dat meneer Grashof het alleen vertaald en misschien bewerkt heeft?
Verhip, je hebt gelijk. Bedoel: Oorlog zonder vrienden.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:34 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Oorlogswinter staat er niet tussen hoor![]()
Maar toch bedankt
Geeft niks hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 07:22 schreef tisauch het volgende:
[..]
Verhip, je hebt gelijk. Bedoel: Oorlog zonder vrienden.
Lijkt mij ook. PM maar voor verdere afhandelingquote:Op maandag 28 januari 2008 09:12 schreef Elvander het volgende:
Ik wil die Flemmings wel van je overnemen, 13 euro inclusief verzenden lijkt me okay
Laat maar even weten,
OK, PM maar voor verdere afhandelingquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:53 schreef Netsplitter het volgende:
P. Nowee - Arendsoog 61: Jacht op een schaduw -> ¤ 7,50
P. Nowee - Arendsoog 57: Arizona Arendsoog (ex-bieb) -> ¤ 5,-
15 incluis?
PMquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:03 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
OK, PM maar voor verdere afhandeling
Kickquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:49 schreef NanKing het volgende:
*poets
Dat zal wel meevallen, het waren niet mijn boekenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:08 schreef yvonne het volgende:
Jij gaat zo'n spijt ooit krijgen van de Arendsoog verkoop
Succes met de verkoop trouwens!
Maar Pieter woonde wel bij mij in de straatquote:Op zondag 27 januari 2008 22:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Pieter Grashof - alleen op de wereld -> ¤ 2,50
Ik hoop dat je weet dat dit een boek van Hector Malot is en dat meneer Grashof het alleen vertaald en misschien bewerkt heeft?
Stoerquote:Op zondag 10 februari 2008 03:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar Pieter woonde wel bij mij in de straat
Als dat exclusief is hebben we een dealquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:27 schreef littledrummergirl het volgende:
5 euro voor allah weet het beter ( pure nieuwsgierigheid)
dat is exclusiefquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:44 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Als dat exclusief is hebben we een deal
Dat is mooiquote:
Ik heb wel degelijk de Omnibus van K.Norel, hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 18:43 schreef Lod het volgende:
Hartman - Oorlog zonder vrienden 5 euro excl.
Jammer dat je van Norel niet de complete trilogie hebt.
Dat klopt, die mocht weg omdat ik de omnibus ook heb.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:46 schreef Lod het volgende:
Volgens mij is het getoonde boek slechts 1/3 van de Varen en Vechten Trilogie.
Als je me niet van plan bent over te halen om je die omnibus te verkopenquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:17 schreef Lod het volgende:
Oh, oke. Maar hoe zit dat nu met Oorlog zonder vrienden?
Dank je welquote:Op maandag 28 april 2008 12:27 schreef Lod het volgende:
Gastkick, voor de nodige variatie . Maar serieus, kun je niet beter met je boeken naar De Slegte of zo gaan? Het schiet hier niet echt op geloof ik.
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:31 schreef VampiricDemon het volgende:
kick
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:18 schreef VampiricDemon het volgende:
schopje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |