AZ<----WIIquote:Op zondag 27 januari 2008 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
Groningen nog een speler verkopen aan Ajax, lijkt me sterk?
Waarom denk jij dat Ajax over het kwalitatief beste elftal beschikt? Ben je er zeker van dat de spelers op iedere positie beter zijn dan bij de concurrenten?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:39 schreef Cyberia18 het volgende:
We hebben nu kwalitatief gezien het beste elftal (net als vorig seizoen) in de Eredivisie en nog ga je zien dat we ons gaan verslikken in de kleine clubs. Om strontziek van te worden
Je kan ook overdrijven zeg, pffquote:Op zondag 27 januari 2008 17:43 schreef RayMania het volgende:
Op iedere positie niet nee. Maar ik denk dat alleen psv redelijk te vergelijken is met Ajax.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat Ajax over het kwalitatief beste elftal beschikt? Ben je er zeker van dat de spelers op iedere positie beter zijn dan bij de concurrenten?
Op de keeper en linksbackpositie na wel ja. We hebben de beste aanvalsduo, we hebben het beste middenveld en nu na het aantrekken van Silva en de terugkomst van Vermaelen een goede verdediging. Dat bij elkaar genomen kan ik me geen betere elf voorstellen, noch bij Feyenoord, noch bij PSV.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat Ajax over het kwalitatief beste elftal beschikt? Ben je er zeker van dat de spelers op iedere positie beter zijn dan bij de concurrenten?
Ja ze zoeken toch een drive of wat?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
vandaar dat jullie er thuis en in de beker kansloos vanaf gingen.
Maar wat nog altijd missen is die wil, die strijdlust die er vanaf minuut 1 moet zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op de keeper en linksbackpositie na wel ja. We hebben de beste aanvalsduo, we hebben het beste middenveld en nu na het aantrekken van Silva en de terugkomst van Vermaelen een goede verdediging. Dat bij elkaar genomen kan ik me geen betere elf voorstellen, noch bij Feyenoord, noch bij PSV.
Ik moet zeggen dat jouw posts ook nou ook niet bol staan van de goed onderbouwde argumenten.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:50 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja ze zoeken toch een drive of wat?
Onderbouw je uitspraak eens ofzo shit ey, in plaats van zulke domme opmerkingen te plaatsen
Klopt, ik was niet eens teleurgesteld na de vroege achterstand van vandaag. Meestal gaan we daarna pas voetballenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar wat nog altijd missen is die wil, die strijdlust die er vanaf minuut 1 moet zijn.
Die clubs in de subtop compenseren dat zeker met inzet en samenspel. Iets wat zowel bij Ajax als PSV regelmatig ver te zoeken is. Al zie je bij beide ploegen wel dat het opeens een stuk beter gaat als men dat wél doet.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:47 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Op iedere positie niet nee. Maar ik denk dat alleen psv redelijk te vergelijken is met Ajax.
Helaas is dit enkel op papier. Bijvoorbeeld Heerenveen en Groningen hebben net wat minder kwaliteit in de selectie maar compenseren dat ruimschoots met inzet en samenspel.
Je zegt dat NAC eventjes 3 puntjes is, omdat jullie tegen goede ploegen beter spelen en voor de stop ook wonnen van Heerenveen. Dan zeg ik dat ajax in de beker kansloos eraf ging tegen NAC en thuis ook al terecht verloor van NAC.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:50 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja ze zoeken toch een drive of wat?
Onderbouw je uitspraak eens ofzo shit ey, in plaats van zulke domme opmerkingen te plaatsen
Nou, tegen die goeie clubs werd anders alleen van Heerenveen, in de Arena, gewonnen (Groningen, Twente gelijk, NAC verloren). Uit werd in de beker al kansloos van NAC verloren (dus helemaal niet zeker drie punten) en tegen Feyenoord werd met nog knap gelijk gespeeld. Ik weet niet waar je het vandaan haalt dat Ajax tegen goeie clubs goed speelt, want dit seizoen zijn er maar bar weinig punten gehaald (of je moet AZ meerekenen). Dit seizoen is niet vorig seizoen (PSV, Twente, Feyenoord uit).quote:Op zondag 27 januari 2008 17:46 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven zeg, pff
ajax speelt goed tegen goeie clubs en dramatisch tegen slechte clubs
Vorig jaar heerenveen gemakkelijk gewonnen, Nac word zeker 3 punten etc etc
Het komt echt wel goed maar kampioen word lastig!
Dat is het probleem dus. Maar ik doelde met mijn opmerking gewoon puur op de kwaliteiten van onze basiself.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar wat nog altijd missen is die wil, die strijdlust die er vanaf minuut 1 moet zijn.
En dan stadion delen met Haarlem!quote:Op zondag 27 januari 2008 17:54 schreef BigKahuna het volgende:
Laten we ons deel van het eigenaarschap van de Arena verkopen en voor dat geld Alexandre Pato kopen.
ik moet zeggen dat ze vandaag leuk gestreden hebben, jammer dat davids er met voorzorgsmaatregelen eruit moest. Maar goed als je zo'n santi kolk ziet rennen is er wel verschil met de strijdlust bij een suarez bijvoorbeeldquote:Op zondag 27 januari 2008 17:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die gast rechts naast t uitvak in z'n roze shirtquote:Op zondag 27 januari 2008 17:54 schreef Jasza het volgende:
2-8 was niet raar geweest vandaag, wat een fucking kansen en wat een reis zeg.
Verder leek het wel lady's day in het uitvak, Wtf zeg
En die malloot die bij het fouilleren ze tandenborstel tevoorschijn haalde, geniaal
Tandenborstel? Waarom?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:54 schreef Jasza het volgende:
2-8 was niet raar geweest vandaag, wat een fucking kansen en wat een kenker reis zeg.
Verder leek het wel lady's day in het uitvak, Wtf zeg
En die malloot die bij het fouilleren ze tandenborstel tevoorschijn haalde, geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |