Bij mij was dat absoluut het gevalquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.
Die introductie, is dat nou echt het geld waard?
3 dagen voor 125 euro naar Schierquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Bij mij was dat absoluut het geval
Maar wat kost het en waar ga je heen?
Ik zou er wel naartoe gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:04 schreef aaipod het volgende:
Haha ik ga ook. Ik twijfelde ook maar ik hoor van verschillende mensen dat het gewoon echt heel tof is en ook erg handig om alvast wat mensen te kennen. Het programma ziet er overigens wel vrij kansloos uit"lagerhuisdebat" "schatzoeken"
EDIT: Vind overigens wel dat 125 euro best veel geld is voor dat stomme eiland. Mijn huisgenoot ging naar de ardennen voor 25 euro meer.
Jij gaat ook SJD doen? Of gaat HBO rechten ook naar schierquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:04 schreef aaipod het volgende:
Haha ik ga ook. Ik twijfelde ook maar ik hoor van verschillende mensen dat het gewoon echt heel tof is en ook erg handig om alvast wat mensen te kennen. Het programma ziet er overigens wel vrij kansloos uit"lagerhuisdebat" "schatzoeken"
EDIT: Vind overigens wel dat 125 euro best veel geld is voor dat stomme eiland. Mijn huisgenoot ging naar de ardennen voor 25 euro meer.
Godverdegodver?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:52 schreef Renesite het volgende:
Mijn broer gaat trouwens P&A doen (personeelsmanagement) en dat gaat 250 of zelfs meer kosten, Ardennen. Gaat hij heen dan krijgt hij studiepunten.
HBO rechten. Wij gaan ook naar Schierquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij gaat ook SJD doen? Of gaat HBO rechten ook naar schier!
Maar toch, ik ken al minimaal 3 anderen die dezelfde opleiding gaat doen!
Ik meen hetquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:56 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Godverdegodver?
Meen je dat?
Ik ga ook Personeelsmanagement doen, waarschijnlijk dan.
Nou, die 250 heb ik zo even niet voor handen hoor
1 2 3 gaan wij. Ik ga dan ook de 4e naar schoolquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:11 schreef aaipod het volgende:
[..]
HBO rechten. Wij gaan ook naar Schier3, 4 en 5 september. Jullie op dezelfde data?
Voor mij een reden om van opleiding te wisselendquote:
Moet ik die info ff van mijn broer bemachtigen...quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:12 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Voor mij een reden om van opleiding te wisselend
Weet je toevallig hoe het staat met de dagen etc?
Wanneer het is bijvoorbeeld ?
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:49 schreef Renesite het volgende:
Weet iemand wanneer de (eerste)jaars hun roosters krijgen?
Veelal laat beginnen en 1 a 2 dagen vrij in de week. HBO.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:39 schreef Renesite het volgende:
Godallemachtig... dán pas...
Mijn werk plant 3 week van te voren in!
Wat kan ik verwachten?
Ja, daar help je mijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Veelal laat beginnen en 1 a 2 dagen vrij in de week. HBO.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, daar help je mij!
ex-eerstejaars SJDers?!
Die rekening krijg je pas in november! Overigens is de ardennen wel grappig hoor, je gaat een vlot maken, kano varen, afzeilen, klimen en je doet een speurtocht ofzo...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:56 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Godverdegodver?
Meen je dat?
Ik ga ook Personeelsmanagement doen, waarschijnlijk dan.
Nou, die 250 heb ik zo even niet voor handen hoor
Gewoon taken verdelen en de boel thuis doen. Lijkt me dat dat toch wel mogelijk is?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:40 schreef Matje-1989 het volgende:
Mensen die werken en niet goed kunnen plannen zijn dan ook de ergste mensen om in
je project-groep te hebben. Ze kunnen nooit en hebben altijd andere dingen te doen wanneer
mensen wel serieus willen werken voor het project.
En pas op voor samenwerkingsconvenanten
Je bent nog niet begonnen op een hogeschool?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Gewoon taken verdelen en de boel thuis doen. Lijkt me dat dat toch wel mogelijk is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |