Vind je?quote:
Nou ja, als de kwaliteit wat beter was geweest had ik het er best voor over gehad.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:53 schreef Tommeke het volgende:
De kantine is ook veel te duur...
En voor wie zijn die plekken achter de slagbomen dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:12 schreef LouWman het volgende:
@maok:
Ja, er komt een gereguleerd parkeerbeleid op de hanze. Dure taal voor een bult slagbomen bij ALLE parkeerperreien. Dit is een gezamenlijke actie van Hanze, RUG en gemeente. Moet per volgend collegejaar operationeel zijn. Er zullen ongetwijfeld "open"pplekken voor bezoekers beschikbaar blijven. Heb wel mijn twijfels of dit op net zo'n relaxete afstand blijft als nu het geval is...
Ik heb iets voorbij zien komen over mensen van buiten de stad maar ik wil eigenlijk wel graag weten waar iedereen die informatie vandaan haalt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
En voor wie zijn die plekken achter de slagbomen dan?
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar het staat in iedergeval hier: http://www.uk.rug.nl/archief/jaargang37/06/04a.phpquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb iets voorbij zien komen over mensen van buiten de stad maar ik wil eigenlijk wel graag weten waar iedereen die informatie vandaan haalt.
Neequote:Op donderdag 20 maart 2008 13:52 schreef Wacky87 het volgende:
Etcetera, alvast bedankt voor de info, nu is het wachten op een FM student.
Dus de kantine zuigt ? in de buurt van de school geen betere eetgelegenheden beschikbaar dan ?
Ik moet volgende week naar EM/G0.006 dus ik ben ook benieuwd. Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:16 schreef Mar0988 het volgende:
Weet iemand waar EM/C1.05 is?
Ik heb volgend week op 10 april daar een tentamen.
Kan iemand mij de routebeschrijving geven vanaf techniekgebouw (zernikeplein 11).
Alvast dank!
quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:16 schreef Mar0988 het volgende:
Weet iemand waar EM/C1.05 is?
Ik heb volgend week op 10 april daar een tentamen.
Kan iemand mij de routebeschrijving geven vanaf techniekgebouw (zernikeplein 11).
Alvast dank!
er staat op Blackboard onder het tentamenroosterdocument een lijst met gebouwen. heb ff gekopieerd voor jullie:quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik moet volgende week naar EM/G0.006 dus ik ben ook benieuwd. Nog nooit van gehoord.
quote:Locatie Economie
Grote zalen zijn oa. De Appel, E025/026 , A117/118/119 , C206/07/08, en D250
(voor lokaalnummer staat EM/…)
Zernikeplein 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |