Ik heb altijd alles verdeeld, in 1x mijn P zonder 1x iets te moeten herkansenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:25 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Je bent nog niet begonnen op een hogeschool?
Taken verdelen, dat is een van de slechtste dingen die je kunt doen.
Vaak meegemaakt dat daardoor bepaalde delen niet goed bleken te zijn, wat
dan uiteindelijk neerkwam op een onvoldoende. Toch blijft het eerste jaar altijd een probleem
qua samenwerking. Je kent mensen niet, en weet hun eigenschappen niet. Wanneer je dan een
groep 'kies' gaat het alleen om de 'fun' in de groep.
Terwijl je aan het eind van jaar 1 meer gaat kiezen volgens het principe: Welke kwaliteiten wil ik het liefst in de groep hebben?
FM?quote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef kloas_wokkel het volgende:
vandaag introductie gehad en morgen ook nog en dan woensdag to vrijdag op kamp
Was best gaar idd. De opzet was ook helemaal verkeerd om iets van een band te creeren. Alleen tijdens die SLB uitleg heeeelemaal aan het eind kregen we pas elkaars namen te horen en moest iedereen wat over zichzelf vertellenquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:52 schreef Raiba het volgende:
Vandaag introductie gehad. Ging beetje vreemd allemaal omdat er niet meteen groepsvorming was, iedereen sukkelde maar een beetje rond met een bekende. Heb wel een best toffe klas, wel een paar typische HAVO kinder nog though. Die zullen echter ook wel veranderen in het van het jaar mag ik hopen.
Hehehhe, welke klas zit je?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:33 schreef aaipod het volgende:
Hehe yup, rechten idd
btw, best veel mooie dames. Schier wordt tof
Ik zit dus ook in rev1a, best toevalig.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:02 schreef aaipod het volgende:
[..]
Was best gaar idd. De opzet was ook helemaal verkeerd om iets van een band te creeren. Alleen tijdens die SLB uitleg heeeelemaal aan het eind kregen we pas elkaars namen te horen en moest iedereen wat over zichzelf vertellen
Ook in mijn klas (misschien wel dezelfde, A) leek iedereen wel iemand te kennen. En de mensen die niemand kenden zijn (met succes) naar de begeleiders gegaan en hebben een overplaatsing geregeld naar een andere klas waar ze wel iemand kenden
Best sneu naar mijn mening, maar goed. De komende dagen op schier leert iedereen elkaar beter kennen, dat kan haast niet anders. Jij gaat ook toch?
De "back up" klassen vertegenwoordiger, had een wit g-star shirt aan waar onze SLB'er nog een opmerking over maaktequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:43 schreef Raiba het volgende:
[..]
Ik zit dus ook in rev1a, best toevalig.Wie ben jij in de klas?(niet dat ik ook maar een paar namen heb onthouden)
Morgen iig schier en hoop dat er dan wat meer gepraat wordt. Heb trouwens helemaal niet mee gekregen dat mensen zich hebben laten overplaatsen, beetje triest inderdaad. Het is toch juist leuk om nieuwe mensen te leren kennen lijkt me.
Anyways, als je dit nog leest moet je maar ff posten wie je bent.
Ah, dat is een van de weinige namen die ik me nog wel kan herinneren. Ik was de gast met het blaauw zwart gestreepte shitrt aan, zat in de rij voor je.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef aaipod het volgende:
[..]
De "back up" klassen vertegenwoordiger, had een wit g-star shirt aan waar onze SLB'er nog een opmerking over maakte(post mijn naam liever niet hier) En jij?
2,5 uur is... Den Bosch of watquote:Op woensdag 3 september 2008 21:28 schreef reetveter het volgende:
Ik doe IBMS dit jaar. Fucking 2,5 uur rijden omdat ik mijn kamer nog niet in kan.
Best mooie studie met veel buitenlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |