Vrij logisch, om alles centraal te houdenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:26 schreef Misstique het volgende:
Waarom willen jullie persé 1 topic dan?
Ben ik nog te klein voor.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben er een heel topic over gedaan om te zorgen dat er 1 topic zou komen, en met 1 zin is 't weer van de baan, geweldig.
Ook de STA'ers zijn natuurlijk welkom op de meet.
[16-02] Nijmeegse Fok! Pool Meet
We waren uniek in het UVTquote:Op zondag 27 januari 2008 15:32 schreef broer het volgende:
Ha, de aloude STA-UVT-discussie is er weer. Daar wil ik natuurlijk niets van missen.
Omdat er destijds nog geen subforum als STA bestond. Nu wel en dus heeft een Nijmegentopic hier ook bestaansrecht.quote:
Prima, zetten we het dan over naar STA, zodat iedereen het makkelijk kan vinden?quote:
Als we het zo spelen dan lijkt de move me snel gemaakt.quote:
Leuk dat jullie dat eigenhandig besloten hebben, maar een STA topic in UVT is niet de meest logische plek, of wel? Als er nieuwe users uit Nijmegen op zoek gaan naar een topic over hun plaats om met stadsgenoten te babbelen, waar denk je dan dat ze zullen gaan zoeken?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Check z'n PI, duidelijk een grap, de reden dat iedereen zo sarcastisch is (zoals eerder uitgelegd) is dat we er een maandje of 2 geleden (nadat de Nijmegenreeks op 2 fronten ruim 2 weken plat gelegen heeft!) een heel topic over gedaan hebben om eindelijk tot 1 reeks te komen.
Dat is wel tof, maar dat kan natuurlijk ook prima in STA en wordt ook veel gedaan.quote:Daarna ging 't opeens snel met de reeks en is er een meet georganiseerd.
We zijn het achter aan het besprekenquote:Op maandag 28 januari 2008 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Houniet, gooi al je charmes in de strijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |