abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2008 @ 05:13:25 #1
184022 bof
turn & burn
pi_56334412
Zelf moet ik de eerste squirtende vrouw nog meemaken, al verheug ik me er niet direct op. Natuurlijk is het een genot om een vrouw kronkelend te zien klaarkomen nadat bijvoorbeeld de tong het werk heeft gedaan, maar om nu een portie squirt over je heen te krijgen... Mij lijkt het niet buitengewoon erotiserend. Toch ben ik ergens nieuwsgierig. Wat is eigenlijk de samenstelling van vrouwelijk squirt? Is het een mix van urine en geil? Is het puur de gladde tovergelei? Hoe voelt het voor een vrouw? Blijven mannen van hun vrouw houden als ze een squirtfetish hebben?

Misschien is het wél een hemels genot. Een goddelijke douche van zaligheid en een seksueel walhalla.
  zondag 27 januari 2008 @ 05:22:16 #2
181376 Baird
Eat shit 'n die!
pi_56334441
quote:
Op zondag 27 januari 2008 05:13 schreef bof het volgende:
Wat is eigenlijk de samenstelling van vrouwelijk squirt? Is het een mix van urine en geil?
Jij pist ook wel eens uit je neus dan ofzo?
Only the strongest will survive...
  zondag 27 januari 2008 @ 06:17:23 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_56334674
quote:
Zelf moet ik de eerste squirtende vrouw nog meemaken, al verheug ik me er niet direct op.
Het openen van dit topic doet anders vermoeden
pi_56334677
Het blijft een vreemde gewaarwording.
  zondag 27 januari 2008 @ 06:24:19 #5
184022 bof
turn & burn
pi_56334686
Niet direct is ook een vorm van indirect natuurlijk.
  zondag 27 januari 2008 @ 06:32:19 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_56334697
quote:
Op zondag 27 januari 2008 06:24 schreef bof het volgende:
Niet direct is ook een vorm van indirect natuurlijk.
Ah, je verheugt je er indirect op?
pi_56334715
Lijkt me wel geil, ik heb het nooit meegemaakt, wel supernat, maar spuiten niet dus.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_56334716
Eerst maar eens een duurzame vriendin zien te scoren.
  zondag 27 januari 2008 @ 07:17:47 #9
184022 bof
turn & burn
pi_56334758
Eerst zijn er programma's over vulkanen en orkanen. Briesjes en lava-spuitende donderstenen van Moeder Natuur. Niks mis mee. Die staan equivalent aan de gemiddelde orgasmes van moeder de vrouw.

Maar dan komen er ineens programma's over supervulkanen en categorie 5-alles-verwoestende-orkanen. In dat licht ben ik automatisch nieuwsgierig naar squirting. Dat moet haast wel een hogere ervaring zijn. Een krachtige boodschap waarbij een dekbed niet droog blijft. En hoe voel je je als man na zo'n sensuele cascade?

Daar ben ik benieuwd naar.
pi_56334767
quote:
Op zondag 27 januari 2008 07:17 schreef bof het volgende:
Maar dan komen er ineens programma's over supervulkanen en categorie 5-alles-verwoestende-orkanen.
"Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een orkaan? Het begint nat en heftig, en aan het eind ben je alles kwijt. "
pi_56334863
quote:
Zelf moet ik de eerste squirtende vrouw nog meemaken, al verheug ik me er niet direct op. Natuurlijk is het een genot om een vrouw kronkelend te zien klaarkomen nadat bijvoorbeeld de tong het werk heeft gedaan, maar om nu een portie squirt over je heen te krijgen... Mij lijkt het niet buitengewoon erotiserend. Toch ben ik ergens nieuwsgierig. Wat is eigenlijk de samenstelling van vrouwelijk squirt? Is het een mix van urine en geil? Is het puur de gladde tovergelei? Hoe voelt het voor een vrouw? Blijven mannen van hun vrouw houden als ze een squirtfetish hebben?

Misschien is het wél een hemels genot. Een goddelijke douche van zaligheid en een seksueel walhalla.
net alsof sperma zo jummie is *ril*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 27 januari 2008 @ 10:25:41 #12
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_56335332
quote:
Op zondag 27 januari 2008 08:37 schreef simmu het volgende:

[..]

net alsof sperma zo jummie is *ril*
geen idee, heb het nooit gehad..
pi_56336241
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_56351281
ik heb 1 x gehad dat ik klaar kwam en toen vlak erna was ik heeeel erg nat, ook op het bed, dat ik dacht van het lijkt wel alsof ik heb gequirt idd, maar ik mertke het niet.
pi_56368079
Het ejaculaat van de vrouw is vrijwel gelijk aan die van de man minus zaadcellen, de samenstelling komt op hetzelfde neer.

Als het goed is is een een wat zoetige vloeistof en zit er geen urine bij(alhoewel ook dat kan voorkomen).

Dit soort dingen moet je niet "droog" aan denken, binnen de seks is het supergeil, als je er zo zonder geilheid aan denkt is het misschien een beetje vreemd.
Zo is het met zoveel binnen seks, het is supergeil als je bezig bent, maar als je daar "droog" over denkt is het mwaw mwaw...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_56396290
Pas twee keer meegemaakt dat een meid squitend klaarkwam (bij dezelfde meid trouwens). Maar dat was alleen na lang en snel/hard vingeren, niet als ze klaarkwam van het beffen. Vonden het allebei toch wel even vreemd toen dat voor het eerst gebeurde, maar tegelijkertijd ook wel weer geil. Niet zo vreemd want geil waren we natuurlijk al.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  dinsdag 29 januari 2008 @ 21:55:45 #17
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56396668
Het zoveelste topic hierover
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_56397490
ik vind dit vies
pi_56397541
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:27 schreef JaapjeK het volgende:
ik vind dit vies
nou en
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56402730
Ik ga het nog wel es proberen samen met mijn vriendin denk ik, maar het lijkt me dat zoiets spontaan moet gebeuren. Als je er als kerel in gaat zo van "nou schatje, ik zal je es ff lekker over de bedrand laten spuiten" lijkt het me sterk dat het lukt..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:58:39 #21
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_56415210
quote:

Een 'portie squirt' over je heen krijgen is makkelijker af te spoelen dan een 'portie kwak'... Tenzij je klaarkomt in poedervorm en het gewoon een kwestie van afstoffen is natuurlijk .

Leg 's uit... Wat heeft houden van ermee te maken . Squirten is iets dat (kan) gebeuren, geen fetish bij mijn weten... Als je bang bent om 'vies' te worden kun je beter maar helemaal niet aan sex beginnen. Zweet en andere lichaamssappen... Ieuw .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_56415559
Hoi es!
  donderdag 31 januari 2008 @ 11:01:19 #23
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_56428795
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:58 schreef es70 het volgende:

[..]

Een 'portie squirt' over je heen krijgen is makkelijker af te spoelen dan een 'portie kwak'... Tenzij je klaarkomt in poedervorm en het gewoon een kwestie van afstoffen is natuurlijk .

Leg 's uit... Wat heeft houden van ermee te maken . Squirten is iets dat (kan) gebeuren, geen fetish bij mijn weten... Als je bang bent om 'vies' te worden kun je beter maar helemaal niet aan sex beginnen. Zweet en andere lichaamssappen... Ieuw .
Klaarkomen in poedervorm: Droogkloot
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
pi_56437129
k doe iedere x me best maar krijg t nie voor elkaar bij der... some advise?
It is I that f*cks your girlfriend
pi_56473576
Ik heb het nooit meegemaakt... Zou niet weten hoe het is...
pi_56473599
quote:
Op zondag 27 januari 2008 05:22 schreef Baird het volgende:

[..]

Jij pist ook wel eens uit je neus dan ofzo?
LOLLLLLLL
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_56518129
Ik heb het inmiddels bij drie verschillende vrouwen meegemaakt, wel verschillend in heftigheid zeg maar...
Eén kwam ècht spuitend klaar en bij de andere twee kwam het ten tijde van het orgasme er met spiraaltjes heftig sijpelend uit.

Het heeft vooral te maken met de mate van geiligheid, verwacht niet dat een vrouw zomaar gaat squirten als jij denkt dat je je tong goed zijn werk hebt laten doen, of flink gevingerd hebt. Bij mijn ervaringen was het o.a. een mix van trio, (nieuwe) geile speeltjes erbij uitproberen, (Tarzan vibrators met extra clitstimulans doen het goed) maar ook zeer zeker tong en vingers... Toch is het echt een totaal plaatje. De sfeer moet al èxtra geil zijn, de sex is èxtra geil en je probeert eens wat anders wat goed aanslaat

Mocht je er echt voor gaan, wees dan niet te rustig en wissel niet teveel, wat dat betreft is het hetzelfde als bij mannen... Als je bijna denkt klaar te komen en ze wisselt ineens van tactiek duurt het langer... Als je bij een vrouw een bepaalde "handeling" uitvoert en je gaat ineens over op heel wat anders, zakt het ook weer af...

En hoe voelt het, of ziet het eruit...?
Ik vind het wel geil! Ergens is het toch een soort bevestiging dat je iets goed doet! Ga je ook niet druk zitten maken over het feit dat je gezicht, bed, bank of whatever nat wordt... Jij vind het ook lekker om in haar mond klaar te komen en dan schiet je ook wel eens mis...!

En het smaakt niks anders, als wanneer je haar likt, het geile vind ik ervan dat het zo intens en heftig is en dat het nog gladder wordt, alles glijdt zeg maar En mocht je toch praktisch willen denken... Er bestaan wasmachines en douches...

Maar, dit is mijn mening als man zijnde, denk dat een vrouwelijke mening er anders uitziet, dus... welke vrouw geeft haar kijk op het verhaal??
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_56689319
@Boven: Mooi uitgelegd.

Het lijkt me ook wel wat hebben.. Ik heb alleen vaak het gevoel dat ik moet plassen of zo.. of dat het geil-zijn gevoel te erg wordt.. misschien dat ik dan op het randje zat of zo.. Ik weet niet..
"Het maakt niet uit wat je doet, zolang je het maar goed doet!"
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:30:32 #29
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56690025
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:56 schreef Mystical_moonlight het volgende:
@Boven: Mooi uitgelegd.

Het lijkt me ook wel wat hebben.. Ik heb alleen vaak het gevoel dat ik moet plassen of zo.. of dat het geil-zijn gevoel te erg wordt.. misschien dat ik dan op het randje zat of zo.. Ik weet niet..
het gevoel vam moeten plassen heeft er alles mee te maken, de kunst is om dat gevoel los te laten en te beseffen dat je helemaal niet hoeft te plassen maar dat t gewoon daarmee te maken heeft
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_56714820
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:42 schreef RR-Phantom het volgende:
k doe iedere x me best maar krijg t nie voor elkaar bij der... some advise?
tsjah, schijnt dat het persoonlijk gebonden is of een meisje het kan of niet.
Tips...
Probeer pistooltje icm beffen eens. en dat gewoon lekker lang volhouden.
Doet wonderen
Baggervet!
pi_56848565
Ik squirt regelmatig. Het is gewoon een oorzichtig vocht zonder echt reuk. Op mijn site kan je het wel vinden in de films.
pi_56849059
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 01:55 schreef Leonilein het volgende:
Ik heb het nooit meegemaakt... Zou niet weten hoe het is...
Ik wel, natte boel hoor
pi_56849304
Dan kan de vrouw ook eens bij de man in de mond ejaculeren.

Denk dat ik wel zou slikken.
pi_57211845
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef DemonRage het volgende:
Dan kan de vrouw ook eens bij de man in de mond ejaculeren.

Denk dat ik wel zou slikken.
Denk wel dat je je verslikt dan, d'r komt méér uit als een vingerhoedje
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_57291643
Voor de mannen die vrouwen willen laten squirten: de g-spot moet vooral gestimleerd worden met de vingers (kom hier beweging). De vrouw moet zich helemaal ontspannen voelen. Ze krijgt een plas gevoel (zoals hierboven genoemd) maar ze moet dit niet tegenhouden maar juist haar vagina ontspannen houden. Vervolgens moet ze op het moment dat ze klaar komt haar vagina aanspannen...

Zelf nog nooit gedaan maar ik ben ermee aan het experimenteren vandaar dat ik de techniek een beetje weet...
pi_57292928
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:27 schreef JaapjeK het volgende:
ik vind dit vies
+100 nuttige informatie
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_57394820
Bij mijn vrouw is het één keer echt gelukt, de andere keren heeft ze wel het gevoel te spuiten, maar wordt dan alleen verschrikkelijk nat. Wat een geweldige stimulator is om dit te bereiken:

Als het daar niet mee lukt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')