Jij pist ook wel eens uit je neus dan ofzo?quote:Op zondag 27 januari 2008 05:13 schreef bof het volgende:
Wat is eigenlijk de samenstelling van vrouwelijk squirt? Is het een mix van urine en geil?
Het openen van dit topic doet anders vermoedenquote:Op zondag 27 januari 2008 05:13 schreef bof het volgende:
Zelf moet ik de eerste squirtende vrouw nog meemaken, al verheug ik me er niet direct op.
Ah, je verheugt je er indirect op?quote:Op zondag 27 januari 2008 06:24 schreef bof het volgende:
Niet direct is ook een vorm van indirect natuurlijk.
"Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een orkaan? Het begint nat en heftig, en aan het eind ben je alles kwijt.quote:Op zondag 27 januari 2008 07:17 schreef bof het volgende:
Maar dan komen er ineens programma's over supervulkanen en categorie 5-alles-verwoestende-orkanen.
net alsof sperma zo jummie is *ril*quote:Op zondag 27 januari 2008 05:13 schreef bof het volgende:
Zelf moet ik de eerste squirtende vrouw nog meemaken, al verheug ik me er niet direct op. Natuurlijk is het een genot om een vrouw kronkelend te zien klaarkomen nadat bijvoorbeeld de tong het werk heeft gedaan, maar om nu een portie squirt over je heen te krijgen... Mij lijkt het niet buitengewoon erotiserend. Toch ben ik ergens nieuwsgierig. Wat is eigenlijk de samenstelling van vrouwelijk squirt? Is het een mix van urine en geil? Is het puur de gladde tovergelei? Hoe voelt het voor een vrouw? Blijven mannen van hun vrouw houden als ze een squirtfetish hebben?
Misschien is het wél een hemels genot. Een goddelijke douche van zaligheid en een seksueel walhalla.
Een 'portie squirt' over je heen krijgen is makkelijker af te spoelen dan een 'portie kwak'... Tenzij je klaarkomt in poedervorm en het gewoon een kwestie van afstoffen is natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 05:13 schreef bof het volgende:
Zelf moet ik de eerste squirtende vrouw nog meemaken, al verheug ik me er niet direct op. Natuurlijk is het een genot om een vrouw kronkelend te zien klaarkomen nadat bijvoorbeeld de tong het werk heeft gedaan, maar om nu een portie squirt over je heen te krijgen... Mij lijkt het niet buitengewoon erotiserend. Toch ben ik ergens nieuwsgierig. Wat is eigenlijk de samenstelling van vrouwelijk squirt? Is het een mix van urine en geil? Is het puur de gladde tovergelei? Hoe voelt het voor een vrouw? Blijven mannen van hun vrouw houden als ze een squirtfetish hebben?
Misschien is het wél een hemels genot. Een goddelijke douche van zaligheid en een seksueel walhalla.
Klaarkomen in poedervorm: Droogklootquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Een 'portie squirt' over je heen krijgen is makkelijker af te spoelen dan een 'portie kwak'... Tenzij je klaarkomt in poedervorm en het gewoon een kwestie van afstoffen is natuurlijk.
Leg 's uit... Wat heeft houden van ermee te maken. Squirten is iets dat (kan) gebeuren, geen fetish bij mijn weten... Als je bang bent om 'vies' te worden kun je beter maar helemaal niet aan sex beginnen. Zweet en andere lichaamssappen... Ieuw
.
LOLLLLLLLquote:Op zondag 27 januari 2008 05:22 schreef Baird het volgende:
[..]
Jij pist ook wel eens uit je neus dan ofzo?
het gevoel vam moeten plassen heeft er alles mee te maken, de kunst is om dat gevoel los te laten en te beseffen dat je helemaal niet hoeft te plassen maar dat t gewoon daarmee te maken heeftquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:56 schreef Mystical_moonlight het volgende:
@Boven: Mooi uitgelegd.
Het lijkt me ook wel wat hebben.. Ik heb alleen vaak het gevoel dat ik moet plassen of zo.. of dat het geil-zijn gevoel te erg wordt.. misschien dat ik dan op het randje zat of zo.. Ik weet niet..
tsjah, schijnt dat het persoonlijk gebonden is of een meisje het kan of niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:42 schreef RR-Phantom het volgende:
k doe iedere x me best maar krijg t nie voor elkaar bij der... some advise?
Ik wel, natte boel hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:55 schreef Leonilein het volgende:
Ik heb het nooit meegemaakt... Zou niet weten hoe het is...
Denk wel dat je je verslikt dan, d'r komt méér uit als een vingerhoedjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef DemonRage het volgende:
Dan kan de vrouw ook eens bij de man in de mond ejaculeren.
Denk dat ik wel zou slikken.
+100 nuttige informatiequote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:27 schreef JaapjeK het volgende:
ik vind dit vies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |