Claire is leuk!quote:Op zondag 27 januari 2008 09:43 schreef happyme28 het volgende:
Ha, die Claire is echt net Syl. Die kon ook zo heerlijk niet reageren en lachen als iedereen op haar los ging. (Heeft haar uiteindelijk wel alle uitjes/cursussen etc. gekost, maar die heeft Claire toch al niet, dus niets te verliezen)
Wat heeft zij hem in vredesnaam gedaan? Als ze een kind had gehad dan had hij een liedje voor haar geschreven.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:18 schreef mootie het volgende:
Brian: Claire de pijpslet.
Ze is niet in zijn kamp gekomen. Snap dat dan. Als ze dat wel had gedaan, was ze gepromoveerd tot neukhoer. Nu is ze slechts pijpslet.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:35 schreef noekje het volgende:
Wat heeft zij hem in vredesnaam gedaan? Als ze een kind had gehad dan had hij een liedje voor haar geschreven.
Dat is toch wéér van hetzelfde niveau als Sliko de Kliko, bloedhond, manwijf etc..?quote:Op zondag 27 januari 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze is niet in zijn kamp gekomen. Snap dat dan. Als ze dat wel had gedaan, was ze gepromoveerd tot neukhoer. Nu is ze slechts pijpslet.
Het ging weer eens helemaal nergens over. Voor de verandering.
En Laffe Luc mag wat mij betreft splitten, samen met Selene.
Even aan het bijlezen en nu moet ik toch even lachen.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:49 schreef scanman01 het volgende:
Lieke was al maanden de gouden kooi en dat is nu goed te merken.
ik ookquote:Op zondag 27 januari 2008 10:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Even aan het bijlezen en nu moet ik toch even lachen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 04:48 schreef mootie het volgende:
Hehe Huub heeft eindelijk door dat Luc tegen hem speelt.
Tegen Luc: Met je focking wannabe focking carriere.
Het gros van de bewoners komt nou eenmaal niet verder dan het steeds herhalen van hetzelfde kunstje, daarom moeten ze ook af en toe een verse bewoner in de villa hebben... t liefst 1 die een ander kunstje kan dan de reeds aanwezige bewonersquote:Op zondag 27 januari 2008 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is toch wéér van hetzelfde niveau als Sliko de Kliko, bloedhond, manwijf etc..?
Gewoon uit het niets de meest gore dingen uit je mond spugen.
Luc en Selene vind ik zo achterlijk, dat ze daar überhaupt nog zitten, dat ik daar geen woorden aan vuil wil maken.
En toch blijft het me verbazen. Elke keer weer.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gros van de bewoners komt nou eenmaal niet verder dan het steeds herhalen van hetzelfde kunstje, daarom moeten ze ook af en toe een verse bewoner in de villa hebben... t liefst 1 die een ander kunstje kan dan de reeds aanwezige bewoners
Mij ook, zowel dat ze denken steeds met een herhaling van hetzelfde script weg te kunnen komen als het feit dat er nog steeds mensen bereid zijn om hun honger naar media-aandacht daar te stillen...quote:Op zondag 27 januari 2008 11:10 schreef noekje het volgende:
[..]
En toch blijft het me verbazen. Elke keer weer.
Troost je: zie het als een bewijs dat je meer intelligentie in huis hebt dan al die nitwits bij elkaar. Okay, een schrale troost, aangezien ze samen één hersencel delen. Maar toch! Wij hebben er minimaal twee, in eigen gebruikquote:Op zondag 27 januari 2008 11:10 schreef noekje het volgende:
En toch blijft het me verbazen. Elke keer weer.
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Troost je: zie het als een bewijs dat je meer intelligentie in huis hebt dan al die nitwits bij elkaar. Okay, een schrale troost, aangezien ze samen één hersencel delen. Maar toch! Wij hebben er minimaal twee, in eigen gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |