Hoezo? Laat dat asociale spul zichzelf maar lekker voor schut zetten met hun onzinnige, trashy geklep.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Claire zo zwak nu, kom er toch eens tegen in !!!!
Huub vroeg haar om nog een sigaretje te roken.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:38 schreef ericahysterica het volgende:
huub is terug en clair gaat nu ook uit bed
Hij lult wel om het pijpverhaal heen.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:45 schreef ericahysterica het volgende:
ga niet tegen mij tof lopen doen terwijl je mij naait(huub over luc)
Jaap speelt, in mijn ogen, al weken tegen Huub.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:48 schreef ericahysterica het volgende:
clair vertelt dat jaap huub ook in de antihuub plannen betrokken was volgens brian
nogquote:Op zondag 27 januari 2008 05:51 schreef ericahysterica het volgende:
even ot mensen zijn lullie nog wakker of al wakker?
Ik ben nog wakker. Lange "slapende" holocaust memorial dag achter de rug in Westerbork.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:51 schreef ericahysterica het volgende:
even ot mensen zijn lullie nog wakker of al wakker?
Jaap is een nitwit, wel een leuke nitwit, maar een nitwitquote:Op zondag 27 januari 2008 05:54 schreef akveor het volgende:
Jaap tegen Claire: Je hebt het maat te accepteren anders wordt je weggestemd..... kom eens op voor jezelf.
Goed idee, maar de redactie zal er dan wel voor zorgen dat het Luc tegen Selene met Brian wordtquote:Op zondag 27 januari 2008 06:00 schreef ericahysterica het volgende:
jaap stelt voor om een vijand voor luc te zoeken en brian lijkt hem een goede vijand
Wat bedoel je?quote:Op zondag 27 januari 2008 06:03 schreef ericahysterica het volgende:
huub heeft een briefje uit de verhaallijn gehouden??????????????
ja jaap vroeg daar net iets over en dit antwoordde huub toenquote:
hahaha ja vast met een rood kussen op zijn piemel......dat maakt tv!quote:Op zondag 27 januari 2008 06:05 schreef tipsch het volgende:
Caramba, Huub is wel erg verneukt zeg in al die tijd. Vreselijk neerbuigend mans ventje. Maar ja, tot dusver nog steeds niets beters. mm, Jaap misschien
Waarop Claire lachtquote:Op zondag 27 januari 2008 06:09 schreef akveor het volgende:
Jaap: Gewoon seks... anders stemmen we haar gewoon weg... we hebben een villa hoer nodig...
Liever naast Claire dan naast Jaap... lijkt me ook niet zo'n moeilijke keuze...quote:Op zondag 27 januari 2008 06:11 schreef ericahysterica het volgende:
ze gaan toch in hun gewone bed liggen maar moeten wel stil zijn, geen discussies meer want dat mag niet van de febo
Omdat ze anderen dan wakker zouden houden?quote:Op zondag 27 januari 2008 06:11 schreef ericahysterica het volgende:
ze gaan toch in hun gewone bed liggen maar moeten wel stil zijn, geen discussies meer want dat mag niet van de febo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |