Ik vind dit Huub z'n eigen schuld.... Huub zou hier net zo hard misbruik van maken. (Als ie mochtquote:Op zondag 27 januari 2008 05:20 schreef mootie het volgende:
Brian![]()
ik kan hier zo niet tegen, smerig, laag mannetje.
Wat moet je dan tegen zo'n stel hersenlozen?quote:Op zondag 27 januari 2008 05:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Claire wordt nu gebashed door Brian, Selene en Amanda ....
en ze heeft geen enkel verweer .......
precies gewoon dat zooitje trash laten lullenquote:Op zondag 27 januari 2008 05:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat moet je dan tegen zo'n stel hersenlozen?
Ik vind het wel meevallen, ze zegt helemaal niets. Wat is het probleem daarvan? Móet ze nu reageren dan? (Het is 5:25)quote:Op zondag 27 januari 2008 05:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Claire is echt zwak ............
het kan vandaag inderdaad weer een leuke streamdag opleverenquote:Op zondag 27 januari 2008 05:25 schreef riri het volgende:
Ook Jaap heeft zelfs Luc lopen opstoken zeggen ze...dat zal Huub leuk vinden van Jaap als hij dat morgen hoort
Yep, al in the script. Man o man wat baal ik van die kutredactie.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:25 schreef akveor het volgende:
Eigenlijk opvallend dat Mikey naast Jaap sliep...
[ afbeelding ]
Het trailer trash staat lekker voor lul als Claire niet reageert. Go Claire!quote:Op zondag 27 januari 2008 05:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, ze zegt helemaal niets. Wat is het probleem daarvan? Móet ze nu reageren dan? (Het is 5:25)
Was dat eigenlijk niet voor de danseressen?quote:Op zondag 27 januari 2008 05:25 schreef akveor het volgende:
Eigenlijk opvallend dat Mikey naast Jaap sliep...
[ afbeelding ]
Komt mooi uit, dit was het laatste optreden toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 05:28 schreef akveor het volgende:
Brian: Vorige keer is aangegeven dat wanneer Huub weer dronken is zijn optreden niet meer doorgaan.
jaha en die rat keek het bord niet eens achternaquote:Op zondag 27 januari 2008 05:27 schreef Morwen het volgende:
Huub of Jaap gooit borden stuk? Wat hoor ik toch?
Brian durft alleen tegen Huub als ie lam is, chicken.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:28 schreef ericahysterica het volgende:
huub is lam en een makkelijk doel volgens brian. Huub zou omdat hij weer gedronken heeft niet meer mee mogen op optredens voortaan aldus brian
Misschien de schoonmaakploeg?quote:Op zondag 27 januari 2008 05:27 schreef Morwen het volgende:
Huub of Jaap gooit borden stuk? Wat hoor ik toch?
Net zo walgelijk als ik het vond van Lieke om intiem details deelde vind ik dit van Huub net zo walgelijk. En daarbij oorstom om zoiets tegen je grootste tegenstander te zeggen. Heeft ieen steekje los ofzo?quote:Op zondag 27 januari 2008 05:30 schreef ericahysterica het volgende:
hoog nivootje nu amanda en brian over het pijpen van clair en haar weer pijpslet noemen. Mamanetty mag weer trots op haar zoon zijn (mamahuub ook trouwens)
Huub is altijd lamquote:Op zondag 27 januari 2008 05:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian durft alleen tegen Huub als ie lam is, chicken.
ik denk dat het spel met huub op de loop is gegaanquote:Op zondag 27 januari 2008 05:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Net zo walgelijk als ik het vond van Lieke om intiem details deelde vind ik dit van Huub net zo walgelijk. En daarbij oorstom om zoiets tegen je grootste tegenstander te zeggen. Heeft ieen steekje los ofzo?
Daar deed Lieke dat uitgebreid oncam. Het is nog maar de vraag òf Huub dat ofcam überhaupt wel heeft gezegd. Brian krijgt Luc zo mee in wat voor plannetjes dan ook. Selene en Mike ook trouwensquote:Op zondag 27 januari 2008 05:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Net zo walgelijk als ik het vond van Lieke om intiem details deelde vind ik dit van Huub net zo walgelijk. En daarbij oorstom om zoiets tegen je grootste tegenstander te zeggen. Heeft ieen steekje los ofzo?
Het lijkt me wel duidelijk... Huub wilde natuurlijk weer z;n ego strelen.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar deed Lieke dat uitgebreid oncam. Het is nog maar de vraag òf Huub dat ofcam überhaupt wel heeft gezegd. Brian krijgt Luc zo mee in wat voor plannetjes dan ook. Selene en Mike ook trouwens
Hoezo? Laat dat asociale spul zichzelf maar lekker voor schut zetten met hun onzinnige, trashy geklep.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Claire zo zwak nu, kom er toch eens tegen in !!!!
Huub vroeg haar om nog een sigaretje te roken.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:38 schreef ericahysterica het volgende:
huub is terug en clair gaat nu ook uit bed
Hij lult wel om het pijpverhaal heen.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:45 schreef ericahysterica het volgende:
ga niet tegen mij tof lopen doen terwijl je mij naait(huub over luc)
Jaap speelt, in mijn ogen, al weken tegen Huub.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:48 schreef ericahysterica het volgende:
clair vertelt dat jaap huub ook in de antihuub plannen betrokken was volgens brian
nogquote:Op zondag 27 januari 2008 05:51 schreef ericahysterica het volgende:
even ot mensen zijn lullie nog wakker of al wakker?
Ik ben nog wakker. Lange "slapende" holocaust memorial dag achter de rug in Westerbork.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:51 schreef ericahysterica het volgende:
even ot mensen zijn lullie nog wakker of al wakker?
Jaap is een nitwit, wel een leuke nitwit, maar een nitwitquote:Op zondag 27 januari 2008 05:54 schreef akveor het volgende:
Jaap tegen Claire: Je hebt het maat te accepteren anders wordt je weggestemd..... kom eens op voor jezelf.
Goed idee, maar de redactie zal er dan wel voor zorgen dat het Luc tegen Selene met Brian wordtquote:Op zondag 27 januari 2008 06:00 schreef ericahysterica het volgende:
jaap stelt voor om een vijand voor luc te zoeken en brian lijkt hem een goede vijand
Wat bedoel je?quote:Op zondag 27 januari 2008 06:03 schreef ericahysterica het volgende:
huub heeft een briefje uit de verhaallijn gehouden??????????????
ja jaap vroeg daar net iets over en dit antwoordde huub toenquote:
hahaha ja vast met een rood kussen op zijn piemel......dat maakt tv!quote:Op zondag 27 januari 2008 06:05 schreef tipsch het volgende:
Caramba, Huub is wel erg verneukt zeg in al die tijd. Vreselijk neerbuigend mans ventje. Maar ja, tot dusver nog steeds niets beters. mm, Jaap misschien
Waarop Claire lachtquote:Op zondag 27 januari 2008 06:09 schreef akveor het volgende:
Jaap: Gewoon seks... anders stemmen we haar gewoon weg... we hebben een villa hoer nodig...
Liever naast Claire dan naast Jaap... lijkt me ook niet zo'n moeilijke keuze...quote:Op zondag 27 januari 2008 06:11 schreef ericahysterica het volgende:
ze gaan toch in hun gewone bed liggen maar moeten wel stil zijn, geen discussies meer want dat mag niet van de febo
Omdat ze anderen dan wakker zouden houden?quote:Op zondag 27 januari 2008 06:11 schreef ericahysterica het volgende:
ze gaan toch in hun gewone bed liggen maar moeten wel stil zijn, geen discussies meer want dat mag niet van de febo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |