Ik heb Bert nooit bewierrookt, die cup was te danken aan van Hooijdonk.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Laat me raden, een kleine 6 jaar geleden stond je ook uit je dak te gaan en Bert te bewieroken?
De rest van het team was ook zo slecht, pfoeh hé.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik heb Bert nooit bewierrookt, die cup was te danken aan van Hooijdonk.
Dat ontken ik toch niet? Van Hooijdonk was alleen de belangrijkste schakel.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:42 schreef Happel het volgende:
[..]
De rest van het team was ook zo slecht, pfoeh hé.![]()
En Van Marwijk was natuurlijk de man die op de bank zijn neus aan het leeghalen was en verder geen flikker uitvoerde.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:45 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch niet? Van Hooijdonk was alleen de belangrijkste schakel.
Als het goed gaat is Bert daar wel mede verantwoordelijk voor, maar als het kut gaat ligt het 100 % aan de spelers?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
En Van Marwijk was natuurlijk de man die op de bank zijn neus aan het leeghalen was en verder geen flikker uitvoerde.
Je zou zeggen; doe die man als nog een nieuwe contract aanbod, maarja ...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:13 schreef SCH het volgende:
Het blijft onbegrijpelijk om hem te laten gaan.
Kan het nog worden terug gedraaid?
Tis meer dat Bert wel iets meer respect verdient dan een simpel "rot maar op". Of hij verantwoordelijk is of niet, dat is een tweede.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:07 schreef De.Kromme het volgende:
Als het goed gaat is Bert daar wel mede verantwoordelijk voor, maar als het kut gaat ligt het 100 % aan de spelers?
Almelo?quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar gaat Verbeek in godsnaam volgend seizoen trainen?.
sinds wanneer ben jij modquote:
Ik zal em es vragen of ie ook kaas lust, dan kan ik bij AZ aan de slag zodra Van Gaal foetsie is (die blijft toch niet ondanks die mooie praatjes van die mooiboys).quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord zal het wel niet meer worden, anders was het wel al bekend gemaakt lijkt me.
Waar gaat Verbeek in godsnaam volgend seizoen trainen?.
Laten we het hopen. Buiten Verbeek is het weinig soeps in Nederland.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:34 schreef Blawh het volgende:
Hij gaat gewoon naar Feyenoord hoor. Ze zijn misschien nog niet rond, maar het komt wel rond.
quote:Verbeek nieuwe trainer Feyenoord
Gertjan Verbeek is de nieuwe trainer van Feyenoord. De leiding van de Stadionclub heeft een akkoord bereikt met de huidige trainer van SC Heerenveen, die volgens planning morgen wordt gepresenteerd in De Kuip. Verbeek was in Rotterdam van meet af aan kandidaat nummer één om de naar het Nederlands elftal vertrekkende Bert van Marwijk op te volgen. Feyenoord wordt voor de 45-jarige Verbeek de derde club als hoofdtrainer. Behalve bij SC Heerenveen stond hij eerder aan het roer bij Heracles Almelo.
In vergelijking met vorig seizoen is de zoektocht van Feyenoord naar een nieuwe trainer beduidend soepeler verlopen. Toen zegde topkandidaat Co Adriaanse na de nodige bedenktijd af en werd pas half juni Bert van Marwijk gecontracteerd. Feyenoord kon zich daardoor pas laat op de spelersmarkt begeven. Verbeek, die in Rotterdam naar verwachting een tweejarig contract ondertekent, heeft er deze zomer vier seizoenen bij SC Heerenveen op zitten. Driemaal dwong hij Europees voetbal af en ook nu is hij weer met een aantrekkelijk voetballend en jeugdig elftal in de race voor een Europees ticket. Saillant is dat SC Heerenveen momenteel een belangrijke concurrent is voor Feyenoord in de strijd om de plaatsen die recht geven op de play-offs voor Champions Leaguevoetbal.
Voor SC Heerenveen is de overstap van Verbeek een mijlpaal. Het is voor het eerst dat een trainer van de Friezen doorgroeit naar een post bij de traditionele top drie. Daar zal de Friese directie geen rekening mee hebben gehouden, toen die in december vorig jaar Verbeek liet weten, dat zijn aflopende contract niet zou worden verlengd. Hoewel er nooit een officiële verklaring is gegeven voor die beslissing, wordt aangenomen dat de oorzaak daarvan ligt in botsende karakters. Verbeek staat niet bekend als iemand die om de hete brij heen draait en wordt nog wel eens als eigenwijs beschouwd.
Verbeek heeft er de afgelopen tijd geen geheim van gemaakt gecharmeerd te zijn van de club Feyenoord. Toen hij twee maanden geleden nog niet benaderd was door de Stadionclub, maar al wel werd geconfronteerd met het nieuws dat hij de belangrijkste kandidaat was voor de baan in De Kuip, luidde zijn eerste reactie. "Was het maar waar." Op zijn beurt ziet de leiding van Feyenoord in Verbeek de trainer die het elftal verder uit kan bouwen. Over zijn werklust wordt door de leidinggevenden van Heracles en Heerenveen alleen in superlatieven gesproken. Bovendien heeft Verbeek de 'geen woorden, maar daden'-mentaliteit, die zo is verankerd in het karakter van de volksclub. Op het voetbalveld is hij er bij SC Heerenveen in de afgelopen seizoenen in geslaagd om ondanks ontelbare mutaties telkens weer een elftal neer te zetten dat de benodigde resultaten haalde. De spelopvatting van Verbeek is offensief en hij laat SC Heerenveen aantrekkelijk voetbal spelen. Daarbij behoren zijn elftallen fysiek altijd tot de fitste in de eredivisie. Verbeek is geboren in Deventer en opgegroeid in Twente. Tegenwoordig woont hij in een zelf gerestaureerde boerderij in het Friese Jubbega. Als amateurbokser en voetballer bij SC Heerenveen en Heracles Almelo stond hij bekend om zijn winnaarsmentaliteit.
Voor de rol van assistent van Verbeek is veelvuldig de naam van de huidige De Graafschap-trainer Jan de Jonge gevallen. Verbeek is bevriend met De Jonge, met wie hij eerder al samenwerkte bij SC Heerenveen. Problematisch is echter dat De Jonge zijn contract bij De Graafschap in november vorig jaar met twee jaar heeft verlengd. Zoals gebruikelijk bij Feyenoord zal één van de twee assistenten een duidelijke clubachtergrond hebben. Behalve de huidige assistent John Metgod is daarvoor jeugdtrainer en oud-speler Jean-Paul van Gastel een kandidaat.
Bron: Telegraaf
quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord zal het wel niet meer worden, anders was het wel al bekend gemaakt lijkt me.
Verbeek presteert al een jaar of 6 redelijk hoor. Eerst bij Heracles en nu bij Heerenveen.quote:Op zondag 6 april 2008 10:43 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ben benieuwd of Verbeek zijn lijn van dit jaar door kan trekken, want pas dit seizoen zijn de loftuigingen over Verbeek echt begonnen.
Maar niet super. Bij Heerenveen is hij geloof ik 5e, 7e en 5e geworden. Niet echt bijzondere resultaten voor een club met zo'n begroting.quote:Op zondag 6 april 2008 11:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Verbeek presteert al een jaar of 6 redelijk hoor. Eerst bij Heracles en nu bij Heerenveen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |