Heb ik jou er niet al eens één gegeven?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]! Ik heb lekker een pmbox?
Ja, volgens mij ook: Aperture FTWquote:Op maandag 28 januari 2008 23:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt de enige van allen hier die Aperture gebruikt...
Helaas ik kan je hiermee dus niet helpen..
Sorry ik blijf nog even in Nederlandquote:Op maandag 28 januari 2008 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Cynisch proberen te doen. Daar jammerlijk in falen. En dan over 2000 praten.
Nou fort fort. Ga nu maar weer stoer usa verhaaltjes spammen.
Hij is alleen erg dik in vergelijking met de huidige MacBooks.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die 12" powerbook was inderdaad het summum van draagbaarheid.
Joah vet hequote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:56 schreef JoMo0 het volgende:
Drenthe ? Daar wonen de mensen toch nog in hunebedden ?
[ afbeelding ]
Zwolle had alleen nog maar afgeragde showmodellen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:55 schreef tehmaz het volgende:
Is er iemand zojuist nog in mediamarkt utrecht geweest? Wil instapmodel macbook gaan halen met die korting, maar woon in arnhem, en wil maybe utrecht proberen, aangezien de mediamarkt hier er geen meer heeft (zoiezo niet had). Als iemand er een wilt meenemen koop ik m zo van je over (straks nog!).
Omdat het een schraal ding is voor de centen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:29 schreef DutchErrorist het volgende:
waarom geen instapmodel?
Het verschil is de dvd-drive, en ik heb nog nooit nood gehad aan een brander... Denk niet dat 't in mijn geval 't extra geld waard zou zijn eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:01 schreef Sjoewe het volgende:
Koop geen instapper. Trust me, je wilt de midrange.
Inderdaad 200 euro voor een Superdrive en 10% meer processor is niet wat je zegt : "Wow" .quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:07 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Het verschil is de dvd-drive, en ik heb nog nooit nood gehad aan een brander... Denk niet dat 't in mijn geval 't extra geld waard zou zijn eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |