"het lig aon de kaaaaiiikkkkers thuisssssssssssssssssssss"quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:17 schreef MissBliss het volgende:
God, Neil praat ook als een zwakzinnige
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Meneer C. noemde haar net "een mislukte padvinder"Maar dat sloeg meer op d'r outfit.....
Oh ja, Tiffany vind ik ook irritant hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
tja, je hebt ook valse bescheidenheid, kandidaten die met een zacht babystemmetje praten
"het lig aon de kaaaaiiikkkkers thuisssssssssssssssssssss"quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:17 schreef MissBliss het volgende:
God, Neil praat ook als een zwakzinnige
ja inderdaadquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmm... ik heb haar wel eens beter gehoord...
Weetje dat zeker?quote:
nou nou da's ook weer overdrevenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:23 schreef Flyduck het volgende:
Jezus wat slecht dit !!!
is goedquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:24 schreef Toeps het volgende:
Kunnen we Wendy ff afknallen? Heee-heee!
Ow jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Oi!
Deze was stiekem wel eerder dan die andere Remlof.
Inderdaad. Dat getril van haar, dát is wat ik echt niet uit kan staan!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:24 schreef happyme28 het volgende:
Ik word echt helemaal zenuwachtig van dat gewiebel en heen en weer geloop
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een gek wijf, ik geniet er van![]()
Nou ja, mening he?quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:23 schreef Cee het volgende:
Kom op Nathalie doe maar wiebelen wiebelen HUPPEL!
10 tegen 1 dat je *ontzettend* ernaast zit!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef Liquidootje het volgende:
ze gaat echt op de kruk vandaag. Ik voel het!
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:27 schreef Wilskracht het volgende:
Eric is onder invloed van softdrugs
Ik vind dat het weer tijd is voor een shock moment is. Nathalie leent zich er vandaag er goed voor. Charlene vandaag trouwens ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:28 schreef MNR het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat je *ontzettend* ernaast zit!
ja tifftanny was echt 10 klassen beterquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Naatje met Nigel en Neil op de kruk, en van mij mogen ze er alle 3 uit met gelijk aantal stemmen.
Eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:35 schreef Treezz het volgende:
btw, niemand deed het goed eigenlijk... behalve pauline
Ik wou net zeggen. Beter de hele taartquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Wendy mag wel een hap uit die taart hebben..
ja ik haat mensen die zo mager zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Wendy mag wel een hap uit die taart hebben..
gmta.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Zei Neil nou: we will wok joe?
Nikkiquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:48 schreef SSJKliko het volgende:
Als ze nou Nathalie, Nikki, Charlene, Paulien, Hind, Irma, Ellen, Boris, Rafaëlla en Zosja samen in 1 idols zouden doen, wie zou er dan eigenlijk winnen :p
Huh, krijg je dan percentages door als je stemt ofzo?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:49 schreef Serinde het volgende:
Toen ik sms'te () was de tussenstand: Neil (48%), Tiffany (22%), Nikki (11%). Dat was om 20:12 uur.
Die was net gelijk getrokken (met neil niet meer op 1)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:49 schreef Serinde het volgende:
Toen ik sms'te () was de tussenstand: Neil (48%), Tiffany (22%), Nikki (11%). Dat was om 20:12 uur.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:49 schreef Serinde het volgende:
In het bedank-smsje staat de poll. Het antwoord kun je sms'en naar 3040. Vervolgens krijg je dan een sms'je met de tussenstand. Met het bellen zouden ze dat toch ook in kunnen bouwen door een keuzemenu te maken ofzo. Raar eigenlijk dat ze dat niet doen/hebben gedaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe kan je je stem voor die exitpoll doorgeven dan? Want met bellen hoor ik daar niks over..
Hij had gewoon niks moeten zeggen, vind het zo stom zulke dingenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Verdomme Martijn, had je niet gewoon Pauline, Nikki en Nathalie kunnen zeggen? Nu gaan alle kamperts zitten bellen.
Ja, ok, maar dat zijn dus niet de mensen met de minste stemmen, maar de mensen die het meest voor 'exit' worden genoemd dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:52 schreef Serinde het volgende:
[..]
In het bedank-smsje staat de poll. Het antwoord kun je sms'en naar 3040. Vervolgens krijg je dan een sms'je met de tussenstand. Met het bellen zouden ze dat toch ook in kunnen bouwen door een keuzemenu te maken ofzo. Raar eigenlijk dat ze dat niet doen/hebben gedaan.
Okee, wel apart dat dat er ineens is.. ik ga uit nieuwsgierigheid even één smsje versturenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:52 schreef Serinde het volgende:
[..]
In het bedank-smsje staat de poll. Het antwoord kun je sms'en naar 3040. Vervolgens krijg je dan een sms'je met de tussenstand. Met het bellen zouden ze dat toch ook in kunnen bouwen door een keuzemenu te maken ofzo. Raar eigenlijk dat ze dat niet doen/hebben gedaan.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:48 schreef SSJKliko het volgende:
Als ze nou Nathalie, Nikki, Charlene, Paulien, Hind, Irma, Ellen, Boris, Rafaëlla en Zosja samen in 1 idols zouden doen, wie zou er dan eigenlijk winnen :p
Alleen bij de exit-pollquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
Huh, krijg je dan percentages door als je stemt ofzo?
Post dat dan direct evenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Okee, wel apart dat dat er ineens is.. ik ga uit nieuwsgierigheid even één smsje versturen
Klopt. Het is alleen een telling van de reacties op de exit-poll. Maar het geeft me wel hoop in dit gevalquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ok, maar dat zijn dus niet de mensen met de minste stemmen, maar de mensen die het meest voor 'exit' worden genoemd dan?
nee niet doen dus.quote:
Ik had precies 10 manquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:54 schreef Treezz het volgende:
[..]
je vergeet angelique en Yuli en harm
Ja, dat wil ik ook, maar als die sukkels die op Neil en Tiffany stemmen plotseling als gekken gaan smsen om ze erin te houden, móet er natuurlijk wel íemand uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:56 schreef Serinde het volgende:
[..]
Klopt. Het is alleen een telling van de reacties op de exit-poll. Maar het geeft me wel hoop in dit geval![]()
Ach, mijn favoriet: Nikki, blijft er voorlopig toch wel in
Plus het feit dat hij zelf ook wel wist dat hij het goed had gedaan dit keer (quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:56 schreef NoNickOne het volgende:
Gelukkig is Neil vanavond wel fucking lekker los gegaan!
sukkel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben even zo gek geweest om Tiffany te smsen naar 3040, en Nigel staat bovenaan in de exitpoll
![]()
met 38%, Tiffany met 25% en Neil met 24%.
Dus zeg het niets. Als er 20 procent op Neil stemt en op de rest 13 procent ofzo maar wel allemaal exit neil stemmen dan krijg hij bijna 80 procent exit maar heeft hij wel de meeste stemmenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:56 schreef Serinde het volgende:
[..]
Klopt. Het is alleen een telling van de reacties op de exit-poll. Maar het geeft me wel hoop in dit geval![]()
Er zit weinig Neil-aanhang op dit forum hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:59 schreef fayle het volgende:
[..]
sukkel.
gaat die aanhang weer lopen smsen.
Ik vraag me ook af waarom ze hiervoor gekozen hebben. Zou het zo zijn dat ze bang zijn dat de "mannen" één voor één afvallen de komende weken?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:58 schreef fayle het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook, maar als die sukkels die op Neil en Tiffany stemmen plotseling als gekken gaan smsen om ze erin te houden, móet er natuurlijk wel íemand uit.
't zou zo onwijs fuck zijn als één van de goeien eruit zou moeten en ik ga toch echt niet als een tiener zitten smsen om de pot van rtl te spekken.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heeft Wendy er borsten bijgekocht ofzo? Wat een verschil met nu en de eerste live shows![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dus zeg het niets. Als er 20 procent op Neil stemt en op de rest 13 procent ofzo maar wel allemaal exit neil stemmen dan krijg hij bijna 80 procent exit maar heeft hij wel de meeste stemmen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:59 schreef fayle het volgende:
sukkel
Ach ja, het is echt heel jammer dat je mensen er niet uit kan stemmen. Ik zou bijna niet kunnen kiezenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:56 schreef Serinde het volgende:
[..]
Whehe, inderdaadquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:03 schreef Maartel het volgende:
En toch ziet Nathalie er vanavond een beetje uit als Scary Spice die zich stiekem in Geri's jurkje heeft gewrongen (en nog een paar van Mel C's plakplaatjes heeft opgeplakt om het af te maken)
Als het kon, hadden we hier gewoon af kunnen spreken wie we er deze week uit gingen stemmen met de FOK!kers.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach ja, het is echt heel jammer dat je mensen er niet uit kan stemmen. Ik zou bijna niet kunnen kiezen
Vorig jaar was ik blij dat ze eruit ging,quote:
Volgens mij is dat nu z.g.a. bekend..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:16 schreef Greys het volgende:
Zitten Neil, Nigel en Tiffany dus zeker op de krukken?
quote:
dank!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:18 schreef Cee het volgende:
* Cee trekt een zakje Oreo's open en gooit er een paar naar de lieve menschen hier op het forum
Nu heb ik honger.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:18 schreef Cee het volgende:
* Cee trekt een zakje Oreo's open en gooit er een paar naar de lieve menschen hier op het forum
Oreo'squote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:18 schreef Cee het volgende:
Waar??quote:
Klikquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:21 schreef Treezz het volgende:
Waar??
Héél even in een terugblikstukje toen ze Ellen interviewden..quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:25 schreef Treezz het volgende:
A-aaron schattig mannetje, gele rooie ogen had ie altijd , net of ie 5 minuten geleden nog gehuild had... was wel lieff
ja dat is voor de kampers die kijken natuurlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:20 schreef LeBeau het volgende:
Wat heb ik toch een tyfushekel aan die keuken concurrent reclame.
Schat een kwartiertje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:25 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm zapt net weer in. Hoe lang duurt het nog?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze twijfelt tussen Charlene en Tiffany.
.
Musicals was wel zo'n baggerthemaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het juist niet zo'n toffe liveshow.. vorige week was zooooooveel beter
Een Engelse gitaar hè. Laten we het motiefje niet vergeten.quote:
Musical was echt een heel tof thema vond ik. Goede liedjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Musicals was wel zo'n baggerthema. Vreselijke nummers waren dat. Dit was vele malen beter.
je kunt de grap nog wel vertellen hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Shit, ik voel nu pas een Engelse droplul grap opkomen die ik bij Neil had kunnen gebruiken.
Neil is een Engelse Droplul.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:35 schreef Treezz het volgende:
[..]
je kunt de grap nog wel vertellen hoor
quote:Sekstape Gordon: orgieseks met mannen
Gepost door Stefan (SunChaser) - Bron: Trouw
Gepubliceerd: zaterdag 26 januari 2008 @ 18:16
Help, er is een sekstape gelekt van Gordon Heuckeroth, de zanger, presentator en jurylid van Idols. Dat meldt dagblad Trouw. Op de video is te zien hoe 'Goor' seks heeft met meerdere mannen. Een en ander is opgenomen met een mobiele telefoon.
De orgie speelde zich naar verluidt af bij Gordon thuis. Vorig jaar liet hij al zien in 'Hoe word ik een Gooise vrouw' dat hij een zwembad onder zijn villa heeft waar regelmatig feestjes worden gehouden. "Ik heb de afgelopen jaren een losbandig leven geleid en ik heb menig feestje gegeven waar het er nogal wild aan toe ging", vertelt Gordon. "Er zal vast eens een jongen geweest zijn die met zijn mobiel wat opnamen heeft gemaakt, maar van seks met meerdere mannen weet ik niets. Dus ik ben blij dat er een video is."
Hoewel Goors advocaat zich op de zaak werpt maakt de zanger zich niet druk: "Mijn moeder zei vroeger altijd dat ik helemaal niets heb om me voor te schamen."
Dat ligt ook vooral aan je persoonlijke muzieksmaak, waarin wij niet meer verschillend zouden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Musical was echt een heel tof thema vond ik. Goede liedjes.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Neil is een Engelse Droplul.
Zo dat was 'm.![]()
Vond/Vind harm stoerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:37 schreef MNR het volgende:
Harm (Idols3 nog), wat was dat een gast zeg!
Briljant dat ie altijd (!) tekst vergat
ik heb gemerkt dat op de website de zang veel beter naar voren komt dus als het goed is klinkt het nog beter en als het vals is dus nog valser... ik denk dat de jury ook die geluidsopname hoortquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, Nikki klinkt op de online versie beter dan op tv.
Misschien klinkt dit heel stom, maar ik vind liedjes uit musicals vaak iets meer betekenis hebben en dat spreekt me wel aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat ligt ook vooral aan je persoonlijke muzieksmaak, waarin wij niet meer verschillend zouden kunnen zijn.
Ja he?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:39 schreef Treezz het volgende:
Vond/Vind harm stoer, ook al vergat ie de tekst, die kerel moet een cd maken
Meer betekenis hebben dan wat?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Misschien klinkt dit heel stom, maar ik vind liedjes uit musicals vaak iets meer betekenis hebben en dat spreekt me wel aan.
Een paar minuten geduld nog gozertjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, gaan we al mensen d'r uit gooien?
Ja ik kijk niet meer, en ben te lui om naar boven te lopenquote:
Mja, naarmate de shows vorderen wordt de presentatie kloof tussen Martijn en Wendy wel steeds groter.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:41 schreef Cee het volgende:
OMG ik trek dit niet. Die arme Pauline kan nog niet eens een antwoord geven op zo'n imbeciele vraag zonder dat die domme muts van een Wendy er een liedje van gaat maken. En dat klapvee klapt ook nog mee.
Yupquote:
Zou dat echt bekend gemaakt worden? Dat ze er mee dreigen a la, maar het ook daadwerkelijk doen zou ik pas echt triest vinden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik vind het klote voor Gordon
Maar wel heel sneu van die gast die dat filmpje dan nu ineens bekend gaat maken
Ik ben dan ook helemaal geen liefhebber van pop. Dan hebben we dat in ieder geval gemeenquote:
Ah keequote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ik kijk niet meer, en ben te lui om naar boven te lopen
hebben we toch al gehad??quote:
quote:
3 stuks hebben we in de aanbiedingquote:
ja?? wat ist?quote:
Zullen we gewoon iets anders gaan doen, dit is echt waardeloosquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:47 schreef MissBliss het volgende:
Nederlandstalig
Die ENE keer dat ik naar zo'n show ga![]()
![]()
We zouden volgende week heen gaan, maar als ik ergens een hekel aan heb is het NL taligquote:
Mjaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zullen we gewoon iets anders gaan doen, dit is echt waardeloos [afbeelding]
Ehm, we gaan dus?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja
Stel dat Neil en Tif er allebei niet uitgaan, dan is het helemaal verschrikkelijk
Joh, gezellig. Ga als stuk kaas verkleedquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:47 schreef MissBliss het volgende:
Nederlandstalig
Die ENE keer dat ik naar zo'n show ga![]()
![]()
Nou, I just might want to buy them. Als je serieus bent, stuur maar n PMquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
3 stuks hebben we in de aanbieding
komt goed, ga je toch lekker ergereren (zeg ik dat goed?)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We zouden volgende week heen gaan, maar als ik ergens een hekel aan heb is het NL talig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |