ik gebruik als zuiderling dus niet voor niets de " " om het juist ter discussie te stellenquote:
die kunnen hier anders best hun mannetje staanquote:Op zondag 27 januari 2008 23:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
AHHH NEEE IK WIL NIET OP VROUWEN VALLEN!!! DAS VIES!!! BAH!!!of mag ik dit hier niet melden?
tuurlijk wel. ieder zijn smaak.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
AHHH NEEE IK WIL NIET OP VROUWEN VALLEN!!! DAS VIES!!! BAH!!!of mag ik dit hier niet melden?
NEE!quote:
ok:Pquote:Op zondag 27 januari 2008 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik gebruik als zuiderling dus niet voor niets de " " om het juist ter discussie te stellen
ik onderschrijf het niet
Humz is dit geen vooroordeel/steriotyperende opmering?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die kunnen hier anders best hun mannetje staan
Welterusten!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:40 schreef DR34M3R het volgende:
en nu ga ik lekker mijn bedje opzoeken. Welterusten
quote:Op maandag 28 januari 2008 01:49 schreef wonderer het volgende:
69/70 bij het mid-term exam en ik was als eerste klaar
En ik had niet eens geleerd...
Don't touch the ha... uh, oh jaquote:
in de vorm van de boekjes van Ingeborg (kan ook ingeburg zijn) Heck wel ja.....quote:Op maandag 28 januari 2008 02:36 schreef wonderer het volgende:
Gezellig.
Zeg, Wexy, hou je van goedgeschreven homoromans?
*kuch*mijn site*kuch*quote:Op maandag 28 januari 2008 02:43 schreef Wexy het volgende:
[..]
in de vorm van de boekjes van Ingeborg (kan ook ingeburg zijn) Heck wel ja.....
Is dus inderdaad Ingeburg
want????
ps... Gips boekjes mogen er ook zijn...
Braak nog maar door hier, maar ondertussen ff die site van wonderer lezenquote:Op maandag 28 januari 2008 02:50 schreef Wexy het volgende:
ow.... hmz... dussuhm.... ik kom hier nachtbraken en dan stuur je mij naar n andere site?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |