Whehe, met mijn smilies bedoel je? of...?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]je hebt je stemming helemaal aangepast aan de TT, of niet?
Ah, ok. Alaaf is toch iets Limburgs?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:26 schreef Wexy het volgende:
uit een eikeboom in Laren
o nee...
regio Groningen
Ik ben een carnaval n00b.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Alaaf is iets carnavals. Limburg, brabant enzo.
Nee, met je dubbele antwoorden: "goed goed" "mooi mooi"quote:Op zondag 27 januari 2008 19:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehe, met mijn smilies bedoel je? of...?
[..]
Ah, ok. Alaaf is toch iets Limburgs?
Ik studeer in Utrecht.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb nog een excuus (boven de sloten enzoot), wat is jouw excuus.
Dat was de vorige TT toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, met je dubbele antwoorden: "goed goed" "mooi mooi"
Oh zo.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, met je dubbele antwoorden: "goed goed" "mooi mooi"
Nou vooruit dan maarquote:
Tien uur praktijk met een intructeur en 20 uur met een van je ouders naast je in hun eigen autoquote:Op zondag 27 januari 2008 19:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
30!? uur? wat veel? en praktijk examen dan?
quote:
ok, en hoe is een rijstijl daar?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tien uur praktijk met een intructeur en 20 uur met een van je ouders naast je in hun eigen auto
Maar die twintig uur zijn alleen verplicht voor mensen onder de 18.
Relaxt, over het algemeen, en aardig. Ruimte maken bij invoegen, elkaar voor laten gaan, afstand houden etc.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok, en hoe is een rijstijl daar?
overigens lijkt carnaval mij erg leuk, lekker feesten lekker drinken en lekker lolmaken!
maar ik heb het nooit meegemaakt, ik kom van de veluwe
oke daar heb je wel een punt...quote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker feesten, lekker drinken en lekker lol maken is zeker niet verkeerd. Maar dat je er verkleed bij bent, en voornamelijk bier moet drinken (ok, dat is wel discussieerbaar), en dat je moet feesten op de meest herseninhoudsloze kutmuziek is voor mij genoeg reden om niet aan carnaval te doen.
Brad rijd een versnelling? ik dacht dat iedereen in Amerika dus een automaat reed...quote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Relaxt, over het algemeen, en aardig. Ruimte maken bij invoegen, elkaar voor laten gaan, afstand houden etc.
mee eens,quote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker feesten, lekker drinken en lekker lol maken is zeker niet verkeerd. Maar dat je er verkleed bij bent, en voornamelijk bier moet drinken (ok, dat is wel discussieerbaar), en dat je moet feesten op de meest herseninhoudsloze kutmuziek is voor mij genoeg reden om niet aan carnaval te doen.
Omdat ze uberhaupt geen lessen aanbieden met een standard. Je kunt alleen lessen in een automaat. Ik zal zelf moeten leren rijden in een standard.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Brad rijd een versnelling? ik dacht dat iedereen in Amerika dus een automaat reed...
Maar waarom ga je niet voor een versnelling? dan heb je in NL er ook wat aan (kun je dan je rijbewijs over laten zetten van Amerika naar Nederland?)
In mijn ervaring moet je ook vooral veel bier binnengieten om het een beetje hebbelijk te maken.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
waarom loopt iedereen hier nog met een grote boog om dat andere "vooroordeel" van carnaval heen dat men boven de grote rivieren heeft????quote:Op zondag 27 januari 2008 21:30 schreef maedel het volgende:
[..]
In mijn ervaring moet je ook vooral veel bier binnengieten om het een beetje hebbelijk te maken.
Ik was vroeger trouwens een fanatiek carnavalsvierder, als lid van de hofkapel (blazer), en ik heb echt heel veel plezier gehad. Maar toen was ik nog niet van de blauwe knoop
Carnaval vieren als je niemand kent is niet tofMet een groep en veel bier is het best leuk.
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom loopt iedereen hier nog met een grote boog om dat andere "vooroordeel" van carnaval heen dat men boven de grote rivieren heeft????
Dat met carnaval iedereen maar met iedereen het bed in duikt, en anders in elk geval ongeremde sex heeft
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas maar op, waar je mee omgaat wordt je mee besmet
das toch ook zo!?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom loopt iedereen hier nog met een grote boog om dat andere "vooroordeel" van carnaval heen dat men boven de grote rivieren heeft????
Dat met carnaval iedereen maar met iedereen het bed in duikt, en anders in elk geval ongeremde sex heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |