wat doe je voor een opleiding, dacht dat je alleen een fulltime schrijver was in een te bloemerig huisje in Amerika (moet trouwens eens dat topic opzoeken om te kijken hoe het geworden is, ik heb hem niet gevolgd namelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 16:44 schreef wonderer het volgende:
Ja, die OP komt morgen wel, ik heb het druk, vanmiddag/vanavond mid-term exam dus ik moet leren
je bent een schatjequote:
dat hoor ik vakerquote:
Rijlesquote:Op zondag 27 januari 2008 16:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wat doe je voor een opleiding, dacht dat je alleen een fulltime schrijver was in een te bloemerig huisje in Amerika (moet trouwens eens dat topic opzoeken om te kijken hoe het geworden is, ik heb hem niet gevolgd namelijk)
moet je dat in amerika ook dan, dacht dat je daar met je 16de al mocht rijdenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
RijlesTheorieles dus.
Link staat in mijn sig
Ja, wat dacht je, dat zestienjarigen automatisch een rijbewijs krijgen?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
moet je dat in amerika ook dan, dacht dat je daar met je 16de al mocht rijden![]()
ow nu je het zegt idd... Sorrie, ik ga nu lezen en tvpen
jap :Squote:Op zondag 27 januari 2008 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je, dat zestienjarigen automatisch een rijbewijs krijgen?
Natuurlijk niet, die krijgen dertig uur klassikaal theorieles.quote:
30!? uur? wat veel? en praktijk examen dan?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die krijgen dertig uur klassikaal theorieles.
Mooi mooiquote:Op zondag 27 januari 2008 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
Goed hoorJe zult mij niet horen klagen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |