Inderdaad. Erg over de top qua zang, styling en "dans"quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:54 schreef Liquidootje het volgende:
Beetje overdreven he charlene.
Nee, het ligt niet aan jou. Gelukkig komt Nathalie nog.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:55 schreef MNR het volgende:
Ligt het nu aan mij of missen deze mensen op het podium charisma? Kom op zeg, iets minder 'grijze muis' mag wel.
Ik heb t zelfde, Charlene zingt super goed, maar ik voel er niks bij.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:55 schreef happyme28 het volgende:
Het is best wel goed hoor enzo, maar het komt gewoon niet aan. Inderdaad het 'floortje-syndroom'. Te vlak en gewoontjes.
Ik moet zeggen dat ze in haar liedjeskeuze wel wat gedurfder is dan Floortje... maar verder raakt het me niet inderdaad... maar het zou wel van de gekke zijn als ze er eerder uitligt dan Neil, Tiffany en Nigelquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:55 schreef happyme28 het volgende:
Het is best wel goed hoor enzo, maar het komt gewoon niet aan. Inderdaad het 'floortje-syndroom'. Te vlak en gewoontjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |