1 2 3 4 5 6 7 | array("hits" => 2149, "unique" => 492, "refs" => 26), array("hits" => 2161, "unique" => 500, "refs" => 21), array("hits" => 2416, "unique" => 561, "refs" => 27) ); printf('<script type="text/javascript">var weekList = %s;</script>', json_encode($weekList)); |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | { var table = document.getElementById(id); if (table.tBodies.length == 0) table.appendChild(document.createElement('TBODY')); var tableBody = table.tBodies[0]; var row, cell; for (var i = 0; i < data.length; ++i) { row = tableBody.insertRow(-1); cell = row.insertCell(-1); cell.appendChild(document.createTextNode('Dag')); cell = row.insertCell(-1); cell.appendChild(document.createTextNode(data[i].hits)); cell = row.insertCell(-1); cell.appendChild(document.createTextNode(data[i].unique)); cell = row.insertCell(-1); cell.appendChild(document.createTextNode(data[i].refs)); } } |
1 2 3 4 5 6 7 8 | <thead> <th>Datum</th> <th>Hits</th> <th>Unique</th> <th>Refs</th> </thead> </table> |
1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | action="/user" method="post" id="foo" onsubmit="alert('bar'); return false"> </form> <a href="#" onclick="document.getElementById('foo').submit(); return false"> submit</a> |
Je hebt gelijk. Hoe kon ik zo in de war zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:19 schreef SuperRembo het volgende:
Als je m.b.v. javascript een form submit, dan wordt het onsubmit event nooit afgevuurd.
Dan weet je dat dit prima met HTML & CSS kan, tenzij je ook IE6 wilt ondersteunenquote:Op maandag 8 september 2008 11:14 schreef donroyco het volgende:
ik heb geen reet verstand van JS, wel van HTML en CSS
1 2 3 4 5 6 7 | display: none; } li:hover ul { display: block; } |
Nog een keer naar google, maar nu "suckerfish" intypen!quote:Op maandag 8 september 2008 11:14 schreef donroyco het volgende:
Voor een website wil ik graag een verticaal tabmenu maken en volgens mij kan dat het beste met JavaScript. Maar daar ligt het probleem, ik heb geen reet verstand van JS, wel van HTML en CSS. Ik heb Google al afgezocht naar een voorbeeldmenu, maar ik krijg alleen maar 'simpele' verticale menustructuren voorgeschoteld. Dit is wat ik zoek (zo'n menu, maar dan met een klik komt de content er op. Het menu moet aan de linkerkant verschijnen. Ik weet dat hier Flash gebruikt is, maar dit is het beste voorbeeld wat ik kon vinden). Bij voorbaat dank!
Idem aan mijn pseudo code boven, maar die doet geen clicksquote:Op maandag 8 september 2008 11:27 schreef mcDavid het volgende:
Nog een keer naar google, maar nu "suckerfish" intypen!
Daar doen ze het ook met javascript, dus ik zou zeggen check even de source.quote:Op zondag 14 september 2008 @ 18:06 schreef Flaccid het volgende:
Ik weet niet of dit kan met javascript:
Je hebt een textfield, button, en een lijst met woorden die je moet raden. Laten we zeggen dat het de nummers 1 tot en met 10 zijn.
Als iemand een nummer typt, op de button klikt, kijkt javascript of dat nummer in het lijstje staat. Staat hij erbij, dan laat hij hem links of het scherm zien. Staat hij er niet bij, dan laat hij hem rechts op het scherm zien. Het moet doorgaan totdat ze allemaal geraden zijn. Er moet ook een knop zitten om te laten zien welke er nog zijn, die nog niet zijn geraden dus.
Zoiets als dit: http://www.oneplusyou.com/bb/html_quiz
Dat is geen imageviewer. Volgens mij gebruiken ze een carrousel picture viewer. Ik weet het niet zeker though.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:58 schreef Chandler het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke image viewer ze gebruiken bij tweakers.net? bv 3 images en dan klik je op 1 en krijg je een soortement popup (div) waarbij je snel naar de 'volgende' foto kunt klikken!?
Iemand?
http://www.lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:58 schreef Chandler het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke image viewer ze gebruiken bij tweakers.net? bv 3 images en dan klik je op 1 en krijg je een soortement popup (div) waarbij je snel naar de 'volgende' foto kunt klikken!?
1 2 3 | var column = id % 3; |
1 |
1 |
Het kan ook netjes:quote:Op maandag 22 september 2008 09:00 schreef CraZaay het volgende:
Als je het snel en ranzig op wilt lossen (zou moeten werken; door de deling wordt het een int):
[ code verwijderd ]
1 |
Super, daar doelde ik idd op! zal eens kijken wat ik er mee kan!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:09 schreef CraZaay het volgende:
[..]
http://www.lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/
Onder welke steen heb je geleefd trouwens dat je niet weet dat dat ding een lightbox heet?quote:Op maandag 22 september 2008 12:58 schreef Chandler het volgende:
Super, daar doelde ik idd op! zal eens kijken wat ik er mee kan!
Die steen die teveel informatie bevat dat hij niet op de naam kon komenquote:Op maandag 22 september 2008 13:28 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Onder welke steen heb je geleefd trouwens dat je niet weet dat dat ding een lightbox heet?
@SuperRembo hierboven: dank je voor deze wel nette oplossing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |